Homoudesta

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäiskö kaikille, jotka tykkää lapsista, antaa oma adoptiolapsi?

Naapurin namusedälle?
Homoseksuaalisuuden ja pedofilian eroja on tässä ketjussa jo käyty läpi. Selaa sivu tai pari taakse päin jos osaat ja lue sieltä. Provokaatioyrityksesi ei valitettavsti onnistunut.

Sekä adoptioon että hedelmöityshoitoihin hakeutuvat joutuvat aina, automaattisesti, psykologin juttusille ennen kuin mitään muuta tehdään. Uskoisin että koulutettu psykologi osaa sinua paremmin arvioida, kuka sopii vanhemmaksi. Huolestuisit siis sinäkin ennemmin niistä lapsista, joita sentyy esim. alkoholisti- ja narkkariheteroille vahingossa, kuin huolella suunnitelluista ja joka tavalla harkituista perheenlisäyksistä.

vieras
Pitäiskö kaikille, jotka tykkää lapsista, antaa oma adoptiolapsi?

Naapurin namusedälle?
Homoseksuaalisuuden ja pedofilian eroja on tässä ketjussa jo käyty läpi. Selaa sivu tai pari taakse päin jos osaat ja lue sieltä. Provokaatioyrityksesi ei valitettavsti onnistunut.

Sekä adoptioon että hedelmöityshoitoihin hakeutuvat joutuvat aina, automaattisesti, psykologin juttusille ennen kuin mitään muuta tehdään. Uskoisin että koulutettu psykologi osaa sinua paremmin arvioida, kuka sopii vanhemmaksi. Huolestuisit siis sinäkin ennemmin niistä lapsista, joita sentyy esim. alkoholisti- ja narkkariheteroille vahingossa, kuin huolella suunnitelluista ja joka tavalla harkituista perheenlisäyksistä.
Nämä heteronamusedät osaa valitettavasti lisääntyä itsekin, kuten lehdistä joutuu valitettavasti lukemaan liian usein, miten isät käyttävät hyväksi tyttöjään.

vieras
homous on yhtä luonnollista kuin hedelmöityshoidot. En mä silti tuomitse hedelmöityshoidoissa käyviä, enkä homojakaan, en vain pidä sitä luonnollisena. Saa sen orkun vaikka omalla kädellä, ihan turvallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mielestä ei saisi homoudesta haukkua. Se on ihan niin kuin joku alkoholismikin on sellaisia sairauksia, joille ihminen ei voi voi mitään, se vaan tulee ja sitä vastaan on vaikea taistella. Ihan niinkuin ei kukaan ala siitäkään haukkumaan, jos sulle tulee syöpä. Se vaan on, ei voi mitään. Se vaan on pakko hyväksyä, ei ole sen ihmisen oma vika.
Hohhoijaa....... Jos homoseksuaalisuus on sairaus, niin sitten pitäis kaikki seksuaalisuuden muodot luokitella sairaudeksi, myös heteroseksuaalisuus.
Oikeesti tuntuu ettei arvon homoille kelpaa mikään, vaikka yrittää olla ihan ymmärtäväinen.

Voisitko sanoa mikä on oikea virallinen kanta tähän asiaan jolla ei vaan loukkaa herkkähipiäisintäkään homoa? Että miten ne sanat pitää sovittaa, siihen on ilmeisesti vain yksi oikea sanamuoto ja äänenpaino, ettei loukkaa.
No mistähän ne arvon homot nyt on kieltäytyneet?
Virallisesta kannasta en tiedä mitään. Mut kyllä mua ainaki vituttais jos ei olis samoja oikeuksia kuin muillakin ihmisillä, ja ihan vaan sen takia että en seksuaalisella suuntautumisella sovi joidenkin tiukkapipojen arvomaailmaan normaalina ihmisenä.

jos on normaalia kahden miehen keskenään lisääntyä tai kahden naisen, niin siitä vaan niitä lapsukaisia tekemään n o r m a a l i l l a tavalla.
Miksi hedelmöityshoidot tai adoptio on sitten hyväksyttyjä heteropareille, jotka eivät pysty lisääntymään normaalilla tavalla, tai edes epänormaalilla? Ja pliis, älä vastaa että siks kun toisella on pippeli ja toisella pimppi.

Mun mielestä ei saisi homoudesta haukkua. Se on ihan niin kuin joku alkoholismikin on sellaisia sairauksia, joille ihminen ei voi voi mitään, se vaan tulee ja sitä vastaan on vaikea taistella. Ihan niinkuin ei kukaan ala siitäkään haukkumaan, jos sulle tulee syöpä. Se vaan on, ei voi mitään. Se vaan on pakko hyväksyä, ei ole sen ihmisen oma vika.
Hohhoijaa....... Jos homoseksuaalisuus on sairaus, niin sitten pitäis kaikki seksuaalisuuden muodot luokitella sairaudeksi, myös heteroseksuaalisuus.
Oikeesti tuntuu ettei arvon homoille kelpaa mikään, vaikka yrittää olla ihan ymmärtäväinen.

Voisitko sanoa mikä on oikea virallinen kanta tähän asiaan jolla ei vaan loukkaa herkkähipiäisintäkään homoa? Että miten ne sanat pitää sovittaa, siihen on ilmeisesti vain yksi oikea sanamuoto ja äänenpaino, ettei loukkaa.
Virallisesta kannasta en tiedä mitään. Mut kyllä mua ainaki vituttais jos ei olis samoja oikeuksia kuin muillakin ihmisillä, ja ihan vaan sen takia että en seksuaalisella suuntautumisella sovi joidenkin tiukkapipojen arvomaailmaan normaalina ihmisenä.

No eikös homomies saa mennä naisen kans naimisiin ihan niinkun heteromieskin, eli oikeus on sama??? SAmoin lapsen voi tehdä naisen kans, luonnonlakia kun ei voi muuttaa.
Miksi ei saisi mennä miehen kanssa? Tai adoptoida? Eikö pitäisi olla kaikille samat oikeudet riippumatta siitä kenen kanssa harrastaa seksiä?

jos on normaalia kahden miehen keskenään lisääntyä tai kahden naisen, niin siitä vaan niitä lapsukaisia tekemään n o r m a a l i l l a tavalla.
Miksi hedelmöityshoidot tai adoptio on sitten hyväksyttyjä heteropareille, jotka eivät pysty lisääntymään normaalilla tavalla, tai edes epänormaalilla? Ja pliis, älä vastaa että siks kun toisella on pippeli ja toisella pimppi.
ja erilaiset sukusolut, unohdit tuon :whistle: Mutta en jaksa biologiaa ja yy ja ex kromosomeja tähän nyt enää.... Juu ja naisella on kohtu eikä miehellä ole, paitsi olikos danny de vito siinä yhdessä elokuvassa kun oli raskaana vai kuka se oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Homoudet hyväksyjät, hyväksyttekä pedofiliankin. Saman teidän käyttämänne logiikan mukaanhan se on vain seksuaaliinen suuntaus, "ei siihen voi itse mitenkään vaikuttaa". Pitää olla suvaitsevainen! Eikös?
Mä ymmärrän, ettei siihen voi pedofiili vaikuttaa mitenkään, se on mikä on. Mutta homoudessa on kyse kahden aikuisen ihmisen välisestä suhteesta, jota molemmat haluavat. Toi pedofilia vertaus on kyllä jo niin kulunut...

alkoholismin voi välttää kun ei pulloa korkkaa. Kyllä se alkoholismi kuuluu sarjaan itse aiheutetut sairaudet
Suuri osa ihmisistä käyttää alkoholia sairastumatta koskaan alkoholismiin. Jotkut käyttävät alkoholia ja sairastuvat alkoholismiin. Tuskin kukaan siihen haluaa, tai edes kuvittelee sairastuvansa. Asia ei ole niin yksinkertainen että pistetääs pullon korkki kiinni ja se siitä.

vieras
Ihmisellä ei ole kiima-aikaa joten ihmisen seksielämä ei suuntaudu pelkästään lisääntymiseen vaan myös siihen sisältyy itsensä toteuttamista. En minäkään jaksa enää jankata kun kaikki asiat on käyty täällä jo 1100 kertaa läpi. En ymmärrä miksi homous on joillekin ihmisille luonnoton asia. Enkä pysty varmaan koskaan ymmärtämäänkään. Toisaaltaan homofoobikot on jatkuvasti pienenevä ryhmä, joten miksi välittää jonkun epämiellyttävän vähemmistön ajatuksista tai maailmankuvasta. Kunhan eivät jaa ajatuksiaan muiden ihmisten kuullen ja pitää ne omana tietonaan.
No miksi vielä tulit jankkaamaan??
Eikö se jo mene kaaliin että enmmistö suomalaisista EI hyväksy homoja!!! Minä ja monet muutkin normaalit ja tervejärkiset ihmiset kyllä tuomme ajatuksemme julki tässä asiassa, siitä saat olla varma! Eihän sinun tarvitsekaan ymmärtää pienessä päässäsi miksi homous on USEIMMILLE ihmisille luonnoton asia??!! No siitä YKSINKERTAISESTA syystä että se on luonnotonta ja sairasta!!!

Joo tiedän, että tuotte julki ajatuksenne. Junteilla ei tunnetusti ole tilannetajua. Voi sitä myötähäpeän tunnetta sinunkaltaisia kohtaan kun lauotte "totuuksianne". Sinun kaltaisiasi toisinaan kun tapaa. Esitätte aina oman mielipiteenne jonain yleisenä totuutena ja kukaan muu ei allekirjoita sitä. Kaikki vain hymyilee pilkallisesti sinulle ja osa tuntee häpeää olleessaan lähellä sinun kaltaistasi ihmistä ettei vaan itse leimautuisi yhtä typeräksi. Kun olet mennyt sinun selkäsi takana nauretaan ja säälitään lapsiasi..

vieras
alkoholismin voi välttää kun ei pulloa korkkaa. Kyllä se alkoholismi kuuluu sarjaan itse aiheutetut sairaudet
Suuri osa ihmisistä käyttää alkoholia sairastumatta koskaan alkoholismiin. Jotkut käyttävät alkoholia ja sairastuvat alkoholismiin. Tuskin kukaan siihen haluaa, tai edes kuvittelee sairastuvansa. Asia ei ole niin yksinkertainen että pistetääs pullon korkki kiinni ja se siitä.

Ja tämäkin siis yhdistää molempia (alko ja homo), että ei ole vapaavalinnaista aloitus eikä lopetus.

vieras
Ajattele, jos suostuisitkin siihen seksiin miehen kanssa JA TYKKÄISIT siitä. Tulisi ihana olo, kun oisit ison vahvan miehen sylissä, ja se painautuisi sun sisään ja laukeaisitte molemmat ihanasti... Jäisit kaipaamaan sitä olotilaa, jota yksikään nainen ei sulle voi antaa.
:D

Olin jo vähällä kirjoittaa takaisin kuvauksen intohimoisesta naistenvälisestä seksistä, joka voi olla yhtä aikaa sekä rajua että unelmanpehmeää tavalla johon mies ei pysty... Ajattele miten ihanalta naisen kieli, sormet ym. voi tuntua kun tuntee toisen vartalon kuin omansa ja tietää miten niitä käyttää... Naisen iho on niin pehmeä ja sileä ettei karvaisiin, karkeisiin miehiin tottunut voi sitä edes käsittää... Ja nainen ymmärtää sekä G-pisteen että klitoriksen merkityksen keskivertomiestä paremmin...

Onneksi tulin järkiini enkä ihan kirjoittanut. Joku lukijahan olisi saattanut jopa kiihottua ja menettää siksi yöunensa, haaveillen naisesta nukkuessaan sen miehensä kainalossa...

;)

--------------
Vakavasti puhuen, eiköhän jokaiselle se oma vaisto kerro mikä tuntuu oikealta ja luontevalta, mikä ei. Lisäksi valtaosa lesboista on kyllä kokeillut miessuhteita nuoruudessaan, kun oma identiteetti oli vielä hakusessa, ja niinpä vaan ovat naisen kanssa yhteen päätyneet.
Ääh olisit vaan kirjoittanut niin olisin saanut tän paskan fiiliksen mielestä jonka hankin ihan harrastamalla seksiä mieheni kanssa. Ihan perseeseen painoi kun kortsut oli loppu ja mä vannoin itsekseni, että tapan sen jos koskaan enää täytyy tätä tehdä. Todella autuasta heteroseksiä. Seurauksena oksennus ja puistatus. oi ku ihanaa daaah..

