Homoudesta

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
uskis
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja uskis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muutamat nimimerkit heittävät täällä niin ala-arvoista kommenttia, ettei tänne varmaan yksikään lesboäiti halua kirjoitella. Sitä kai haluattekin? Että vähemmistöt pysyvät kaukana poissa? Muutenhan saattaisitte pian huomata että he ovat - hui kauhistus - tavallisia ihmisiä! :-o ;)

Seksuaalinen suuntautuminen on synnynnäisesti se mikä on. Rakkauden kohteen sukupuoli ei tee rakkaudesta yhtään sen likaisempaa tai luonnottomampaa kuin mikään muukaan ominaisuus.
mä tunnen homoja oikeesti, jotka uskoon tultuaan ovat tajunneet, että homous on väärin.
Hmm, muistuta mua vielä miksi vastustan kristinuskoa :xmas:
voi sua pientä, Jeesus rakastaa sua, ja on kuollut SUNKIN syntiesi edestä.

heh
Tämmä pissuvärkkivertaus on niin typerä typerä typerä että sanat loppuu. Näitä ketjuja kun lukee, tajuaa että tässä maassa on oikeasti aivan HE-LE-VE-TIN typeriä ihmisiä. Emmä silti olis niiltäkään lastentekooikeutta viemässä, vaikka todellakin tekisi ihmiskunnalle hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja uskis:
mä tunnen homoja oikeesti, jotka uskoon tultuaan ovat tajunneet, että homous on väärin.
Hmm, muistuta mua vielä miksi vastustan kristinuskoa :xmas: [/quote]

voi sua pientä, Jeesus rakastaa sua, ja on kuollut SUNKIN syntiesi edestä.
[/quote]

Kuka se sunkin on, aika epeli :p

minä
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja possu:
No on se luonnollista. Eläimetkin tekee sitä.
kyllä se on eläimillä toisen alistamista!
Hmm.. no eikös se ole ihan heteroidenkin hommaa ;)
ai että yhdyntä olisi alistamista.
ei normaalissa parisuhteessa.(hetero)
eläimethän parittelee yleensä lisääntyäkseen,mutta urokset alistaa toisia uroksia.
Ihmisethän polveutuvat väittämän mukaan samoista esi-isitä mitä apinat.
Apinoiden käytöstä seuratessa on huomattu että apinat harrastavat varsin vapaamuotoista seksiä, myös homoseksiä ihan pelkästään huvittelumielessä. Kukaan ei pakota ketään.
Mutta monen muiden eläinlajien keskuudessa yhdyntä tarkoittaa usein raiskausta. Uros raiskaa naaraan ja siitä seuraa mahdollisesti raskaus.
Varmaan tiedät että ihmiset harrastavat seksiä myös muuten kun normaaleissa parisuhteissa. Ja usein mies haluaa alistaa naisen.
juu, mitäs ape! mä en usko että ihminen pohjaa apinasta:)

