Huomenta!
smigul, mullakin huono olo yltynyt, eilen alkoi. Joo, kyllähän nuo pelot varmaan kuuluvat asiaan. Esikoisesta muistan myös jännittäneeni, mutta jotenkin oli kuitenkin sellainen luottamus, että meille ei voi käydä mitään, ei meille. Ei onneksi käynytkään, mutta tuo kevään kemiallinen raskaus teki sen, että en ole ehkä ihan yhtä luottavainen nyt. Mutta onneksi niitä km:iä ei voi stressaamalla loihtia. *ätsii* Ja aijai, luulin jo, ettei mulla vihlo, mutta on sellainen paine tuolla alhaalla, ja kun äsken aivastin, tuntuikin ihan kiitettävästi.
Joanna, kyllä niitä menkkakivun oloisia on ollut mullakin. Luulin pari päivää sitten jo lähteneen, mutta kyllä niitä on vieläkin. Esikoisesta oli suunnilleen näille viikoille asti (6+3), ainakin merkintöjeni mukaan. Jos ihan älyttömän kovia kipuja on, kannattaahan sitä käydä lääkärissä, mutta kohdunulkoinen ymmärtääkseni kipuilisi tosiaan yhtäjaksoisemmin ja voimistuvasti. Lisäksi saattaisi heijastua hartioihin (?!), tai näin oon ymmärtänyt.
Vertailin muutenkin merkintöjäni esikoisen odotuksesta sekä näitä nykyisiä tuntemuksiani. Huono olo alkoi esikoisesta rv 6+5, nyt jo 6+2, kun taas kunnon väsymys alkoi esikoisesta pari päivää aikaisemmin kuin tästä toisesta (eli rv 6+2 niinikään). Eilen olin tosiaan aika nuutunut jo kahdeksan aikoihin, mutta menihän siitä tunteja, ennen kuin nukkumaan pääsin.
Aurinkoa ja oloja päivälle, t. Kalenteri 6 + 3