Heippa,
alku-ultrassa käyty ja pikkanen löydetty sydän pompotti siellä kokoajan tahdikkaasti joten yksi suuri kivi on rinnaltani pois.
olipas ihanan näköinen.
menkkojen mukaan olisi 7+1 mutta kun mun kierto on 33 niin alkio vastasi viikkoja 6+5 niin sehän passasi just oikein.
hyvä ystäväni ja hänen miehensä saivat esikois tyttären lauantaina =)
se on sellanen pikkanen nainen 153 pitkä ja mieskin sellanen alta 170. vauvasta oli sanottu että on normaali pienehkö vauva tulossa.. noo tyty oli 4000g ja 53 pitkä
uskon että on varmasti ollut tiukilla ja vauvakin oli joutunut lisähapelle vuorokaudeksi kun oli niin tiukilla keuhkot synnytyksessä :/
mutta nyt on kuulema vierellä.
että niin ne neuvolan tätit arvioi käsikopelolla.. minä kannatan synnytystapa ultraa!!
nim. itse yhden nelikiloisen ja 53 senttisen ja 36,5 pipoisen synnyttäneenä tiedän että tuntuu vähän kun ei liikkuis mihkään.
ja minulla jä ystävälläni ei ollut mitään sokeriarvoissa vikaa..
hän asuu isossa kaupungissa jossa ei tehdä synnytystapa ultraa.. minusta siinä riskeerataan liian monta ihmishenkeä kun näitä tutkimuksia ei teetetä kunnallisesti..
esim yllättäen perätila ja suuret vauvat..
noo mutta myö vaan porskutellaan kohta masu pystyssä etteenpäin :hug:
ja sitten :'( oli ikävä lukea jo parin kirjoittelen jääneen sivuun keskenmenon johdosta :hug:
MINÄ TIEDÄN TUNTEENNE. en osaa sanoa tälläisen kokeneelle kuin että yrittäkää koota itsenne ja käsitelkää asia läpi miehen kanssa ja yrittäkää uudestaan kun niitä tulee jos on tullakseen mutta joku näistä raskauksista sitten jatkuukin loppuun saakka ja siihen on USKOTTAVA.
Suppis ja Ilta 6+5