Ehkä jos kaikki mitä eläimet (ehkä) tekevät, on luonnollista, niin ehkä ihmistenkin pitäisi alkaa kuseksimaan ympäriinsä, nuolemaan peffaansa, haistelemaan vastaantulijoiden takapuolia, syömään luita, elämään ulkona kopissa.... lakata pesemästä itseään, juosta kepin perässä läähättäen kuola roiskuen.
No ei tietenkään tarvitse (jos ei haluu), koska eihän tollanen ole ihmiselle luontaista käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja helkutti:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja voeras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?
Miettikääs nyt valopäät tätä isäsuhdettakin pari kertaa. Jos tämmöiselle punaniska homokammoiselle syntyy oikein neitimäinen ja nätti poika, joka haluaisi vaan leikkiä nukeilla, niin miettikää onkohan se huono isäsuhde syy vai seuraus.
hei , miss/mr suvaitsevaisuus, mitä kuuluu?
Sanopas sinä, että pitäisikö klu klux klaania kohtaan olla suvaitsevainen? Ilmeisesti pitäisi sun logiikalla?
just, siis jos mä en hyväksy homoutta, kuulun klu klux-klaaniin. Kylläpäs täällä on sitten korkealentoista porukkaa.
Homokammoiset aina ottaa tämä suvaitsemiskortin. Että heitäkin pitää suvaita. Noh, minusta toisten ihmisoikeuksia polkevia ei tarvitse suvaita. Sillä lailla tämä nyky-yhteiskuntakin on kehittynyt melko lailla mukavaksi paikaksi elää. Naiset saa äänestää, ketään ei saa pitää orjana ja niin edelleen.
eli siihen loppukin se suvaitsevaisuus!
Raamattu sanoo, että homot joutuvat helvettiin
Ja ihmisiä saa raamatun mukaan kivittää.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No on se luonnollista. Eläimetkin tekee sitä.
kyllä se on eläimillä toisen alistamista!
Hmm.. no eikös se ole ihan heteroidenkin hommaa ;)
ai että yhdyntä olisi alistamista.
ei normaalissa parisuhteessa.(hetero)
eläimethän parittelee yleensä lisääntyäkseen,mutta urokset alistaa toisia uroksia.
Ihmisethän polveutuvat väittämän mukaan samoista esi-isitä mitä apinat.
Apinoiden käytöstä seuratessa on huomattu että apinat harrastavat varsin vapaamuotoista seksiä, myös homoseksiä ihan pelkästään huvittelumielessä. Kukaan ei pakota ketään.
Mutta monen muiden eläinlajien keskuudessa yhdyntä tarkoittaa usein raiskausta. Uros raiskaa naaraan ja siitä seuraa mahdollisesti raskaus.
Varmaan tiedät että ihmiset harrastavat seksiä myös muuten kun normaaleissa parisuhteissa. Ja usein mies haluaa alistaa naisen.
juu, mitäs ape! mä en usko että ihminen pohjaa apinasta:)
No se on sinun valintasi mihin uskot. Evoluutioteorian mukaan olet yhtä apina kun muutkin palstalaiset.

vieras
juu eioo luonnollista!vain saatanan vallassa homous on suotava teko ja saatanan mielestä se on oikein hyväksyttävä ja normaali asia!!!! ei kyl tervejärkinen ihminen ajattele homoudesta mitään hyvää

vieras
Mun mielestä ihmisen ja eläimen erottaakin suuresti juuri se, että ihmisellä (monilla) on moraali, joka auttaa ihmistä ymmärtämään, mikä on oikein ja mikä väärin, ja toimimaan omantuntonsa mukaan. Tekemään oikeita asioita ja välttämään vääriä. Että vaikka tuntuisi jossain tilanteessa mitä luonnollisimmalta paiskata toista ihmistä paistinpannulla päähän, niin ei kuitenkaan tee niin, koska se olisi väärin. Samalla tavalla ihmisen moraali kertoo, miten pitää suhtautua tiettyihin seksielämän asioihin, mutta jotkut vaimentavat omantuntonsa äänen eläimellisten himojen vallatessa mielen.

juu eioo luonnollista!vain saatanan vallassa homous on suotava teko ja saatanan mielestä se on oikein hyväksyttävä ja normaali asia!!!! ei kyl tervejärkinen ihminen ajattele homoudesta mitään hyvää
Älä hättäile, istu mättäile niin ehtitään se sun pipos :xmas:

vieras
mun kaveri on homo ja muuten mua ei sen käytös haittaa ollenkaan,mutta sen olen sille kertonut että minun lasten aikana ei tarvitse miestään pusutella,muuten saavat käydä kylässä ja ollaan paljonkin tekemisissä,niin ja hauskaa tässä on se että kun ne tulee kylään ja mieheni on kotona niin se vetää nopsasti farkut jalkaan jos on iltasella jo kalsarit jalassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?
Tunnen. Ne sen kummempia ole, kuin muutkaan.
juu sama täällä. Tunnen homoja ja monet varsin rikki:(.
Ja heteroilla ei oo koskaan minkäänlaisia ongelmia? Eikä yksikään hetero ole "rikki"?