ap
Ihmisellä ei ole kiima-aikaa joten ihmisen seksielämä ei suuntaudu pelkästään lisääntymiseen vaan myös siihen sisältyy itsensä toteuttamista. En minäkään jaksa enää jankata kun kaikki asiat on käyty täällä jo 1100 kertaa läpi. En ymmärrä miksi homous on joillekin ihmisille luonnoton asia. Enkä pysty varmaan koskaan ymmärtämäänkään. Toisaaltaan homofoobikot on jatkuvasti pienenevä ryhmä, joten miksi välittää jonkun epämiellyttävän vähemmistön ajatuksista tai maailmankuvasta. Kunhan eivät jaa ajatuksiaan muiden ihmisten kuullen ja pitää ne omana tietonaan.
Eikö se jo mene kaaliin että enmmistö suomalaisista EI hyväksy homoja!!! Minä ja monet muutkin normaalit ja tervejärkiset ihmiset kyllä tuomme ajatuksemme julki tässä asiassa, siitä saat olla varma! Eihän sinun tarvitsekaan ymmärtää pienessä päässäsi miksi homous on USEIMMILLE ihmisille luonnoton asia??!! No siitä YKSINKERTAISESTA syystä että se on luonnotonta ja sairasta!!!

Joo tiedän, että tuotte julki ajatuksenne. Junteilla ei tunnetusti ole tilannetajua. Voi sitä myötähäpeän tunnetta sinunkaltaisia kohtaan kun lauotte "totuuksianne". Sinun kaltaisiasi toisinaan kun tapaa. Esitätte aina oman mielipiteenne jonain yleisenä totuutena ja kukaan muu ei allekirjoita sitä. Kaikki vain hymyilee pilkallisesti sinulle ja osa tuntee häpeää olleessaan lähellä sinun kaltaistasi ihmistä ettei vaan itse leimautuisi yhtä typeräksi. Kun olet mennyt sinun selkäsi takana nauretaan ja säälitään lapsiasi..
Kyllä te homouden kannattajat ootte pieniä ihmisiä. Pitää alkaa haukkumaan junteiksi yms. Niin eihän tässä maassa saa ajatella omilla aivoillaan...sori nyt vaan niin kakakauhiasti:/.

ap
Ajattele, jos suostuisitkin siihen seksiin miehen kanssa JA TYKKÄISIT siitä. Tulisi ihana olo, kun oisit ison vahvan miehen sylissä, ja se painautuisi sun sisään ja laukeaisitte molemmat ihanasti... Jäisit kaipaamaan sitä olotilaa, jota yksikään nainen ei sulle voi antaa.

Olin jo vähällä kirjoittaa takaisin kuvauksen intohimoisesta naistenvälisestä seksistä, joka voi olla yhtä aikaa sekä rajua että unelmanpehmeää tavalla johon mies ei pysty... Ajattele miten ihanalta naisen kieli, sormet ym. voi tuntua kun tuntee toisen vartalon kuin omansa ja tietää miten niitä käyttää... Naisen iho on niin pehmeä ja sileä ettei karvaisiin, karkeisiin miehiin tottunut voi sitä edes käsittää... Ja nainen ymmärtää sekä G-pisteen että klitoriksen merkityksen keskivertomiestä paremmin...

Onneksi tulin järkiini enkä ihan kirjoittanut. Joku lukijahan olisi saattanut jopa kiihottua ja menettää siksi yöunensa, haaveillen naisesta nukkuessaan sen miehensä kainalossa...

;)

--------------
Vakavasti puhuen, eiköhän jokaiselle se oma vaisto kerro mikä tuntuu oikealta ja luontevalta, mikä ei. Lisäksi valtaosa lesboista on kyllä kokeillut miessuhteita nuoruudessaan, kun oma identiteetti oli vielä hakusessa, ja niinpä vaan ovat naisen kanssa yhteen päätyneet.
Ääh olisit vaan kirjoittanut niin olisin saanut tän paskan fiiliksen mielestä jonka hankin ihan harrastamalla seksiä mieheni kanssa. Ihan perseeseen painoi kun kortsut oli loppu ja mä vannoin itsekseni, että tapan sen jos koskaan enää täytyy tätä tehdä. Todella autuasta heteroseksiä. Seurauksena oksennus ja puistatus. oi ku ihanaa daaah..
juu, eli tämä onkin seksiin liittyvä juttu:/.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

;)

--------------
juu, eli tämä onkin seksiin liittyvä juttu:/.
Ei mitenkään seksiin liittyvää. En pidä koko ihmisestä muutenkaan, mutta perhe on etusijalla. Silloin täytyy tehdä epämiellyttäviä uhrauksia. Tuskin nauttisin seksistä jos minulla olisi vaimo joka risoisi kympillä 95% ajasta.

Kyllä te homouden kannattajat ootte pieniä ihmisiä. Pitää alkaa haukkumaan junteiksi yms. Niin eihän tässä maassa saa ajatella omilla aivoillaan...sori nyt vaan niin kakakauhiasti:/.
Typerää yleistää.
Minä en ainakaan ole yhtäkään sanonut juntiksi tai muulla haukkuma nimellä tässä ketjussa kutsunut.
Sen sijaan olen yrittänyt asiallisesti heittää väliin jotakin keskustelun tynkää, mutta ne on skipattu hyvin tyylikkäamalaahan se on jos homot ja heterot pohjimmiltaan olisivatkin amanlaisia ihmisiä.

ja erilaiset sukusolut, unohdit tuon :whistle: Mutta en jaksa biologiaa ja yy ja ex kromosomeja tähän nyt enää.... Juu ja naisella on kohtu eikä miehellä ole, paitsi olikos danny de vito siinä yhdessä elokuvassa kun oli raskaana vai kuka se oli?
[/quote]

Ei nyt sotketa tähän kromosomeja ja sukusoluja :D Vaan ihan jos sais vastauksen kysymykseen.

vieras
Homoseksuaalisuus on seksuaalisen mielenkiinnon kohdistumista ruotsalaiseen. Homoseksuaalisuus sai huhujen mukaan alkunsa vuonna 1224, kun Isä Elmerius pakeni humalapäissään viittä vesikauhuista labradorinnoutajaa. Seuraavana päivänä helvetin syvyyksistä kohosi Pelsepuupi, joka antoi ihmiskunnalle lahjaksi sairauden. Sairaus oli nykytiedon mukaan kuitenkin aivokuume, mutta esimerkiksi katolisen kirkon virallisen kannan mukaan tarina Isä Elmeriuksesta pitää paikkansa. Jotkut uskovat, että homoilu sai alkunsa antiikin Kreikasta, jossa poikarakkaus oli varsin hyödyllistä ja sitä paitsi muodikasta. Huomio: Enää se ei ole kumpaakaan. Homoseksuaalien sukupuolivietti suuntautuu eri tavalla kuin ihmisten suurella enemmistöllä, ja kyse onkin todennäköisesti jälleen kerran homojen pakonomaisesta erikoisuuden tavoittelusta.

Sisällysluettelo [piilota]
1 Homoseksuaalisuuden syyt
2 Hoito ja paraneminen
3 Suhtautuminen homoihin
4 Homokulttuuri
5 Homot ja Hikipedia
6 Homoseksualisuuden hyvät puolet
7 Homoseksualisuuden huonot puolet
8 Liite I: Erilaisia nimityksiä näille olennoille
9 Liite II: Surkean kuuluisia homoja
10 Viitteet
11 Katso myös
12 Aiheesta muualla

Homoseksuaalisuuden syyt

Tutkimusten mukaan myös eläimillä saattaa olla homoseksuaalisia viettejä.Kaikki homoseksuaalisuuteen johtavat tekijät eivät ole täysin selvillä. Tutkimukset viittaavat siihen, että homoseksuaalisuus olisi osittain geneettistä, mutta harvemmin kuitenkaan perinnöllistä. Tärkeintä on kuitenkin muistaa, että homoseksuaalisuus on valinta - ja huono sellainen, ottaen huomioon yleisen asenneilmapiirin ja esimerkiksi tämän artikkelin.

Seksuaaliset suuntautumiset ovat pohjimmiltaan valintoja. Siispä jokainen heterokin voisi halutessaan ryhtyä homoseksuaaliksi ja nauttia siitä. He eivät kuitenkaan tee niin, koska punnitsevat rationaalisesti niin asian edut kuin haitatkin ja päättävät toimia kuten 90 % ihmisistä (jotka ovat päätyneet omaan ratkaisuunsa saman metodin avulla). Paljon kannatusta on saanut uusiseelantilaisen psykologin Gaylord H. Phobiuksen teoria, jonka mukaan homoseksuaalisuus saa alkunsa alentuneesta päätöksentekokyvystä.[1]

Hoito ja paraneminen
Homoseksuaalisuudesta on täysin mahdollista parantua. Erityisesti helluntailaiset huipputiedemiehet soveltavat eheytysterapiaa, joka on tavallisesti menestys, ellei potilaan itsemurhaa lasketa takaiskuksi. Eheytysterapian periaate on hyvin yksinkertainen: potilaalle tuputetaan rasittavaa lässytystä, kunnes hän kyllästyy ja päättää ruveta normaaliksi päästäkseen pois hoidon piiristä. Eheytysterapian puolesta puhuu myös sen monikäyttöisyys: kerrotaan, että jotkut ovat jopa parantuneet helluntailaisuudesta normaaleiksi ihmisiksi oikein sovelletun terapian tuloksena.

