Ahdistaa nettikeskustelut joka päivä :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa

Vieras
mä pahoitan joka päivä mieleni näistä palstan jutuista ja mulla pyörii törkeimmät kommentit (koskien tekemääni aborttia vuosia sitten, josta erehdyin kerran kirjoittamaan) mielessä aina välillä.. itken noita asioita kotona ja olen tosi ahdistunut... mä jotenkin otan totena kaiken mitä pahaa tai ikävää mulle sanotaan ja pahoitan mieleni myös siitä kun jollekin toiselle ollaan ilkeitä.. musta tuntuu että suurin osa ihmisistä on "pahoja"... onkohan normaalia?

No joo. Valitettavasti ainakin mulle ollaan myös tosielämässä aikapahoja. Ihan melkein tuntemattomatkin. Että sinänsä yhdyn tuohon näkemykseen ihmisten pahuudesta.

Kai se on naisen osa raskas suomessa, kun ihmiset ovat niin pahoja toisilleen.

Aivan käsittämättömän suvaitsmattomia. Ja ihmetellään vielä miksi suomessa kiusataan. Jokainen joka täällä tuomitsee tai arvostelee tai ihmettelee toisten erilaisia tapoja( tupakka, pitkä/lyhyt kotiäitiys jne) omaa taatusti kiusaajalapsia. Ja niitä riittää.

Joo kun musta tuntuu että ihmiset pohjimmiltaan on mustavalkoisia/suvaitsemattomia ja moni ei välitä toisten tunteista, vaan täytyy päästä julistamaan mielipidettä tai "näpäyttämään" toisia ihan kunnolla... Tuntuu että sellaisia lämpimiä ihmisiä on kovin vähän, toivottavasti olen väärässä!!

Muista, että täällä on aina niitä, jotka käyttävät palstoja nimenomaan pahaa oloa purkaakseen. Voi olla ties mitä henk.koht. ongelmia taustalla. *halaus* Älä pahoita mieltäsi, se on niin turhaa, kuin olla voi! Kyllä lämpimiä ihmisiä on olemassa todellakin vielä paljon, mutta sinulla on nyt ehkä ollut huonoa tuuria, kun olet törmännyt piruilijoihin. Pää pystyyn nyt vain, pikku nainen :)!

Mä en ainakaan sua tuomitsisi :) Mä oon vaan terveyden vaarantavissa asioissa kärkkäänä. Niissäkin koitan olla suikeammalla suulla nykyään! Toivotaan että unohdat saamasi negatiivisen palautteen.

Hmm, jotenkin tuntuu että tänä iltana täällä palstalla pyörii joku ihme hiipero yrittäen lietsoa tappeluita ja muita mielenharmistuksia. Tuli vain ap:n kirjoituksesta mieleen.

Yhteistyössä