kassu Hilmuska ja Kärppänä heinälatoon: tervetuloa meidän joukkoon.
mulla on menossa täällä kauhee surku vaihe.. ukko oli 2 viikkoo lomalla ja tänää lähti tornioon ja sieltä aamulla keminmaahan ja sieltä sitten etelä ruotsiin töihin.. joten itkeä pillitellyt olen täällä aikani tämänkin päivän.. vaikka useamman reissun tuo on jo tehnyt, mutta yleensä niiden välillä maksimissaan 4 päivän loma ja nyt sitten kaksi viikkoa oli lomaa, joten tuntuu vähän kurjalta vielä tämä yksin oleminen, tyttökin nukkunu jo reilun tunnin, kun ei tänään nukkunu ku viiden minsan tirsat, mutta ei se kyllä mua kauheena haittaa vaikka jäis kokonaan noi päikkärit pois, menis tyttö aikasemmin nukkuu ja heräiskin vähä aikaisemmin, kun nyt taas reilu viikko menty että herää 9-10 välillä.. menee päivä pilalle.. tavallaan..
mulla on vieläkin rinnat kipeet, ja heikko olo tulee jos ei syö mitään vähää aikaa, ja kauhee herkkyys kausi..
meillä ei tiedä tästä vauvasta kuin ukko, minä, meän tyttö ja mun yks kaveri, joka itse odottaa kanssa toista vauvaa.. ollaan vannottu jo tytön ootuksesta asti ,että seuraavasta ei kerrota kellekään ennen kuin joku siitä jotain kysyy..
meillä tyttöä imetin vain vaivaiset vähä reilun viikon, kun itsellä sattui niin pirun kipeää koko ajan rintoihin, kun en sitten älynnyt pyytää/ostaa niitä rintakumeja, kun ne kuuleman auttaa.. mun kavereille ja veljen avokille oli heti laitoksella sanottu että koittavat niitä, mutta ei minulle.. veljen avokin kanssa vielä synnytettiin samalla synnärillä, vain n. 1.5v eroa, mutta kumminkin, hänelle tarjottiin minulle ei..
meillä tytistä lopetettiin ehkäisy toukokuussa 2005 ja tytti ilmoitti tulostaan 14.2.2006.. eli tovihan siinä vierähti.. ja tämäkin näin, että menin gynelle torniossa tutkimuksiin tammikuussa 2006, kun mitään ei kuulunut, ja gyne totes mulla kystan vasemmassa munasarjassa, ja sno että pienempi todennäköisyys tulla raskaaksi, ja toukokuuksi varattiin kontrolli aika, jolloin katotaan mitä kystalle tapahtunu.. no sitten siinä ajattelin pienessä pää kopassani että ei tästä nyt sitten mitään tule kun kysta ja kaikki, ja niinhän se sitten sieltä seuraavassa kierrossa alkoi.. ultrassa tytöstä kävin rv 10+ ja kystaa ei näkynyt, ja siitä 4 päivän päästä oli niskapoimu, jossa kaikki hyvin..
tästä on sitten ehkäisy lopetettu helmikuussa 2008 ja tämä ilmoitti tulostaan 2.6.2008.. eli hiukan vähempi aikaa siitä kului. ja tämäkin tapahtui niin, että mulla mies pääsi toukokuun puolessa välissä reissu hommiin niin ensimmäinen kotona olo viikonloppu, ja itsellä tuntemukset, että kun niin vähän voidaan harrastella niin ei tästä mitään tule, ja niinhän siitä sitten tulikin..
t.pia, tytti 10/06, nökö rv 7+1