Iltaa,
olipas urakka lukea kuulumiset, kun olin pois palstalta 3 pvä
Tervetuloa uusille :flower:
Bonbonin kokemus tietenkin jotain niin karmivaa, että itse en varmaan pystyisi nukkua ollenkaan, kun vahtisin pikkuisen unta. :hug:
Meille ei mitään kumallista, paitsi neiti työntää käsiä suuhun niin että bodyn rinnus on märkänä, pitää varmaan ruveta pitämään ruokalappua kuolalappuna, kun se olis helpompi vaihtaa :kieh: Niin ja kääntyminen on enää tosi pienestä kiinni, neiti makoilee kummallisella mutkalla kyljellään ja hermothan hänellä siinä menee...en tosin tiedä meneekö ne ennemmin siihen ettei sitten kuitenkaan pääse siitä eteenpäin, vaiko siihen että molemmat nyrkit on melkein suussa, mutteivät luonnnollisesti mahdu suuhun ja kuolaa on reippahasti jokapuolella...
Naama kukkii yhä mullakin, vaikkei enää niin 'paiseillen' kuin aiemmin. Kai kroppa hakee hormonitasapainoa yhä, vaikka lopetin imetyksen jo reilu kk sitten ja menkkoja ei ole kuulunut. Täytyy tunnustaa että tääl kans tehty raskaustesti kertaalleen kun on se skordari unohtunut..mutta huh helpotus yks viiva vain tuli ja sen jälkeen on viisastuttu kumirintamalla. Ehkä vuoden päästä kaksi viivaa saisi sitten jo vaikka tullakkin =)
Perjantainen tyttöjen ilta oli oikein nollaava ja loppu vkl menikin mökillä. Nythän tämä suomen suvi onkin ihan taas 'parhaimmillaan' että josko tälläistä on juhannuksena niin halleluujah.
Soseista otettiin jo lisäksi maissi ja omppukin ja hyvin maittoi molemmat. Lisäksi maissivelliä maisteltiin maidon seassa, mutta eipä tuossa ole kuin muutama kalori enemmän, että liekkö turhaa koko vellitouhu??
Aiemmin maisteltu purkki päärynä oli ärsyttävän ohutta muuten, etenkin kun laitoin vielä tilkan maitoa ettei menisi suu niin mutruun. Omenan ja päärynänhän vois kai tehdä itsekin, onko joku tehnyt? Kiehauttaisi tilkassa vettä ja sursur soseeksi?? Ei olisi turhia tärkkelyksiä. Taidan kokeilla joku pvä..
Käytiin tänään verho-ostoksilla toteamassa että se se on kallista puuhaa..siis etenkin kun en osaa itse ommella, vaan pakko ottaa ompelut samaan syssyyn. ..ja vielä tarttis kotiin parit verhot, mutta nyt saa nuo väliaikaiset mennä vielä tovin ( kun ovat kelvanneet jo puol vuotta
).
Niin ja meitin pikku prinsessa täytti lauantaina 4 kk :heart: