Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nämä homovainot on kyllä ihmiskunnan kannalta todella nolo häpeäpilkku. Samaa sarjaa sellaisten juttujen kanssa että austraalian aboriginaaleilta viedään lapset jne. Miettikääs sitä torvelot jotka vielä jaksatte homoja lytätä. Että missä porukoissa seisotte. Siellä samassa rivissä missä ne joitten mielestä punatukkaiset naiset on noitia, aboilta pitäisi viedä lapset, naisille ei äänioikeutta jne.
juu, ei. siis en ole samaa mieltä noista muista asioista. Kylläpä te muuten olette TODELLA suvaitsevaisia meitä homouden vastustajia kohtaan. Missä se kovasti kuulutettu suvaitsevaisuus nyt luuraa
?
Suvaitsevaisuus EI OLE SITÄ, että sillä suojellaan erilaisten ihmisten sortajia. Kuten sinua! Oliko sinun mielestäsi natsi saksan toiminta suvaittavaa??? HÄ??? Periaate ihan sama... Ihmisiä tuomitaan ihonvärin, eettisen taustan, uskonnon, seksuaalisuuden ym. yhtä järkevän syyn perusteella. Minulta ainakaan ei heru sympatiaa eikä suvaitsevuutta sinulle tai liiemmin natsi saksan ideologialle... Emmehän me hyväksy murhia ja raiskauksiakaan suvaitsevaisuuden varjolla, miksi siis ihmisoikeuksien sortoakaan???
Suvaitsevaisuus on tarkoitettu meille ihmisille jotka olemme (kaikki) erilaisia, mutta kuitenkin
kunnioitamme toisiamme erilaisuudesta huolimatta ja annamme jokaisen kukan kukkia.
Mielestäni omaa sukupuolta edustavien ihmisten rakkaus on yhtä luonnollista kuin eri sukupuolta edustavienkin. Ja olen sitä mieltä, että meille kaikille kuuluisi samat oikeudet, myös perheenlisäyksen suhteen. Tulevaisuudessa meidän lapsemme ja lapsenlapsemme tulevat häpeämään tätä meidän aikakaudella vallalla ollutta punaniskaisuutta. Minuakin hävettää, surettaa ihmisten tietämättömyys ja umpimielisyys.
Minun siskoni on parisuhteessa naisen kanssa ja olen erittäin ylpeä heistä. He ovat täysin normaaleja ihmisiä ja uskon että he olisivat paljon paremmat vanhemmat lapsilleen kuin monet tuntemani heteroparit.
Olen itse naimisissa miehen kanssa, mutta jos joskus miehelleni jotain sattuu tai muuten tulee ero, en voi sanoa kumpaa sukupuolta on tuleva puolisoni. Rakkaus ei katso sukupuolta :heart:
PEACE :heart: