Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kyllä. Kun lasta on alkanut kiinnostamaan nämä tyttö-poika -asiat ja tykkäämisjutut, olen sopivassa kohdassa aina tähdentänyt, että myös kaksi tyttöä voi tykätä toisistaan -tai kaksi poikaa. Kerran poika, ennen kuin asiasta oli lainkaan puhuttu, sanoi mulle, ettei koskaan halua tyttöystävää vaan ainoastaan poikaystäviä. No, mehän sanottiin siihen, että sekin käy oikein hyvin, sen hän voi sitten vanhempana itse päättää!
Meidän suvussa on kaksi homopoikaa (veljekset) ja lapset pitävät aivan luonnollisena, että he kyläilevät poikaystäviensä kanssa. Lapset eivät ole asiaa koskaan edes ihmetelleet tai siitä kyselleet..
Mä tiedän kahdet identtiset kaksoset, joita kumpikin on ollut homoja. Ja muut sisaruksensa ovat heteroja. Miten tämä ihmisten mielissä selittyy, ellei sitten geeneillä??
Mua huvittaa tämä tappelu täällä. Mulle on selvää, että homous on ihmisessä aina, siihen ei millään tavalla opita. Jo nämä mun tuntemat tapaukset sen todistavat.
Toisekseen, mitä väliä sillä on minkä takia joku on homo? Mun puolesta aivan JOKAINEN saa rakastaa ihan ketä vaan, vaikka saman sukupuolen edustajaa. Aina kun ihminen löytää rakkauden, se on ILOINEN asia. Ja eiköhän jokainen homopari tiedä, etteivät voi saada lapsia yhdessä....