***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

Onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrasta saaneille! :flower:

Kovin monilla tuntui olevan ultra juuri tänään, niin meilläkin oli. Ja hyvinhän se meilläkin sujui. Mitat olivat ihan kunnossa ja elimet myös. Tarkemmin siinä taidettiin tutkia sydäntä, aivoja ja vatsaa. Sukupuoli selvisi myös ja poikahan sieltä on tulossa. Merkit olivat niin selvät, että olisen sen jopa itse hoksannut ilman lääkärin kommenttiakin. Saimme taas dvd:n mukaan ja näimme myös 4D kuvaa. Meidän kunnassa ultrat tekee aina tämä lääkäri ja hänellä on tosi hyvät ja uudenaikaiset laitteet.
Harmi vaan, että tämä oli sitten kunnanpuolesta viimeinen ultra. Mites teillä muilla, onko teillä tarjolla kaupunkinne tai kuntanne puolesta ultria vielä tämän rakenneultran jälkeen?

Voikaahan hyvin!
Delfiini ja pikku-ukko 20+3


 
Onnea [/b]Delfiini Hyvistä ultra kuulumisista :flower:

Meillä ei täällä Mikkelissä ole ku kaks ultraa np-ultra ja synnytystapaultra :( Yksityiselle olen menossa tän kuun 26 päivä rakenneultraan =)

Missäs päin sä asustelet jos saapi kysellä? ;)

Baby dream ja Topi 17+4
 
Nyt muuten tuntuu olevan poikavuosi! Kaikki tututkin tuntuu saaneen poikia. Esikkoa odottaessa kaikki taas sai tyttöjä ja minä pojan.. Jos nyt mulle se tyttö sit tulis!

Tampereella kaupunki ei kans tarjoa ku 2 ultraa (rv 13 ja 21). Mut tilanne on parempi ku esikkoa odottaessa jolloin tarjottiin vaan yksi ja sai valita kumman ottaa, eli np vai rakenne. Tosin kyllähän mäki sit pääsin esikkoa odottaessa yhteensä 6 kertaa ultraan syystä tai toisesta.. (ensin se munuaisallasjuttu miks pääsin rakenneultraan, sit kokoarvioon/synnytystapaultraan ku oli niin iso sf-mitta, pari kertaa katsottiin onko perätilassa kun terveydenhoitaja niin epäili ja sit vielä synnytysvastaanotolla/äippäpolilla kerran ku tarkistettiin vuotaako lapsivesi vai onko valkovuotoa)
Että varmaan moni tästäkin porukasta pääsee vielä kurkkaamaan masuun vaikka kunnan tarjoamat ultrat oliskin jo käytetty.

Jaahas, salkkarit alkaa.
 
Täytyypä liittyä kerhoon... Eli meillä oli myös tänään rakenneultra! Ja tuossa linkki jalkoväliin:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1235438.jpg

Eli samoilla linjoilla mennään. Oli niin näkyvät sukukalleudet ettei voinut sukupuolesta erehtyä. Nyt sitten aletaan esikoiselle poikien nimiä miettimään =) Musta oli tosi kiva saada tietää sukupuoli, kun nyt pystyy vähän luomaan persoonaa tuolle masuvauvalle. Kaikki rakenteetkin näytti normaaleilta. Nyt on niin hyvä mieli!!! Ostettiin tänään pinnasänkykin, eka suurempi sijoitus lastentarvikkeisiin. Meille on todella tulossa ensimmäinen vauva :heart:
 
tervetuloa omenainen :wave:
ja onnea kaikille ultrakuulumisista, ihanan paljon poikia tulossa :D
itse eilen ääneen puhuin vauvan nakista, joten kai jossain syvällä sisällä on tunne kolmannesta pojasta vaikka KAIKKI muut tytöstä puhuvat. :heart:

tällä mammalla ihan kamala flunssa päällä, mies edelleen pas.kataudissa ja huomenna pitäisi muuttaa :eek: :kieh:
oujee :xmas: |O
pojat vein illalla hoitoon yöksi joten saadaan hetki tässä ladata akkuj huomiseen. saas nähdä mitä tulee :whistle:
tänään pääsin kuuntelemaan sydänääniä kun olen taas vaihteeksi :whistle: ollut huolissani vauvan voinnista. joku tumpelo siinä oli (ei oma terkka) ja ei meinannut löytää ensiksi, omani vaan kuului.
alkoi hiki nousta pintaan kunnes vihdoin löysi vauvan voimakkaan sykkeen :heart: :heart: kyllä helpotti :heart: potki samalla mutta en siis edelleenkään tunne liikkeitä. tai en ole ainakaan huomannut.
pääasia että kaikki hyvin!

