anuuuu81 ihana kun kaipailit
:hug: mä olen vieläkin ihan sippi messujen jälkeen. eilen jaksoin neljä tuntia siellä hillua ja kaikkea ihanaa (lankaa vauvan ja Minean neuleisiin 300g, taaperolle paita, vauvalle koko vaippaiän vaippa, nukelle mekko ja apinoille lakua tuliaiseksi) tuli mukaan + kasapäin ideoita. päätin jo etukäteen että mitään TURHAA en osta ja vähän harmitellen ohitin pari tosi edullista lankatarjousta kun en keksinyt just silloin mitä niistä langoista tekisin
tyttö oli nonnalassa hoidossa oli heräsi päiväuniltaan klo 16. vähän jännäsin miten yöunille meno sujuu kun yleensä herää klo 14 päikyiltä, mutta hyvin meni. tosin yön itkeskeli, toivottavasti ei ole tulossa kipeämmäksi.
lämpimät tervetulotoivotukset kaikille uusille :hug:
ja onpas tänne tosiaan paljon poikia tulossa
voi vitsi. mä niin toivon että pääsen siihen rakenneultraan JA sukupuoli näkyy. mutta täytyy nyt mietiskellä että jos TEHY menee lakkoon niin mitä tehään. luultavasti mulla joka tapauksessa on ultra tai pari TAYSissa tuon verenpaineen ja raskausdiabeteksen takia, viimeistään loppuraskaudessa. mutta malttamattomana heti haluaisin tietää sukupuolen... tosin, ei esikoinenkaan pelejään koskaan suostunut näyttämään (ja sitä kyllä yritettiin kytätä joka kerta TAYSin ultrassa).
mutta eikös se niin mene että kun tälle sintille ei tartte ostaa mitään vauvatarvikkeita niin siinä säästetyn rahan voisi laittaa sitten vaikka yksityisellä ultraan? pystyyköhän ne miten hyvin kattomaan vaikkapa Koskiklinikalla vauvan sukupuolen ja nuo rakenneultran jutut? kun tuo 4d on vähän turhan kallis (toisaalta, tuleehan veronpalautukset kohta...) ja Tampereella se on käytävä, se oli sen 200 euroa. autottomana kun tulee tyyriiksi ja hankalaksi lähteä kauemmas ultrattavaksi
mutta ei tänne sen kummempaa. viikon oon taas mittaillut sokeriarvoja ja pari paastoarvoa on aamulla ollut koholla. luultavasti siis mittailen noita loppuraskauden, mutta ei se mua haittaa pätkääkään. ihan positiivisesti otan sen että "narahdin" rasitustestissä, jos se auttaisi ottamaan itteeni niskasta kiinni ja vahtimaan vähän syömisiä. meinaan justiinsa tuossa kattelin että esikoisesta oli tähän mennessä tullut joku 6-7kg, nyt on tullut just ja just 2kg. silti vanhat pöksyt ei mene jalkaan
ja tuokin 2kg on tullut silloin kun oksentelin päivittäin, kun korjasin oloa sitten syömällä sitä mikä maistui
MUTTA eipä se sitä tarkoita, voihan se olla että tulee karmea turvotus (joka kyllä taitaa lähteä sitten synnytyksen jälkeen) tai repsahdan muuten vaan ja herkuttelen ittelleni reippaasti ylimääräisiä kiloja lisää. en mä jaksa stressata,
tosin nyt ei enää ees tee mielikään herkkuja niin paljoa mieskin sitä naureskeli kun yleensä oon hirveä sokerihiiri ja nyt ei maistu minkäänlaiset namit. eikä sen puoleen kauhean suolanenkaan kun sitä pitää vahtia tuon verenpaineen takia. toki välillä vähän maistan jotain karkkia tai suklaata, mutta tähän mennessä se on jäänyt pariin namuun kun ennen meni kepoisesti koko pussi :ashamed:
mites muilla, maistuuko herkut? (enkä kysy tätä pahalla yhtään, esikoista odottaessa vetelin herkkuja joka päivä ). :/
ja tuosta kireydestä, älkää nyt siitä stressatko :hug: se kuuluu ihan tähän ihanaan hormonien sekoittamaan maailmaan. välillä itekin räjähdän tosi helposti ja suunnittelin jo että en suostu enää pukemaan sekä itseäni että taaperoa ulos, kun se lapsen pukeminen alkaa olla aika tahtojen taistelua. mutta sitten taas itkeä tillitän hetken päästä miten tyhmä oon. ja otan myös hirmuisen helposti asioista nokkiini, oon kuulevinani jonkun mitättömän vihjauksen (jota siis ei ole) ja siitä sitten nousee elämää suurempi draama, ainakin pään sisällä.
vuotaraaputin ja Chimi 18+5 (kai...)