Kuupas: Joo pitkältähän se tuntui, mutta kyllähän se monilla kestää ja jotenkin olin silloinkin varautunut odottamaan. Se lääkäri, joka ultrasi esikoisen ekan kerran ihmetteli, että aika kauan kesti, vaikka luulisi siinä ammatissa näkevän paljon pidempiäkin yrityksiä ja sitten niitä, joilla ei tärppää vaikka mikä olisi. Mä tunsin tästä kierrosta kiinnittymisen tms. samanlaista nippailua kuin ekasta ja ajattelin, että ei vaan ole mahdollista näin nopeasti...Onneksi keho ei viestittänyt omiaan =) En nyt muista mainitsitko kauan teillä meni esikoisen kanssa, tuliko nopeasti?
Mulla tuli viimeksi painoa n.20kg, joista suurin osa kyllä lähti ihan itsekseen. Muutama kilo on jäänyt pyörimään, joten senkin takia yritän hillitä turhaa pulskistumista. Viimeksi mua tosiaan vaivasi jatkuva nälkä aika alussa, kai se oli tavallaan huonovointisuutta eli pakko oli syödä, jos ei halunnut oksentaa. Todellakin toivon, ettei tällä kertaa samaa vaivaa tulisi.
Otin itseäni niskasta kiinni ja tänään olen juonut paljon vettä, että saisin jalkojen turvotukset kuriin. Liian aikaisin alkoi tällä kertaa, mutta kai se johtuu raskauksien lyhyestä välistä, ei ole kroppa vielä ihan palautunut edellisestä. Viimeksi mua alkoi turvottaa kesäkuumilla joskus rv 20 ja sitten odotuksen lopussa aika viimeisillä viikoilla. Onneksi la aika on talvella, eipä tarvi tuskailla helteiden kanssa. Tukisukat on hyvä keksintö, suosittelen kaikille! Juomisesta johtuen olenkin ravannut koko päivän pissalla :headwall:
Voimia kaikille pahoinvoiville, kyllä se loppuu jossain vaiheessa ja, jos ei, niin ei kun pahoinvointilääkettä pyytämään :hug: