Heippa!
Taas meitsi myöhään illalla koneen ääressä, kuulostelen tuolla, onko poika oikeasti nukahtanut vai kuin.
Piitsi, toivotaan pikaista paranemista äidillesi :hug:
Kummeista vielä, esikoisen kanssa oltiin niin pihalla, keitä pyydettäisiin, että pyydettiin vasta hyvän aikaa syntymän jälkeen. Lisäksi neljäs kummihan pyydettiin reilustikin jälkikäteen eli lähemmäs 2 vuoden iässä. Nyt voitaisiin pyytää ennen syntymääkin mun puolestani, mutta katsotaan nyt, miten saadaan aikaiseksi tai saadaanko.
safariina, niin hyvin kuin itse ymmärränkin tietokonepelien päälle
(Sims 2 on mun suosikki), kyllähän se tympii kun miehellä on muka tärkeämpääkin tekemistä kuin perhe :| Ja tietysti toivoisi, että yhteisiin juhliin tulis mukaan. Mutta oikein teet, kun suoraan kerrot kavereille, mihin jäi. Ainakaan ei mitään tekosyitä tarvitse ukon puolesta ladella. Mä jään aina silloin tällöin "valokuvausleskeksi", kun mies lähtee reissuille kaverinsa kanssa, ei nyt kovin usein mutta kyllä se siinä mielessä välillä risoo, että itselleni ei tulis mieleenkään tosta vain lähteä jollekin kuvausretkelle ja venyttää sitä makkaranpaiston ym. merkeissä. Ja munkin mies muistaa kertoa, jos koti on kaaoksessa |O Kuitenkin se on viime aikoina ollut ennen kaikkea minä, joka täällä on jotain tehnyt ja oikein hyvässäkin kunnossa saanut kämpän pidettyä (no myönnetään, että myös yleinen urputus aiheesta on vähentynyt, mutta sitten tuo saa kilarikohtauksia jostain yksittäisestä asiasta - tänään esimerkiksi imuroi vimmalla kärpäsiä kompostista, sanoi ettei pariin päivään kompostoida ja vielä pyysi mua huomenna jatkamaan kärpästen imurointia!)
Kyllä tuolta vielä jotain joikua kuuluu ja äsken kävin laulamassa pojalle - halusi kuulla sen "5 pientä ankkaa lähti leikkimään". Ja osaakin närästää taasen :/ Nukkumaan tekis mieli.
Muuten ei kummempaa, sain tänään tietää että mun yksi vanha työ on päässyt mukaan näyttelyyn, jonka avajaiset huomenna kuudelta (tutuille: tervetuloa!), paljon on iltarientoja ollut viime päivinä ja näin ne siis jatkuvat huomennakin mutta kiva näin. Tässä hommassa rasittavaa on se, että äitiyslomalaisenakin vähän huolehtii siitä, näyttääkö töitään riittävän usein jossain, vaikkapa pienissä paikallisnäyttelyissäkin. Ja sittenpä stressaan joulukorteista, mulla oli niitä varten ideakin mutta ei kumitelaa, jota tarttisin kaavailemaani linopainatusta varten. Kiirettähän pukkaa!
Ai niin ja ostin ja leikkasin äitiyshousukankaat tänään. Mustat perushousut kuulemma hyvälaatuisesta housukankaasta. Oon ihan että jee, kerralla sopivan mittaiset lahkeet ja kaikki. Vielä kun ehtis vaikka huomenna ommella. Kutkuttelee kovin. On muuten äitiyshousujen kaava Suuressa Käsityölehdessä 10/2007, jos jotakuta kiinnostaa. Aattelin kangaskaupassa, että kun laitan mahakappaleen resorista, en tarvitse vetoketjua, mutta niinpä niin, ohjeen löydettyäni ilmeni, että vetskarihan niihin tulisi. Kai se pitäisi jo ensi alkuun yrittää tuolta varastoista löytää mieluummin kuin että teen ilman ja sitten joudun ratkomaan ja lisäilemään myöhemmin hankalasti, kun eivät pökät mene päälle. Teen kokoa 36 eli vanhaa kokoani, vaikka pelkään, ettei äitiyshousuissa ole tarpeeksi turpoamisvaraa. Veikkaan, että painonnousu rikkoo aivan kevyesti 10 kilon rajan, mikä lohduksi muille painonnostajille :ashamed:
Hiljaista pojan huoneesta, menenpä kurkkaamaan ja sitten toivottavasti petiin :wave: Jaksellaanpas taas,
t. Hanhiemo ja Kultamuna eiku Kalenteri ja Paapau 23 + 6 :heart: