Täällä ei mitään uutta, eli kotona saikulla ollaan ja olo ihan jees pahoinvoinnin osalta. Selkä temppuilee jatkuvasti, mutta alan olla valmis henkisesti siihen, ettei tämä ainakaan ennen synnytystä parane :/ Toivottavasti vaan ei kovin paljoa pahene, sillä sitten loppuu liikkuminen kokonaan kun se nytkin toisinaan on yhtä tuskaa.
Itkuisuus jatkuu myös. Eilen ajoin ystävän luota (jossa oltiin naurettu oikein urakalla) kotiin ja kuuntelin radiota ja sielt tuli joku hyvä biisi. Ja sit mä aloin jostain syystä ihan hillittömästi itkemään. Hyvä ettei tarvinu pysähtyä kun näkökenttä sumeni. Ja vauvalehtiä olen lukenut taas eilen ja tänään ja nenäliinaa on siinäkin tarvittu. Huh huh, onneks ei sentään tule mitään raivokohtauksia - mies tosin voisi olla toista mieltä
Eipä muuta kun viikonloppuja kaikille :wave:
Niisku ja mötkis 22+0
Itkuisuus jatkuu myös. Eilen ajoin ystävän luota (jossa oltiin naurettu oikein urakalla) kotiin ja kuuntelin radiota ja sielt tuli joku hyvä biisi. Ja sit mä aloin jostain syystä ihan hillittömästi itkemään. Hyvä ettei tarvinu pysähtyä kun näkökenttä sumeni. Ja vauvalehtiä olen lukenut taas eilen ja tänään ja nenäliinaa on siinäkin tarvittu. Huh huh, onneks ei sentään tule mitään raivokohtauksia - mies tosin voisi olla toista mieltä
Eipä muuta kun viikonloppuja kaikille :wave:
Niisku ja mötkis 22+0