Suhtautuminen homoihin
Suhtautuminen homoseksuaaleihin riippuu suuresti yksilön älyllisestä kapasiteetista. Mitä konservatiivisempi ÄO on, sitä varmemmin henkilö suhtautuu homoihin konservatiivisesti. Homoseksuaalisuuden hyväksyntä oli varsin yleistä kansallissosialistisessa Saksassa, Ruotsissa ja sinun kotonasi. Nykyään homouden hyväksyntä on yleistynyt muuallakin, ja homomyönteisiäkin sivustoja voi löytää, kuten tämän .

On esitetty, että olisi jokaisen yksilön yksityisasia, kenen kanssa hän haluaa olla ja mitä tehdä. Tämä on tietysti pelkkää sairasta liberalistista propagandaa. Moiset asiat kuuluvat lainsäätäjille, sukulaisille ja naapuruston toimettomille täti-ihmisille, joilla kaikilla on asiasta painava sanansa sanottavana.

Homoseksuaaliset suhteet ovat nykytietojen mukaan monissa maissa kiellettyjä.[2] Tiettävästi ainoa maa, jossa ei ole lainkaan homoseksuaaleja, on Iranin islamilainen tasavalta. Näin ainakin on vakuuttanut Iranin presidentti, joka on aiheen asiantuntija. Hän on vannonut, että homojen lisäksi Iranilla ei ole myöskään ydinaseohjelmaa.

Tämä ei ole Puolan lippu. Kuten kaikki tietävät, tämä on merkki, jonka Jumala antoi ihmiskunnalle vedenpaisumuksen jälkeen. Oletus juutalais-kristillisen tradition homokielteisyydestä osoittautuukin lähemmässä tarkastelussa paikkansapitämättömäksi.Homoseksuaalisuuden vastustus on perinteisesti puoluekentällä sijoittunut konservatiiviselle ja oikeistolaiselle puolelle. Vasemmisto taas tavallisesti käyttää homoseksuaaleja keppihevosina aina muistaessaan, että itse määritelty edistyksellisyys velvoittaa. Oikeistolaisen homopolitiikan maltillisuudesta käy esimerkiksi Kaczynskien Puola. Presidentti Kaczynski on esittänyt Puolan lipun punaisen kentän vaihtamista siniseksi tai vihreäksi, jotta lippujen punainen ei voisi haalistua vaaleanpunaiseksi, jolloin Puolaa voitaisiin luulla joksikin luokattomaksi homppelivaltioksi.[3]

Vasemmistolaisesta homopolitiikasta esimerkiksi voidaan nostaa edistyksellisen vasemmiston ihailema Kuuba, joka Castron johdolla on järjestänyt homoille valtion rahoilla omat pysyväisasunnot ja vapaa-ajan toimintaa. Todennäköisesti Castron homoviha kuitenkin johtuu vain ja ainoastaan Yhdysvaltojen epäoikeudenmukaisesta kauppasaarrosta, kuten kaikki muukin, mikä Kuubassa ei toimi.[4]

Poliittinen islam suhtautuu homouteen, kuten kaikkeen muuhunkin, vihamielisesti. Siksi onkin ristiriitaista, että esimerkiksi ylivoimaisesti suurin osa Afganistanin Taliban-liikkeen jäsenistä on homoja. Aikuiset miehet viettävät vuosikaudet aikaansa vuorilla keskenään - uskonnollisen vakaumuksen yhdistämänä? Niin varmaan.

Katolinen kirkko pitää homoseksuaalisuutta harhautumisena, mutta ei syntinä sinänsä. Monien pappien onneksi pederastia on asia erikseen.

Viime vuosikymmenien aikana homoseksuaalisuus on tullut yhä useammin esille politiikassa. Vaatimukset homoseksuaalien avioliitto- ja adoptio-oikeuksista perustuvat yleiseen tasa-arvon ihanteeseen: miksi homoseksuaaleilla ei muka pitäisi olla yhtä kurjaa kuin suurella enemmistöllä nalkuttavine puolisoineen ja kitisevine kakaroineen?