Sitä paitsi, onko mieleen juolahtanut, että homoseksuaali voi kärsiä homofoobikoiden mielipiteistä ja asenteista, jotka valitettavasti tuodaan julki kovin äänekkäästi? Tai siksi, että normaalin perhe-elämän eläminen on tehty niin vaikeaksi?

mun kaveri on homo ja muuten mua ei sen käytös haittaa ollenkaan,mutta sen olen sille kertonut että minun lasten aikana ei tarvitse miestään pusutella,muuten saavat käydä kylässä ja ollaan paljonkin tekemisissä,niin ja hauskaa tässä on se että kun ne tulee kylään ja mieheni on kotona niin se vetää nopsasti farkut jalkaan jos on iltasella jo kalsarit jalassa!
Voi jeesus teitä
:headwall:

Mun kaveri syö lihaa. Ja kun mun lapset menee niille kylään niin muistutan etteivät järsi kyljystä lapsieni edessä.
Samoin puen aina housut jalkaan kyn hän tulee kylään. Ettei vaan ala kyttäämään mun ihrasia koipiani veskielellä.
Muuten ei haittaa.

no huh huh... Just aamulla oli vastaavan tasonen perspano keskustelu, jok alähti suit sait sukkelaan tuonne Pårnå osioon, mutta kaipa perspanon normaaliudesta on niin kiva keskustella - tapahtuipa se sitten kahden miehen, tai miehen ja naisen välillä. Hällä väliä! Hyvää se vaan tekee B)

Hmmm
Mun mielestä ihmisen ja eläimen erottaakin suuresti juuri se, että ihmisellä (monilla) on moraali, joka auttaa ihmistä ymmärtämään, mikä on oikein ja mikä väärin, ja toimimaan omantuntonsa mukaan. Tekemään oikeita asioita ja välttämään vääriä. Että vaikka tuntuisi jossain tilanteessa mitä luonnollisimmalta paiskata toista ihmistä paistinpannulla päähän, niin ei kuitenkaan tee niin, koska se olisi väärin. Samalla tavalla ihmisen moraali kertoo, miten pitää suhtautua tiettyihin seksielämän asioihin, mutta jotkut vaimentavat omantuntonsa äänen eläimellisten himojen vallatessa mielen.
No määritteles MIKÄ siinä homoudessa on niin hirmu väärää? Se että 2000 vuotta vanha epämääräinen papyryskokoelma niin väittää? Kun moni muu samaisen kokoelman väite jätetään huomiotta.

Homouteenkin pätee yksinkertainen sääntö:

Ovatko osallistujat aikuisia?
Ovatko osallistuja mukana vapaaehtoisesti?
Aiheutuuko kummallekaan osapuolelle henkistä tai fyysistä haittaa?

Mietipäs noita kysymyksiä verraten esim. homoutta ja pedofiliaa.

Lianna
Miks ihmiset yleensä pitää luokitella seksuaalisuuden mukaan? Olen aika yllättynyt että nykyään on vielä näinkin ahdasmielistä porukkaa kuin täällä näyttäis kommenttien mukaan olevan. Avoin sydän näkee rakkauden ihmisessä eikä sukupuolessa. Homoseksuaalisuus on paljon muutakin kuin seksiä, se on osa ihmisen identiteettiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
no huh huh... Just aamulla oli vastaavan tasonen perspano keskustelu, jok alähti suit sait sukkelaan tuonne Pårnå osioon, mutta kaipa perspanon normaaliudesta on niin kiva keskustella - tapahtuipa se sitten kahden miehen, tai miehen ja naisen välillä. Hällä väliä! Hyvää se vaan tekee B)
Sinnekö se meni? Saatiinko siihen asiaan selvyyttä lopultakaan? Mua se jäi häiritsemään koko päiväksi, että onko se juttu totta.

