Helmivauvat 2009

mulla niin ottaa päähä.. meillä on muutto tuossa ens viikon lauantaina ja kauheena pitäs vielä pakata, ja tehä kaikkee, mutta kun minä joudun tekee kaikki yksin.. ukko on pakannut omat tavaransa ja minä joudun sitten kaiken muun.. myös joudun imuroimaan.. sanoinkin että tää on ihan kuin kaksi vuotta sitten kun odotin esikoista.. silloin oli vain yksi lapsi (tuo ukko) ja nyt on sitten kaksi (tuo esikoinen ja tuo ukko) kummankin kanssa menee järki ihan kohta..

meidän tytöllä ion nyt viikon ajan ollu kauheen kauhee kiukku.. joka päivä reilu viikon ajan, kauhee huuto ollu kolmen ja kuuden välillä.. ei mikään ole hyvin eikä mikään kelpaa.. en tiiä johtuuko täsätä muutosta vai mistä!?!?!?

mulla alko tänää epäilyttään että olenkohan pidemmällä kuin tuo 6+4 tai onkohan tää joku kohdunulkopuolinen tai joku muu.. tai odotankohan kaksosia.. maha on ihan turvoksissa ja enemmän se on tuolta vasemmalta puoleleta.. harmi kun en vaan tiiä miten toi kohdunpohjan voi itse tuntea, ku tuntuu että mulla on napaan asti maha niin kova, kuin tuosta esikoisesta oli joillain 15 viikolla.. mutta kun en pääse neuvolaan katsomaan että millä viikoilla mennää.. rovaniemellä ois vasta 11.7 aika ultraan ja tornioon neuvolaan pitää soittaa heti huomenna aamusta pääsiskö siellä käymää heti heinäkuun alussa ultrassa, että kattois onko kaikki hyvin ja millä viikoilla mennään...

mekään ei olla ostettu vielä mitään, kun tuo ukko ei vielä luota siihen että olen raskaana, vaikka tänäänkin meinasin ostaa bodun jo valmiiksi oli niin ihana ja sittarissa alennuksessa, mutta katotaan sitten viimeistään np-ultran jälkeen.. jos sitä sitten jotain pientä ostaa.. pitää kumminkin ostaa kaukalo, kun esikoisella oli laurin siskolta lainassa, ja hänelle tulee vauva marraskuussa, niin ei sitten saa sitä enää lainaan, niin häätyy ostaa oma..

sitten kysyn.. meillä tuo tyttö on siis syntynyt lokakuussa 2006, eli kun vauva syntyy tyttö on n. 2v 4kk niin tarvitseeko/kannattaako ostaa kaksostenvaunuja? ei ainakaan uusia meinattu mutta entä halvat käytetyt?

pixie: joo.. kivaq.. katsotaan osuuko oikein että poika tulee.. poikaa tietenkin toivotaan kun tyttö on, mutta kuhan on lapsi terve niin kaikki hyvin..

tuulen sydän: ehkä ne ex-eläinlääkärit tietää :p ;)

t.pia, tytti 10/06, nökö rv 6+4 (?)
 
Mä ajattelin että kun tullee ikäeroa 1v5kk niin hankin eka vaan seisomalaudan. Katotaan sitten tarviiko kaksosvaunuja.

Meidän poitsu rauhoittuu kun kuulee Nightwishia.. niitä vanhoja :)

Tänään on ollut oudon hyvä olo, en ole edes yökännyt kertaakaan. Heti tuli mieleen että meniköhän tämä kesken. Mutta ei se pahoinvointi sit pitäis ehkä heti loppua?

Minni 7+1
 
labello: Sain sellaisen bolan mieheltä lahjaksi epäonnistuneen inssin jälkeen ns. uskoa luomaan. Se oli kyllä ihanin lahja mitä olen saanut. Sen pitkän narun lisäksi sain siihen paksun hopeisen ketjun jossa sitä voin aluksi pitää =)
Musta se on kaunis koru sellaisenaan vaikka pitääkin miettiä vielä missä sitä käyttää. Eiks formula-Jenni joutunut sen takia raskausjuorujen kohteeksi :whistle: ;)

MinniG: Mulla on kanssa ollut tänään yökötön päivä, mutta sen sijaan menkkamaiset mahakivut on vaivanneet. Ei mietitä turhaan joka oiretta ja oireettomuutta kun sitten saa koko ajan miettiä niitä... :p
Huomenna taatusti yököttää taas =) =)

Nyt alkaa loma ja pääsenkin palstailemaan seuraavaksi vasta ekan ultran aikoihin. Sitten sen näkee et jos taas ilmestyn niin kaikki on ok ja jos en niin... No oikeastaan palstailutauko tekee varmasti hyvää, kun tässä tuppaa unohtumaan kuinka alussa vasta olen ... :)

Itseasiassa toivotankin nyt kaikille hauskaa juhannusta ja ennenkaikkea iloista odotusta!!!
 
Caro79, kuin myös sinnekin, palstailutauko vois tehdä ihan hyvää itse kullekin.. :whistle: :D
Mut on täällä tullut roikuttua jo niin kauan että vaikeaa olisi, heh.

Mä varasin tänään sen varhaisultran, kaksi viikkoa pitäs jaksaa odotella, tuntuu niiiiin pitkältä.
Vaan onneksi on kaikenlaista kivaa puuhaa tässä tulossa että jospa se aika menis nopsaan. :)
Mä en ole mitään vauvajuttuja vielä edes miettinyt, kunhan nyt ensin selviää että onko tuolla vatsassa tällä kertaa elämää.
Olo on kyllä luottavainen. :)
Jaksamista kaikille!! :wave:
 
pinja87 Liata se ukko ruotuun. Eikös sitä yhdessä muuteta ja yhdessä pakata?

Näin tällä viikolla niin uskomattoman homman lähikaupalla, että pakko kertoa: ( sorry Pinja mutta tuli ukkosi käytöksestä mieleen) Tultiin kaupasta ulos ja kiinnitin huomion tietty edelläni kulkevaan naiseen nuoreen, jolla oli max puoli vuotias söpönen vauva kainalossa. Toisessa kädessä oli kaksi painavaa kauppakassia. Tuore äiti sai hädin tuskin kannettua ostokset ja vauvelin autolle, jossa istui apukuskin paikalla mies autossa. Mies ei vaivautunut edes avaamaan ovea tälle neidolle kauppakasseineen, vaan odotteli visusti autossa kun nainen pakkasi vauvan ja kauppakassit autoon ja hyppäsi rattiin. Saati että olisi ollut vastassa kantamassa kasseja, tai hoitanut vaavia kauppareisuun ajan. Ai että pisti vihaksi |O :(

Mistä näitä Bola koruja voi ostaa? Onko tyyriitä? Hyvä idea :)

Tämä saunanraikas turbomaha menee nyt nukkumaan. ..Miehen kanssa muuten saunassa tuijoteltiin, että onko se maha kasvanut, vai tuntuuko musta vaan. Se sanoi ettei huomaa eroa. Eli turpea olo ja jatkuva syöpöttely tekee vaan sellaisen olon, että maha olisi kasvanut mukamas.

Hyvää yötä!

haavemamma73 6+6
 
niin onko teilla kaikilla lammot koholla? ku mulla on koko ajanollu lahinna alilampoo! normaalisti on 36.5 ni nyt on ollu pitkaan jo 36-36.3 eika oo sen normaalin yli ainakaan noussut. ja paleltaa jatkuvasti.

pixie kuopiosta siis olen,nyt vaan reissun paalla jos ihmettelet tata "huonoa suomea" B)
 
niin ja niita bola koruja voi tilata ainakin www.bebes.fi
sielta oli vaan nyt vissiin loppu mun lemppari,semmonen hopeinen missa on tahtia ja kuita :( pitaa kayda usein kurkkimassa ja heti iskee kiini jos semmonen viela ilmestyy,se oli ihana :heart:
 
Oon aivan poikki (taas), mutta pikaiset ultrakuulumiset

Sydän sykki, viikkoja ultran mukaan 6+6, (menkkojen mukaan 6+2) :)
En kyllä erottanut itse sykettä, enkä meinannut ensin erottaa vauvanalkuakaan.
Lekuri oli jotenkin vähän kypsän oloinen, ja koko ultraus tuntui liukuhihnameiningiltä (olin yksin siellä )
Lystistä sai maksaa 120 e.. Mutta tuohan tää nyt pientä helpotusta epätietoisuuteen... ainakin hetkeksi. En muista mitä palstaa luin, mutta siellä oli tosi moni saanut keskenmenon vielä alun hyvin menneen ultran jälkeen.

Varasin sitten neuvolankin, ajan sain kahden viikon päähän, että silloin olis jo melkein 9 viikkoa täynnä! :whistle:

KössiKenguru 6+6 / 6+2 :heart:
 
haavemamma73: joo meinaankin laittaa ukon ruotuun, mutta onneksi ei sillai oo enää kauheena pakattavaa.. enkä jätä kyllä ensi viikolle kauheena pakattavaa kun tytön kanssa kotona kahdestaan koko ens viikko.. ja meillä ei onneksi ole koskaan nuin niin kuin sanoit (eikä haittaa vaikka mun ukosta tuli tuo kauppareissumieleen ;) ).. meillä on yleensä niin että jos vain mieskin on kotona niin mennään porukalla kauppaan, ukko kantaa ostokset minä tuon neidin.. pakko yleensä näin tehdä, kun itsellä kumminkin melko huonot nuo tulot (lapsilisä+kodinhoidontuki) ja ukolla kunnon palkka, niin silloin sen kaa myös yleensä kaupassa..
 
meillä on täällä niin rauhallista.. tyttö ja ukko nukkuu, mä jouduin heräämään ja soitin neuvolaan.. pääsen jo 3.7 ultraan.. tarkistetaan viikot ja muutenkin katotaan mitä tuolla näkyy..

t.pia, tytti 10/06, nökö 6+5
2.7 neuvola
3.7 ultra
25.7 np-ultra
 
Hyvää huomenta! Lähtölaskenta LOMAAN alkaa. Ah, niin ihanaa...
Jänskää on myös että 2.7. on se eka neuvola. Mua harmittaa kun en tiedä ultrasta vielä mitään. Neuvolan täti sanoi luurissa että se laittaa lähetteen sinne..eli laittaako se vasta kun olen käynyt->ilmeisesti.

Nyt vähän hommia vielä, sitten kaupoille ja raparperipiirakan paistoon. Iltapäivästä nokka kohti mökkiä... Mut piipahdan täällä vielä ennen lähtöä :)

RV 7+0 ( huh huu, eli 8 viikko alkoi..)
 
Täällä uusi helmimamma ilmoittautuu joukkoonne. Viikko sitten sain raskaustestiin haamun, sunnuntaina hieman vahvemman haamun ja tänään pärähti tuhti punainen viiva kontrolliviivan viereen samantien, joten eiköhän tässä raskaana olla. LA olisi näillä näkymin 19.2. , RV 5+0. Synnäri on varmaan Kätilöopisto.

Asumme vielä tällä hetkellä Moskovassa, mutta ensi viikolla muutamme Tallinnaan. Siitä onkin sitten helppo piipahdella Helsingissä neuvolassa jne. Olemme näillä näkymin ensi kesänä muuttamassa takaisin Suomeen, kun esikoistyttö (11/02) aloittaa koulun. Reilu ikäero tulee meidän lapsille, mutta toisaalta itsellänikin on veljeni kanssa 6,5 vuotta ikäeroa eikä siinä ole minusta mitään vikaa ollut.

Toivon nyt todella, että tämä raskaus menisi hyvin loppuun saakka. Minulla todettiin viime elokuussa kohdunulkoinenraskaus. Onneksi kaikki meni suht "kivuttomasti" ja parannuin kunnolla. Jotenkin silloin en missään vaiheessa oikein ollut varma, että asiat on kohdillaan. Kai sitä jotenkin aisti, että jotain hämminkiä on. Tällä kertaa on kuitenkin aivan eri tunnelmat ja olen todella riemuissani tuosta tämän aamun vahvasta plussasta =)



 
KössiKenguru: Ihania ultrakuulumisia :heart:
haavemamma73 ja muut loman aloittavat: Ihanaa lomaa, nauttikaa siitä!! Toivottavasti hieman kesäisemmäksi muuttuisi noi kelit B)
ON ja kysymys: Mulla jatkuu nämä alavatsakivut ja kysyisinkin nyt, että onko ihan normaalia että kivut tuntuvat käytännössä pelkästään tuolla oikealla puolella? Eilen mun vatsa oli illalla niiiiin turvoksissa, että piti avata napit housuista. Kohta on pakko vaihtaa housut :LOL:

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä on? Me ollaan ihan kotosalla, mutta lauantaina lähdetään pienelle minilomalle Eurooppaan, takas jo tiistaina. Ja keskiviikkona taas töihin... Jänskättää vähän miten tuo reissu vaikuttaa tuohon pieneen, mutta onhan sitä monet matkustelleet tässä vaiheessa ja myöhemminkin...

Hyvää juhannusta kaikille!!

t. Niisku ja toukka rv 5+5
 
pinja87: tylsää, että mies ei auta pakkaamisessa...yritä sitä ihmeessä patsietella apuun
kössikenguru: hyvä oli lukea sun ultra uutisia, että pienen sydän jo lyö :heart:

kaunista päivää kaikille!

*uninen tuulen sydän*
 
minä vetäydyn nyt pois porukasta. menin toissapäivänä hartiasäryn takia takaisin (edellisenä iltana oli kova n. 45 min. kestävä kipukohtaus) gynepolille ultraukseen ja minulla todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus. minut leikattiin samana iltana ja nyt olen kotiutunut, toinen munatorvi poistettiin kokonaan koska alkio oli jäänyt niin piukkaan sinne kiinni ja vuotoa valui vatsaonteloon (tästä hartiapisto). (eivät muuten meinanneet ensin puhelimessa ottaa sinne takaisin, mutta olin napakka ja vaadin vastauksia) Oireet olivat niin oudot. onneksi äiti on sairaanhoitaja ja TIESI kertoa että vaikka vuotoa ei kohdunulkopuolisessa raskaudessa tulekaan, tuntuu hartiapisto ja vatsalaukku turpoaa.. ihme oireita kyllä, en olisi välttämättä uskaltanut lähteä soittelemaan sinne jos en olisi puhunut äitini kanssa. luulin että kyseessä on ilmavaivat ym. Mutta muistakaa luottaa omiin tuntemuksiin ja vaatia hoitoa! minullakin tämä olisi ollut hengenvaarallinen tila jos en olisi päässyt samantien leikkaukseen.

No, joka tapauksessa en mie nyt ihan maani myynyt ole, jotenkin arvasin tämään kun niitä oireita ei ollut oikeasti kun se rintojen kiristely ja ensimmäisessä raskaudessa esim. kahvin juonti loppui HETI melkein testin teon jälkeen, hajut, väsymys ym. Että terveen raskauden merkkejä ne usein ovat :heart: Osasin varautua tähän.

vaikka minulla onkin nyt vain yksi munatorvi, raskautumisen pitäisi kuulemma olla oikein hyvin mahdollista, se ei kuulemma tipu "puoleen" vaikka voisi ajatella.

jonkun mielestä voi olla kamalaa mutta olen ihan reippaalla mielellä täällä ja odotan että muutamat kuukautiset menevät ohi että saamme yrittää uudelleen. miun sairaala huoneessa oli ihana mummo (joka tietysti kuuli koko tarinan kun sairaalahuoneissahan ei ole m i t ä ä n yksityisyyttä) antoi miulle pienen paperista tehdyn vaaleanpunaisen ruusun ja sanoi että "seuraavaksi jos olisin iloisemmissa asioissa täällä käymässä ja onnea yritykseen". Meillä kun täällä on naistentaudit ja synnyttäneet vauvat samalla osastolla. (ja ai että ne vauvat oli suloisia!)

Kaikille teille muille turvallista ja onnellista odotusta! Minä lähden nyt lepäilemään ja parantelemaan itseäni.

Hei hei :wave:
 
Rytinä: Pahoittelut, hyvä kuitenkin, että olet positiivisella mielellä :hug:

Niiskunenä: Uskaltaisin omasta kokemuksesta sanoa, että toispuoleinenkin kipu on normaalia. Voihan olla, että alkio on kiinnittynyt juurikin sille puolelle ja kasvukivut tuntuu enemmän sillä puolella.

Pixie: Vaatteet menisi kyllä paremmin, kun tulisi samaa laatua. Se kiinalainen kalenteri oli kanssa tytön kannalla.

Mimona 6+6 (Jee, viikon päästä ultra!)
 
rytinä Voi ei, mulla tuli ihan kylmänväreet kun luin tekstiäsi. Mistä sitä tälläinen ensikertalainen osaisi yhdistää hartiakivun mitenkään tuohon raskauteen. Ei mitenkään!
Lohduttavaa lukea noista fiiliksistä, mulla on jotenkin sellainen olo että kaikki menee ok, eli en stressaa turhia. Toivottavasti voin luottaa tuohon tunteeseeni.
Voimia ja onnea rytinä uuteen yritykseen :hug:

jopa73 Tervetuloa. Kiva ku on joku samaa vuosimallia, pääset mun kanssa tän palstan seniorisijoille ;)

Hyvää juhannusta kaikille! Meikä lähtee nyt lomalle ja palailen viimeistään neuvola-aikoihin eli 2.7. palstoille.

T:haavemamma 7+0
 
HELMIVAUVAT :heart: :heart: :heart:

Bianca......................1.2.2009.............EKKS........05/07
Brierhip.................. .1.2.2009............TAYS.......02/06 & 08/07
Miss Blue..................1.2.2009............???..........neljäs
zelda........................1.2.2009( clomit)???.......... -98,-01,-05
Rosinantte.................1.2.2009..........???...........esikoinen
Ursus maritimus.........1.2.2009...........KYS..........kuudes/ 6/95, 1/98, 2/00, 11/02 ja 8/05. (+ 3/07 sijoitettulapsi )
Minni G.....................2.2.2009............TYKS.........8/06
aply.........................2.2.2009...............KAKS......03/07
siniraita...................2.2.2009..............??...........viides, KM -05
labello.....................3.2.2009............KYS..........04/06
RasuNaamari..........3.2.2009...........SEKS.........04/04 & 06/07
manina...................3.2.2009.............HYS
Jana85....................3.2.2009.............
Heksamiina..............4.2.2009 (IVF)....TAYS
haavemamma73......4.2.20009( clomit).PHKS.......toinen
mimona...................4.2.2009...........
jaana25...................5.2.2009............KYS.......11/03, 11/05, km 3/08
mina78.....................5.2.2009.....(IVF).....SEKS.........11/99
toukka 2008.............6.2.2009............???
pinja87.....................6.2.2009............LPKS.......10/6, km5/08
savu.........................6.2.2009............???..........
Martta75..................7-10.2.2009.......???...........
Mammutti-Mamma....8.2.2009............HYS...........-98 ja -99
Tinttu.....................8.2.2009 (Clomit)..KAKS.........Esikoinen tulossa
KössiKenguru........8.2.2009...............NKL............kolmas
Mööko............8.2.2009.............SEKS...................Viid es
Karvatonkoira.........9.2.2009.............KYS...........02/04, 07/07
KvartÖver................9.2.2009............KOS............esikoinen
Helmivauva09.........10.2.2009...........LKS.............neljäs
fariini......................11.2.2009...........ÅCS..........12/05 & 07/07
mymmeliina.............11.2.2009............KOKS...........toinen
Illuusia.....................13.2.2009..........KHKS.........toinen
mutzi81...................13.2.2009...........???...........kolmas,eka yhteinen
Niiskunenä -78........14.2.2009..........???.............esikoinen
Pixie..........................14.2.2009.........TAYS...........toinen
jennuli.......................15.2.2009.........PHKS?.........esikoinen
pirppis79.................16.2.2009...........OYS............esikoinen
Maya82.....................16.2.2009(IVF)...TYKS........esikoinen
Lumikello75...............16.2.2009.............LKS............viides
tiivi87.........................16.2.2006..........????.........??
Caro79......................17.2.2009(IUI)...TYKS........esikoinen
jopa73.......................19.2.2009..........kättäri..........toinen, 11/02
sinituuli......................20.2.2009.........???..........?????
Nasumasu...................20.2.2009.........???...........toinen, 4/07
kuupas........................21.2.2009.......HUS...........12/07
iitukka........................22.2.2009.( IVF) PHKS.........toinen, 8/06


marilin............
jonniina.......................??....................??.............KM 5/08
tuulen sydän...............??....................??................??




Taaperot x3..............KM...............12/04, 12/05. 1/07, 3/08
rytinä...... 17.6.kohd. ulkopuol............????..........toinen


 
Suuret pahoittelut, rytinä! :'( :hug:

Tervetuloa uusille helmikuisille! =)

Ja sitten ne tämänpäivän ULTRAKUULUMISET:

Pelotti ihan kamalasti mennä sinne ultraan, kun olin jo varautunut pahimpaan. Melkein itkua tihrustin, kun lääkäri kyseli taustatietoja ja syytä miksi olen hakeutunut ultraan. Tärisin kun menin tutkimuspöydälle. Mutta hyvinhän ne asiat tuolla masussa olivat. Raskaus oli oikeassa paikassa ja pieni sikiö sekä ruskuaispussi näkyi. Ja se tärkein, syke näkyi myös! :heart: Olo oli tosi huojentunut ja purskahdin itkuun. Mies oli tietysti mukana ja oli myös onnensa kukkuloilla, kun kaikki oli hyvin ja näki vielä sykkeenkin. Sikiö vastasi viikkoja 6+4, vaikka itse olin laskenut että tänään olisi 6+3. LA olisi lääkärin laskujen mukaan 5.2, mutta hän ei edes kysynyt kk kiertoni pituutta, joten tuo saattaa olla väärä. En siis ala muuttelemaan sitä vielä. Lääkäri totesi, että 96% raskauksista, joissa on syke havaittu päättyy onnellisesti. =) Kielsi seksin ja rehkimisen ainakin viikon ajalta tai niin kauan kuin vuotoa näkyy. Vuodolle ei osannut sanoa mitään syytä.

Kivi tipahti sydämeltä. =)

Tinttu & Tiitis 6+4 :heart:
 
rytina :hug: :'(

Oletteko alkaneet syomaan jotain vitamiineja?
Mina meinasin kaivaa taas kaapista esiin Multitabs 2+ eli se on se versio jota suositellaan raskauta suunnittelevile,raskaana oleville ja imettaville. Yleensa olen tosi huono syomaan vitamiineja,mut nyt otan taas itseeni niskasta kiinni. Saas naha joutuuko taas jossain vaiheessa rautakuurillekin.

Taas mukava lukea uusia ultrakuulumisia :)
 
:( pahoittelut rytinälle :hug:

Tinttu: ihania ultrakuulumisia

( . ) eilen tuhruvuotoa koko päivän :ashamed: soittelin lääkärillekkin, joka sanoi että niukat vuodot ovat normaaleja. vasta kun vuoto on runsasta ja kivuliasta huoli on aiheellista. Silti mietin kokoajan oliko tämä nyt tässä. Tänään vuoto muuttui rusehtavaksi ja tosi niukaksi.aamulla lääkäristäkin hoitaja soitti ja sanoi että siirretään ultra-aika ensi maanantaihin oman mielenrauhan vuoksi. joten pitkä juhannus odotettavissa. toivotaan parasta että kaikki olisi hyvin.

Mina tähti/tähdet? 7+0
 
Rytinä sulla oli rankempi kokemus tuo kohdunulkoinen kuin mulla. Itse selvisin sytostaattipiikillä, mutta muuten kokemukset raskaudesta diagnoosiin asti tuntuvat samalta. Eli mullakin oli olo, että kaikki ei ole ihan kohdillaan, raskausoireita oli "liian" vähän. Ennen omaa kokemusta en tiennyt tuosta kohdunulkoisesta raskaudesta mitään ja oli suuri yllätys, kuinka vakavasta asiasta on kyse, kun sitten netistä hain asiasta tietoa. Siihen voi oikeasti kuolla, jos tilannetta ei huomata ajoissa! Onneksi olet nyt saanut asian hoitoon ja voit katsella eteenpäin. Itselle oli jotenkin lohduttavaa ajatella, että raskaudella ei ollut mitään mahdollisuutta, osui oikeaan aikaan, mutta väärään paikkaan. Käsittelin koko asiaa ehkä enemmän sairautena, kuin raskautena. Kunhan olet saanut itsesi paranneltua, niin ei muuta kuin oikein paljon onnea uuteen yritykseen! :)

[/b]haavemamma73 taidan nyt sitten ottaa tämän pinon senioripaikan. Lueskelin mielestäni, että olet vasta täyttämässä 35 myöhemmin. Meikäläiselle kello kilahti jo toukokuussa. Joka tapauksessa erittäin hyvää vuosikertaa edustamme molemmat, onnitteluni siitä :LOL:

Tinttu ihania ultrauutisia! Varmasti helpotti saada selville, että pikkuisella on kaikki hyvin. Varasin itsellenikin varhaisultran, mutta vasta 15.7. Varhaisultraa suositellaan uuteen raskauteen jos takana on kohdunulkoinen raskaus. Toivottavasti meilläkin on kaikki hyvin. Nyt ainakin on aivan eri tunnelmat ja oireet, kuin edellisellä kerralla.

Kaikille oikein hyvää Juhannusta!
 
Olen pahoillani, Rytinä :hug:

Tinttu Voi että, tosi kiva kuulla että ultra meni noin hyvin! Olin ite alkanut miettiä että onkohan se turhan kallista, mutta kyllä tuo on sen arvoista!!

Pixie Kyllä molemmat olisi kuin lottovoitto! Niin kerro ihmeessä, mitkä on tuntemukset sun omasta asukista?

Mä olen kyllä muuttunut aika tarkaksi kaiken suhteen plussaamisen jälkeen. Ruokaa riittävästi ja kaikkea mitä ei saa syödä, niin sitä en syö. Sitten yritän olla kantamatta hirveän raskaita esineitä ja punttitreeni on muuttunut kävelyiksi ja pyöräilyksi. Kait tämä on tällaista ensimmäisen kerran hermoilua.

Mun on alkanut tehdä mieli piimää aivan todella paljon, voisi litrakaupalla juoda. Sanoinkin tossa miehelle, että on hiukan sellainen olo kuin ois koko ajan pieni krapula :) Kohta lähdetään hakeen pizzat, NAM!

Hyvää juhannusta kaikille! Itsellä se menee työn merkeissä.......
 

Yhteistyössä