H
hermoovaäiti
Vieras
Pakko saada purkaa jonnekkin. Masentaa tämä, kun olen niin ***** äiti, että huudan ja hermoilen ja kyllä, olen muutaman kerran läpsäissyt esikoista. Nuorempi on 2v ja kamalassa uhmaiässä, vanhin reilu 4v ja tuntuu joskus että onko ihan "sekaisin", välillä huutaa kuin syötävä ja kiukuttelee ja yhtäkkiä sitten nauraakin ja mitään ei tottele, tuntuu että haluaakin oikeen tahalleen saada minut hermostumaan.
Teen stressaavaa asiakspalvelutyötä, olen aikaisemmin ollut pitkään pois masennuksen ym väsymyksen takia ja nyt uusimpana kamalat selkätuskat, odotan magneettikuvaan aikaa. Syön mieliala ja verenpaine lääkkeitä. Lääkityksiä muutellaan koska tarvitsen vahvoja särkylääkkeitä ja niiden sovittava yhteen. Verenpaine on koholla 150/90 vaikka olen jo useamman kk syönyt lääkettä. Nyt masislääkettä on purettu ja olen ollut aivan hirveissä vieroitus tms oireissa, huimaa ja joka asia raivostuttaa.
Ja minua surettaa tämä kun en jaksa ja pysty olemaan hyvä äiti lapsilleni
Tuntuu että välillä en kestä heitä ollenkaan. Onneksi on mies joka sit on lasten kans, mutta aistin hänestäkin syyllistämisen kun olen tällainen. Tuntuu ettei äidit saa väsyä ja hermostua lapsiinsa. Pelkään että pilaan ja traumatisoin heidän elämänsä :/
Teen stressaavaa asiakspalvelutyötä, olen aikaisemmin ollut pitkään pois masennuksen ym väsymyksen takia ja nyt uusimpana kamalat selkätuskat, odotan magneettikuvaan aikaa. Syön mieliala ja verenpaine lääkkeitä. Lääkityksiä muutellaan koska tarvitsen vahvoja särkylääkkeitä ja niiden sovittava yhteen. Verenpaine on koholla 150/90 vaikka olen jo useamman kk syönyt lääkettä. Nyt masislääkettä on purettu ja olen ollut aivan hirveissä vieroitus tms oireissa, huimaa ja joka asia raivostuttaa.
Ja minua surettaa tämä kun en jaksa ja pysty olemaan hyvä äiti lapsilleni