vii
kenen mielestä homous on luonnollista ja normaalia? Musta ei. Ja lisään että mun mielestä homojen ei tulisi saada adoptio-oikeutta!
laitetaas tätä aloitus tekstiä tänne väliin.
huomatkaa on kyse MIELIPITEESTÄ.

homoja on,oli se luonnollista eli ei.
homot ovat mielestäni normi ihmisiä,lähimmäisiäni.
homot hyväksyn vaikkakin homosuhteita en!

heteronainen
kenen mielestä homous on luonnollista ja normaalia? Musta ei. Ja lisään että mun mielestä homojen ei tulisi saada adoptio-oikeutta!
Varmaan sen, joka on syntynyt homoksi. Itse päätät, haluatko adoptoida.

Ja yks mitä mä en käsitä, on se, missä vaiheessa ja kenen kristinuskosta on tullut yksi suvaitsemattomuuden tyyssija. Jeesus Nasaretilainen opetti lähimmäisenrakkautta, eikä käännyttänyt yhtään ihmistä luotaan. Siihen logiikkaan ei tämä homojen syrjiminen sovi mitenkään. Voisko 'uskis' tai joku muu Raamatulla asiaa perusteleva selittää?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No määritteles MIKÄ siinä homoudessa on niin hirmu väärää? Se että 2000 vuotta vanha epämääräinen papyryskokoelma niin väittää? Kun moni muu samaisen kokoelman väite jätetään huomiotta.

Homouteenkin pätee yksinkertainen sääntö:

Ovatko osallistujat aikuisia?
Ovatko osallistuja mukana vapaaehtoisesti?
Aiheutuuko kummallekaan osapuolelle henkistä tai fyysistä haittaa?

Mietipäs noita kysymyksiä verraten esim. homoutta ja pedofiliaa.
Lueppa kuuleppa se aamuinen keskustelu en kehtaa sanoa edes mistä, niin siitä saat tietoa, että nimenomaan aiheutuu ERITTÄIN pahoja seurauksia ainakin mieshomoille. Mutta siitä ei saa avoimesti kertoa, vähätellään pahoja pidätysvikoja.

heteronainen
Alkuperäinen kirjoittaja vii:

Mites noi hetskusuhteet, hyväksytkö?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vii:

Tuo viimeisin lause sopii mukavasti käsienpesuun.

Ootko koskaan miettinyt mitä homolta vaadit?
Ei oikeutta läheiseen ihmissuhteeseen, rakkauteen, sukupuolielämään.
Ei oikeutta perheeseen.
Ei oikeutta lapsiin.

Keneltä muulta vaadit tätä? Vaaditko rikollisilta? Edes linnasta päässeeltä murhaajalta?

heteronainen
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ja yks mitä mä en käsitä, on se, missä vaiheessa ja kenen kristinuskosta on tullut yksi suvaitsemattomuuden tyyssija. Jeesus Nasaretilainen opetti lähimmäisenrakkautta, eikä käännyttänyt yhtään ihmistä luotaan. Siihen logiikkaan ei tämä homojen syrjiminen sovi mitenkään. Voisko 'uskis' tai joku muu Raamatulla asiaa perusteleva selittää?
Papit määrittelevät nykyään itse, mitä ajattelevat. Kun yhdeltä kysyin, onko homous syntiä, hän vastasi: "Ei."

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mulla muuten ihan oikeasti tekee tiukkaa sietää niitä jotka julkisesti (esim täällä ) kailottavat homovastaisuuttaan.

Osoittaa suunnatonta hienotunteisuuden, tahdikkuuden, ymmärtämisen ja jopa älyn puutetta.

Epämiellyttäviä minusta.
Samoin minun tekee tiukkaa sietää niitä jotka julkisesti täällä puolustavat homoutta! Minusta todella epämiellyttävää!

Ollaanko nyt molemmat suvaitsemattomia?!

Yhteistyössä