Homokulttuuri
Emansipoituneissa länsimaissa homoseksuaaleille halutaan antaa samat mahdollisuudet kuin muillekin, sillä yhteiskunnallisena ihanteena on, että esimerkiksi henkilön seksuaalinen suuntautuminen on yksityisasia, jolla ei ole julkista merkitystä. Siksi seksuaalista suuntautumista onkin ilmeinen tarve korostaa jatkuvasti, ja homoseksuaaleilla onkin omat klubinsa, omat baarinsa ja jopa oma piirinsä Helvetissä.[5]

Homoseksuaalien keskinäiset suhteet eroavat hieman heteroseksuaalisen suhteista. Ohessa tyypillinen syvemmän romanttisen suhteen avaus heteroseksuaalien keskuudessa:

A: Moi, oon ajatellut, että haluaisitko lähteä mun kanssa elokuviin tai vaikka kahville joku päivä...
B: Kiva. Mennään vaan.
Seuraavassa taas tyypillinen vastaava tilanne homoseksuaalien (tässä oletettavasti miespuolisten) keskuudessa:

A: Moi, ootko homo?
B: Joo.
A: Mennäänkö meille?
B: Kiva. Mennään vaan.
Huomionarvoista on erityisesti lähestymistapojen välinen nopeusero.

Homot ja Hikipedia
Sen faktan perusteella, että homo on Hikipedian suosituin (ja käytetyin) sana, etenkin nimettöminä esittäytyvien pentujen keskuudessa, voidaan olettaa valtaosan käyttäjistäkin olevan seksuaalisesti orientoituneita tähän suuntaan

vieras lesbo ;)
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Minä en ainakaan ole yhtäkään sanonut juntiksi tai muulla haukkuma nimellä tässä ketjussa kutsunut.
En minäkään. Olen se "vieras", joka on mm. postittanut linkkejä asiallisiin tutkimuksiin ja kertonut omasta elämästäni lesbona, kumppanini kanssa, sekä lapsenhankintatoiveistamme. Jälkiviisaasti voin todeta että olisi pitänyt keksiä joku nimimerkki heti alkuun - vähän myöhäistä taita olla :) mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. En ole ketään nimitellyt, vaikka kaltaisiani eli homoseksuaaleja on tässä ketjussa muutama nimimerkki kutsunut mm. epäsikiöiksi, luonnottomiksi ja sairaiksi. En viitsi alentua samalle tasolle, koska tajuan että joillakin homoseksuaalia tuntemattomilal ihmisillä on irrationaalisia pelkoja ja luuloja, jotka purkautuvat vihana tuntematonta kohtaan. Itse olen yritänyt pysyä asialinjalla niin pilkälti kuin mahdollista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Typerää yleistää.
Sen sijaan olen yrittänyt asiallisesti heittää väliin jotakin keskustelun tynkää, mutta ne on skipattu hyvin tyylikkäamalaahan se on jos homot ja heterot pohjimmiltaan olisivatkin amanlaisia ihmisiä.
Minäkin sanoin juntiksi vain siksi, että hänenlaisten ihmisten huomiota ei saa muuten. Normaalia keskustelua ne ei noteeraa, mutta kun puhuu niiden kieltä niin johan tulee responssia.

vieras
Homofobia
Homofobia tarkoittaa tosiasioihin perustumatonta vihaa, pelkoa, inhoa, vastenmielisyyttä tai syrjintää homoseksuaalisuutta tai homoseksuaalisia ihmisiä kohtaan. Homofobia ei ole lääketieteellisesti ajateltuna varsinainen "fobia", vaan paremminkin rasismiin tai seksismiin verrattava ilmiö. Homofobiassa kyse on lähinnä ennakkoasenteisiin liittyvästä inhosta, vihasta tai pelosta.

Homofobia voi ilmetä homojen tai homoiksi kuviteltujen ihmisten kartteluna, syrjintänä, suorana haukkumisena ja pahimmillaan väkivaltana heitä kohtaan. Homofobisen ihmisen asenteet ovat usein peräisin niistä yhteisöistä joiden kanssa tämä on tekemisissä. Asenteita saadaan esimerkiksi perhepiiristä (etenkin vanhemmilta), ystäviltä, harrastuspiiristä ja työyhteisöstä.

Yhteistyössä