täällä kanssa jännitän että alkaako lakko, sitten lähtee rakenneultra pois. jos niin huonosti käy niin varataan 4d:hen aika sitten- muuten ei.
ens viikolla ostan vaunut vauvalle. sitten turvakaukalon saan lähempänä laskettua ystävältä jonka lapsi sitten liian iso siihen. on sellainen jalustamallinen eli meille ehdoton ;)
pinnis ja sitteri löytyy jo, kuten hoitopöytäkin (tosin meillä aika tarpeeton ollut)
nyt jos vahingossa sukupuolikin näkyisi niin voisi vaatteita alkaa haalimaan :D ;) se kai jokaisen odottajan kohokohta, ainakin itseni :whistle:

mutta voikaahan hyvin kaikki. :hug: :wave: ja mukavaa v-loppua :wave:

pulttis ja vauva huomenna tasan 17 viikkoa (hui) :heart: :heart:
 
Moikka ja anteeksi myöhäinen ilmoittautuminen, ollut päivä aika touhukas, kun sisko kylässä...

Siis ultrakuulumisia ilmoittelen. Poikahan se siellä, oikein hyvin näytti hänellä masussa menevän, kaikki kunnossa ja vilkkaasti potki =) Tyttöä olin siis toivonut, mutta silti todellakin fiilikset näin :) eivätkä näin :( Pikkuveikka Antolle kaveriksi :heart:

Onnea myös muille ultratuille, meitä onkin tänään ollut tosi paljon =)

Nyt pojan nukutus, myöhään meni... palaillaan ja viikonloppua :wave:

T. Kalenteri ja Paapaupoika 20 vk
 
Onnea taas muillekin :flower:
Tosiaan poikavoittoinen tuntuu huhtikuu olevan :D

Meillä Lohjalla on kaksi ultraa elikäs np- ja rakenne-.


Oli niin helpottavaa kuulla, että vauvalla näyttää kaikki olevan juuri niinkuin pitääkin. On ollu jonkun aikaa pelko, että jokin olis hullusti. Kaipa siihen on eniten vaikuttanu nämä muutamat huonot uutiset tässäkin porukassa :(
Jännä, etten tyttöjä odottaessa "panikoinut" tällä tavalla, vaan luotin siihen että kaikki menee hyvin.
Istukka on takana ja melko ylhäällä eli tosi hyvässä paikassa.
Parina päivänä on tuntunut jo napakampia potkuja, kohta pääsee isi ja siskot kokeilemaan pojan liikkeitä :)

Mies oli liikuttunut ultrassa, kun selvisi että saadaan poika. Oli sitä niin kovasti toivonut :heart:

Ainiin, piruilin miehelle et nyt mä "joudun" ostelemaan paljon vauvanvaatteita, kun ennestään on vaan vaaleanpunaista yms. Ihan kuin mua tartteis houkutella ostoksille ;) :D
Pitäis vaan kuulemma saada nuo tyttöjen vaatteet myytyä ensin eteenpäin. Niitä onkin kerääntynyt melkoiset määrät :whistle:

 
Huolitteko vielä yhden myöhäsen? Oon kyllä seuraillu jo pitkään mut nyt sain vasta aikaseks kirjautua.
Eli oon 24v. ennestään meillä on kaks tyttöä, 01 ja 04. Laskettuaika on 14.4.08. Meillä ei täällä tarjota kun viikon 12 ultra joten meinaan minäkin yksityiselle mennä. Sukupuolta ei tiedetä kysytäänkö, monet veikkaa kolmatta tyttöä. Itellä on vielä vähän olo et voihan tää olla poikakin, mut molempi parempi, kumpikin yhtä tervetullut.

Vilppa83 ja pikkunen 18+5 (tai jotain:)
 
tervetuloa vilppa :wave:
tänne mahtuu aina lisää tai ainakin mun mielestä.. :D

se odotettu muuttopäivä sitten koitti. hurjaa.
yöllä valvottu 5h kurkun ja tukkoisuuden takia. ja taisi muuttokin vähän jännittää..
joten olo ei ole kauhean fressi, mutta kyllä tää tästä vielä voitoksi muuttuu B)

kalenterille kanssa onnea pojasta :flower: et tiedäkään miten onnellinen isoveljestä tulee kun saa kunnon remukaverin.
meillä pojat olleet aina tosi läheisiä, parhaita kavereita. toisistansa pitävät aina huolta, ihan pienestä lähtien esikko 1,9v piti huolta että vauva (kuopus) oli mukana kodin ulkopuolella jos äiti väsymyksessä olisi saattanut kotiin unohtaa ;) :whistle:

meillä mies puhuu isin tytöstä, joten jään jännityksellä odottamaan :D

nyt pakkaushommia vielä ja sitten itse asiaan :whistle: :wave:
voi olla että muuten netti menee katkoon muutossa, joten palaan työpaikalla vaikka välillä tänne tms..

kaikille oikein paljon ihania mahakkaita päiviä :wave: :hug:
ja onnellisia ultrakuulumisia odotellessa :heart:
 
Heip!
Minäkin hyppäisin joukkoon, eli la 19.04.08 ja 2 tyttöä on ennestään 02 ja 04vuonna syntyneet.
Raskausaika on mennyt yllättävän hyvin ja täällä ei oo kun alkuraskauden ultra.
2 yötä vietin keskussairaalassa migreenin takia tällä viikolla ja toivotaan, et se ei nyt uusiudu :'(
En oo hommannu vasta kun yhet puolipotkarit ja yhen hatun, en oo jaksanu miettiikkään enempää ja meillä ei oo mitään isompaa valmiiks olemassa :whistle:
Eilen kuului sydänäänet, joten kaikki ok!
T: SähköhellaElla ja masuasukki rv18
 
Uusille tervetuloa ja onnea ultratuille poikauutisista! Kukaan ei ole vielä tainnut tytöstä ilmoittaa? Voi jospa minä saisin sit parin viikon kuluttua tuoda pinoon tyttöuutiset.... Ei vaan molempi parempi niinku joku jo totesikin. :)

Jaa-a. Pitäis alkaa pakkaamaan uimakamoja, vauvauinnin jatkoryhmä alkaa meillä aina näin lauantaisin klo 11 eli hallilla pitää olla viim varttia vailla. Ei tästä kyllä pitkä ole sinne, mut ku on kylmä niin pitää pukee paljo jne........

Niin joo ja lisäys vielä.. Mä en ole vielä vauvalle vaatetta ostanut, esikoisellekin ostin vaatetta vissiin vasta helmikuussa (la oli huhtikuussa). Joku taikausko kai taustalla ku ei uskalla.... Mut ostin mä jo uuden kantoliinan ku tutulla oli lähes uusi trikooliina, nyt mullon sit kudottu ja trikoinen ja vielä rintareppukin. Jos jää käyttämättä niinku esikoisella niin voin sit myydä jollekki noi kaikki vaikka pakettina niin pääsen eroon.
 
Ohhohmiten paljon poikia tulossa,onnea kaikille uutisen saaneille!
Terve kaikki uudet :wave:
Pulttikselle muuttovoimia!
Meillä ens viikolla ultra torstaina ja tänään luin lehdestä,että 28.11. alkaa mahdolliset irtisanomiset vaikuttaa Kotkassa,huh!
Se vaan potuttaa,että siellä on viimesen päälle 4D ultrat ym. mutta niitä käytetään vaan epäselvissä tapauksissa.Pari tuttua on päässyt tuurilla katsomaan kunnon kuvaa,mutta meille ei sellasta säkää käy kuitenkaan :kieh: Toivottavasti ei tietty jouduta siihen..
Huomenna puoliväli koittaa JEE!!
 
Aina-Ilona, Tampereella kans noi 4D-laitteet, mutta sama homma ettei kaikki pääse sille koneelle. Viime raskaudessa päästiin rakenneultraan tohon 4D-koneelle ku oli se munuaisallas laajentunut np-ultrassa. Mut ei ne siinä mitää kasvokuvia ottanut, kun oli ihan vaan lääketieteelliset intressit... Et eipä tuo kokemuksena paljoa eronnut normaalista ultrasta.

Missäs Vuotaraaputin luuraa? Mä täällä ikävöin sua jo...

Onko muuten muut huomannut et olis normaalia kireämpiä? Mulla joku ihme vaihe meneillään ollu koko viikon. Olen vihainen ku ampiainen ja mies ja poika raukat joutuu mua kestämään.. Tai lähinnä poika käy siksi sääliksi ku se joutuu kattoon ku mä tiuskin ja olen ärsyttävä hänen isälleen. Enkä mä voi itselleni mitään.. Pyydän kyllä sit aina anteeksi mutta ihan nolostun itsekin ku olen nii-in lapselliset ärsyttävä. :headwall: Vauvauinnissaki piti alkaa muitten kuullen jotain nalkuttaan ihan tyhjästä. Voiko nainen olla näin tyhmä!?! :headwall:
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut kaikille taas jotka eilisen jälkeen on ultrakuulumisia kertonut :flower: taitaa olla kaikki muut ilmoittanut pojasta mutta meille tosiaan lääkäri sanoi ettei tarkasti näe mutta siitä kuvakulmasta ainakaan ei kiveksiä näkynyt, itsellä tuli tunne sen jälkeen että tyttöhän se sitten on kerran noinkin sano, mutta eihän sitä tiedä jos oikeesti ei niin tarkkaan sinne jalkoväliin nähnyt. No tytölle olis kaikki ainakin valmiina :heart:
anuuu kyseli onko kireyttä ilmassa... Täällä kyllä on, pari edellistä päivää on menny kokonaan kiukutellessa, mies tekee kaiken väärin mun mielestä tällä hetkellä :ashamed: , mies parka! Toivottavasti jaksaa ymmärää tätä tunnekuohua
:whistle:
 
Tervetulotoivotukset täältäkin uusille! Ja onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :flower: Aikas poikavoittoinen huhtikuu ilmeisesti tulossa.

Aika monille on ultrissa kerrottu sukupuoli, silloin kun esikoiselta olin Kättärillä rakenneultrassa niin ei kerrottu. Ja nyt ilmeisesti koko rakenneultra peruuntuu sen lakon takia. :snotty: Tuli mullekin perjantaina kirje HUS:lta, että jos lakko alkaa niin kaikki seulontaultraäänitutkimukset on peruttu. Mutta siltä istumalta varasin yksityiselle ajan ensi torstaille ja menen sinne, jos en kunnalliseen pääse. Aika kalliita vaan yksityisen kautta nuo ultrat, mutta ei mahda mitään. =)

Viime viikolla tuli käytyä neuvolassakin ja kaikki oli hyvin. Vaavin syke jumputti siellä 160 hujakoilla. Mulla on maha kasvanut tosi paljon, sf-mitta oli 18. Mutta kuulemma toisilla, etenkin jos ei ole eka raskaus, tuo mitta aluksi pomppaa ylös ja tasaantuu sitten. Toivottavasti olisi näin mullakin. =)

Täällä on olotila kanssa välillä kun persiiseen ammutulla karhulla. Tulee ihme kiukkukohtauksia ja vaikka kuinka yrittää olla että ei hermostu niin silti hermostuu. Mies ja tyttö kumpikin ovat kyllä saaneet kokea sen. Mutta josko se tästä helpottais pian.

amalia rv 19+1
 
anuuuu81 ihana kun kaipailit :D :hug: mä olen vieläkin ihan sippi messujen jälkeen. eilen jaksoin neljä tuntia siellä hillua ja kaikkea ihanaa (lankaa vauvan ja Minean neuleisiin 300g, taaperolle paita, vauvalle koko vaippaiän vaippa, nukelle mekko ja apinoille lakua tuliaiseksi) tuli mukaan + kasapäin ideoita. päätin jo etukäteen että mitään TURHAA en osta ja vähän harmitellen ohitin pari tosi edullista lankatarjousta kun en keksinyt just silloin mitä niistä langoista tekisin :whistle:
tyttö oli nonnalassa hoidossa oli heräsi päiväuniltaan klo 16. vähän jännäsin miten yöunille meno sujuu kun yleensä herää klo 14 päikyiltä, mutta hyvin meni. tosin yön itkeskeli, toivottavasti ei ole tulossa kipeämmäksi.

lämpimät tervetulotoivotukset kaikille uusille :hug:

ja onpas tänne tosiaan paljon poikia tulossa :eek: voi vitsi. mä niin toivon että pääsen siihen rakenneultraan JA sukupuoli näkyy. mutta täytyy nyt mietiskellä että jos TEHY menee lakkoon niin mitä tehään. luultavasti mulla joka tapauksessa on ultra tai pari TAYSissa tuon verenpaineen ja raskausdiabeteksen takia, viimeistään loppuraskaudessa. mutta malttamattomana heti haluaisin tietää sukupuolen... tosin, ei esikoinenkaan pelejään koskaan suostunut näyttämään (ja sitä kyllä yritettiin kytätä joka kerta TAYSin ultrassa). mutta eikös se niin mene että kun tälle sintille ei tartte ostaa mitään vauvatarvikkeita niin siinä säästetyn rahan voisi laittaa sitten vaikka yksityisellä ultraan? pystyyköhän ne miten hyvin kattomaan vaikkapa Koskiklinikalla vauvan sukupuolen ja nuo rakenneultran jutut? kun tuo 4d on vähän turhan kallis (toisaalta, tuleehan veronpalautukset kohta...) ja Tampereella se on käytävä, se oli sen 200 euroa. autottomana kun tulee tyyriiksi ja hankalaksi lähteä kauemmas ultrattavaksi

mutta ei tänne sen kummempaa. viikon oon taas mittaillut sokeriarvoja ja pari paastoarvoa on aamulla ollut koholla. luultavasti siis mittailen noita loppuraskauden, mutta ei se mua haittaa pätkääkään. ihan positiivisesti otan sen että "narahdin" rasitustestissä, jos se auttaisi ottamaan itteeni niskasta kiinni ja vahtimaan vähän syömisiä. meinaan justiinsa tuossa kattelin että esikoisesta oli tähän mennessä tullut joku 6-7kg, nyt on tullut just ja just 2kg. silti vanhat pöksyt ei mene jalkaan :LOL: ja tuokin 2kg on tullut silloin kun oksentelin päivittäin, kun korjasin oloa sitten syömällä sitä mikä maistui :whistle:
MUTTA eipä se sitä tarkoita, voihan se olla että tulee karmea turvotus (joka kyllä taitaa lähteä sitten synnytyksen jälkeen) tai repsahdan muuten vaan ja herkuttelen ittelleni reippaasti ylimääräisiä kiloja lisää. en mä jaksa stressata, tosin nyt ei enää ees tee mielikään herkkuja niin paljoa :eek: mieskin sitä naureskeli kun yleensä oon hirveä sokerihiiri ja nyt ei maistu minkäänlaiset namit. eikä sen puoleen kauhean suolanenkaan kun sitä pitää vahtia tuon verenpaineen takia. toki välillä vähän maistan jotain karkkia tai suklaata, mutta tähän mennessä se on jäänyt pariin namuun kun ennen meni kepoisesti koko pussi :ashamed: :whistle:

mites muilla, maistuuko herkut? (enkä kysy tätä pahalla yhtään, esikoista odottaessa vetelin herkkuja joka päivä ). :/

ja tuosta kireydestä, älkää nyt siitä stressatko :hug: se kuuluu ihan tähän ihanaan hormonien sekoittamaan maailmaan. välillä itekin räjähdän tosi helposti ja suunnittelin jo että en suostu enää pukemaan sekä itseäni että taaperoa ulos, kun se lapsen pukeminen alkaa olla aika tahtojen taistelua. mutta sitten taas itkeä tillitän hetken päästä miten tyhmä oon. ja otan myös hirmuisen helposti asioista nokkiini, oon kuulevinani jonkun mitättömän vihjauksen (jota siis ei ole) ja siitä sitten nousee elämää suurempi draama, ainakin pään sisällä.

vuotaraaputin ja Chimi 18+5 (kai...)
 
Jokunen uusi tullut lisää, tervetuloa :flower: ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :hug: ihanaa että niin paljon hyviä uutisia.

Aina-Ilona, mistä lehdestä luit nuo KOKS:in uutiset? En ole tänään ehtint lukea lehteä, eikä meille tule kuin Hesari... Itsellä olisi nimittäin ensi perjantaina ultra joten jos tuo pitää paikkansa, niin todella mahtavaa, pääsen sittenkin ultraan. Olen ollut niin hermostunut kokoasiasta ja puntaroinut sitä yksityiseltä varaamista jne. Olisi mahtavaa nähdä, että pikkuisella on kaikki (toivottavasti) hyvin :heart: :heart:

 
Tervetuloa kaikille uusille :flower:

lähdin tänään äiteen kanssa vaan katselemaan vaunuja ja kuinkas sitten kävikään. Vauvatalo johannassa oli vuoden 06 väriset briot tarjouksessa joten varasin sitten yhdet, kun ne oli ainoat sitä väriä jäljellä. Tiistaina mennään sitten miehen kanssa yhdessä katsomaan niitä ja todennäköisesti lähdetään pois niiden vaunujen onnellisena omistajana :D

Mavi: kiva kuulla että sulla on kaikki kunnossa, ehdin jo säikähtää ettei mitään vaan ole sattunut.

Joanna ja Tero-Antero 20+1
 
Heippa!

Onpas tosiaan poikaisa saldo ollut rakenneultrissamme! Pulttis, mäkin sitä mietin, että toivottavasti pojista tulee tosi läheiset, ei niin etteivätkö veli ja siskokin voisi olla läheiset mutta voihan olla, että kiinnostuksenkohteet ovat enemmän samantyyppiset - tai mistä sen tietää =) Jakselehan muuton rutistuksessa!

Piti kertoa jotain rakenneultrasta, mutta mitäpä siinä sen kummempia yksityiskohtia... Poika vastasi mitoiltaan raskauden kestoa, keskiarvoksi tuli 20 + 1, kun taas viikkoja olisi tuon verran oikeastaan vasta tänään. Siis mitat vastasivat viikkoja 19+6 - 20+2. Koivet heiluivat vinhaan. Kerroin kätilölle tunteneeni liikkeitä jo niin ja niin kauan, ei uskonut :ashamed: Vaikka ihan neuvolassakin tuli todennettua viikoilla 13 + 4, että tuntemani liikkeet ovat lapsen liikkeitä. Oikeastaan vähän harmitti, että tuntemuksiani pidetään vain äidin hömpötyksenä |O No mutta muuten, istukka oli etuseinässä, luulisi toisaalta vaimentavan liikkeiden tuntemista, mutta sellaista myllerrystä ja potkintaa on ollut, että millaistahan olisi, jos istukka olisi takaseinässä... Varmaan näkisin käden ja jalan reliefikuvia vastallani vähän väliä :LOL:

Sellaista, nyt taas ruoanlaittokiirettä pukkaa, joten viikonlopulle jatkoa ja palaillaan,
t. Kalenteri ja Paapau 20 + 1
 
Kalenteri mulla kans istukka edessä ja tuntui tosi ajoissa liikkeet! Muistaakseni jopa 14+jotain, mutta neuvolassa 16+jotain merkittiin jo korttiinkin et tuntuu. Viimeksi oli takana ja tosiaan sama tuli mieleen ku sullakin et taitaa olla tosi villi vatsanasukas kun näin liikehdintä tuntuu etuistukasta huolimatta. Esikko kun oli niin rauhallinen mahavauva ettei ikinä esim yöllä herännyt melskaamiseen samoin ku mulle on ihan outo käsite se ku jotku sanoo et menee kylkiluut poikki ku toinen potkii.. Meillä oli kyl nii rauhallinen tapaus että.. Toista maata taitaa olla tämä uusi mahan asukas. Mut joo jaaritteluksi menee taas. mä meen.. Moikka!
 
Kyselit herkutteluista.. Mulla ei oo samalla tavalla tehny herkkuja mieli, kuin tyttöjä odottaessa. Toki niitä hetkiä tulee, mutta nyt riittää pari namia tai sipsiä kun tulee jo stoppi. Hyvä niin, eipä ainakaan sen takia pääse painoa kertymään tai verenpaineet nousemaan.

Ilman muuta voit käyttää "säästyneen rahan" yksityiseen ultraan ;)

 
Ohhoh, ompas poikauutisia todellakin paljon tullut! Meillä 1,5 vkon päästä rakenneultra ja tahdottaisiin tietää sukupuoli myöskin.. Ja minulla alkaa tuntua sille, että on poikavuosi tulossa ja varmaan sit meillekin tulee poika, niinkuin kaikille muillekin..(ja kaksi on ennestäänkin). Ainakin päästäisiin halvemmalla, kun ei aivan kaikkea tarvitsisi uusiksi hankkia.. :whistle: Olisiko muuten mahdollista saada nuo sukupuoliveikkauksetkin jotenkin etusivin "nimilistaan", vai onko huono idea?

Heili
 
Vuotaraaputin mää oon herkutellut niin paljon etten edes kehtaa tunnustaa. Mulle on varmasti tullut eniten painoa, en viitsi sanoa miten paljon :ashamed: Oon ihan kateellinen teille kellä tullut vaan pari kiloa, enkä käsitä miten oon päästänyt itseni paisumaan näin. On kyllä aika epämukava ja tukala omassa nahassa näin isona, mutten siltikään saa itseäni niskasta kiinni.

Kannatan Heilin ideaa että laitettas etusivulle esim. tyttö tai poikamerkit ainakin niiden osalta ketkä haluaa siis tiedon jakaa =)

Tilsu 19+2
 

Yhteistyössä