Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan yleensä ihmiset toivovat lapsia ja omaa perhettä. Kyllä se on sellainen aika syvältä kumpuava toive, jonka monet varsinkin lapsettomuudesta kärsivät tietävät. Ajatella millaista on elää jonkun kanssa h-liitossa ja haudata tällaiset kauniit toiveet.
Suomessa nainen yksin tai parisuhteessa (naisen kanssa) saa kyllä hedelmöityshoitoa.
Äläkä huoli, sitä ei makseta veronmaksajien pussista. Ilman lääketieteellistä syytä (sairautta) sen ilon joutuu kustantamaan omasta pussista.
Tätä keskustelua lukiessa alkaa tuntua, että homoseksuaalisuus voitaisiin jopa määritelläkin ehkä sairaukseksi (on nimittäin niin suvaitsematonta porukkaa, että hui).
Itse soisin lapselleni mielummin onnellisen parisuhteen
HENKILÖN kanssa jota hän rakastaa, ei
SUKUPUOLEN. Toivon, että hän saa nimenomaan viettää elämänsä rakastamansa henkilön rinnalla, ei sen Pekan, jonka kanssa voisi helposti ja yksinkertaisesti saada lapsia ja kulissit parisuhteelle.
Uskon, että jokainen ihminen, jolta viedään vapaus olla oma itsensä ja jonka seksuaalisuutta rajoitetaan, ei voi elää sitä ihanteellista elämää, jota vanhemmat hänelle toivovat. Joten itse vanhempana en todellakaan halua olla se lapseni onnea rajoittava tekijä. Toivokaa te suvaitsemattomat tyttärillenne kelpo aviomiestä, minä toivon tasavertaista ja rakastavaa kumppania. (Olen pahoillani, en halua viestittää kenenkään olevan huono vanhempi tällaisten arvojen vuoksi. Mutta kuitenkin olen vahvasti sitä mieltä, että suvaitsemattomilla asenteilla on kielteinen vaikutus lapsen elämään.)