Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napsuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Katjuska!!! olispa se sitä! Aika mahtavaa... Onko sulla montaakaan kertaa venynyt kierto näin pitkälle tänä yritysaikana??? Bongailitko mitään ovisoireiden tapasia? Vitsi, että mä pidän sulle peukkuja. Jännittää tosiaan ihan sikana sun puolesta!!!!!!!!!!

Ei vieläkään menkkoja...jes!

Yhen kerran muistan et tän yrittämisen aikana olis kierto venyny yhen päivän oletetun menkkojen mutta ei mun mielestä näin pitkälle tai ainakin olis tuhruttanu jo...mutta en uskalla uskoa vielä jos tuleekin huomen pettymys.
Ihana olis jos molemmat sais plussat tästä kierrosta =)

Jännittää itteeään myös aika paljon...Huisaa!!!
Vähän sellasii menkkajuilintoja on mahassa ja välillä vihloo alavatsaa...tulee kokoajan sellanen tunne et nyt ne alkaa mut ei mitään =)

Peukutan mä myös sulle Napsu

toi kuulostaa sulla kyllä NIIN hyvältä sulla Katjuska nyt... wwhhoooo..... voi elämä. Meinaatko aamulla siis testata? Pitää tulla heti aikasin kattoon =).

Mulla on kans vähän alamasu hassun tuntunen, mut niin se on ollut joka kerta :laugh: .

En mitenkään jaksa uskoa että saisin sun seuraks plussan (huomaatko, mä tosiaan uskon että sä plussaat). Sehän olis ihan liian hyvää ollakseen totta. Niin vähän kuitenkin "potentiaalisilla päivillä" pusuteltiin, että en vaan mitenkään jaksais uskoo..

Mut JOS niin kävis ni meillä olis la melko samaan aikaan. Ajatuksella kieltämättä kiva herkutella tovi =).

täh.. ei kai? Sulla on 2.1 ollut kp2..? Mulla alko menkat 2.1 ja on nyt kp29.. eiks sulla ainakin sen verran oo?

Voi että sen piti olla nega.. Mut ainahan se on mahollista ettei vaan vielä näkyis testissä!! Tiedän ettei se auta eikä paljon lohduta ku sen yhden viivan vaan siinä testissä on nähnyt, mut mahdollista kuitenkin..

Tsemppiä! Ja pidetään vielä peukut pystyssä kuitenkin.

Nega testattu täälläkin. Kp30 ja testin herkkyys 25. Tissit ei edelleenkään kipeet, en yhtään sit kyllä osaa arvioida koska ne menkat mahtais tulla..

onneks paistaa aurinko ja on vapaapäivä.. jotain lohtua sentäs. Vaikka ei mukamas odota kierrolta mitään, ni silti sitä aina niin pettyy siihen negaan.

Mites Katjuska? Onhan täti pysynyt edelleen pois?

Moro!

Täti on pysyny joo poissa edelleen ja tänää ollu kauheen paha olo täs iltapäivän aikana.
Oonkohan mä merkannu sit mun kalenteriin jotenkin väärin ne viime menkkojen alkupäivän kun mulla se luki 2.1. Onnistuis kyl multa=)
Joo negan tein mut niin kauan ku tätiä ei näy on toivoa. Katotaan miten tässä vielä käy. Tosin kyl se nega aika paljon masensi. No maanantaina sit viimeistään tietää missä mennää ku on se sairaala reissu.

Mutta taidan mennä takas sänkyyn lepäilee ku on vähän höntti olo ja päätä särkee!

Mut illanjatkoja!

Voi perseen suti noitten nega-testien kanssa! :/ :'( Mutta edelleen peukku ja varvas pystyssä, koska ei oo menkkoja näkynyt! Pliis pliis pliiiiis, pysykää pois ja pamahatakaa plussaksi! :heart:
Napsu en oo tulossa kuumeilemaan... Mulle riittää nää kaks murusta. :heart:
Nanna meilläki toi esikoinen on aina nukkunu hyvin, mutta tää pikkupoju ei oikeen oo hokannu kuinka kivaa nukkuminen on... :kieh: Toivotaan toivotaan... =)

Vai paha olo on sulla Katjuska ollu =). Hmmm... aika hyvältä vaikuttaa siis edelleen.
Mä pidän sulle hulluna peukkuja! Toivottavasti paha olo johtuu muusta kun massutaudista =).

Mikä sun olo nyt on? Onko muita oireita? Tisuissa mitään tuntemuksia? Onko sulla vielä testejä kotona? Oliko ton herkkyys mikä? Jos se oli 25, ni ehkä vaan ei vielä näy..

Mä niin toivoisin sun puolesta sitä vaihtoehtoo!!!

Hyvää sunnuntaita!

Menin sit eilen nukkumaan jo 9 maissa ku oli huono olo ja väsytti.
Menkkoja ei oo vieläkään kuulunu, mutta se perjantai nega tietty mielessä!
Mitään kunnon oireita ei ole ja luulen et se eilinen huono olo oli päänsärystä johtuvaa. Mulla niskat ihan jumissa joten päätä särkee ja se taas aiheuttaa huonoo oloo!

Testejä mulla on kyl vielä kaapissa mut taidan ootta huomiseen ku on lääkäri...tehkööt sitten verikokeen. Mun testin herkkyys oli joo toi 25...Olispa vaan johtunu siitä et ei vaa vielä näy=)
Outoo kyllä et menkkoja ei näy mutta hyvä niin, pysykööt poissa!!!!

Mäkin pidän peukkuja sulle jos kuitenkin sulla plussa pärähtäis vaikka testasitkin mut sullahan tää kierto venyykin, eiks se niin ollu?

Nyt taidan mennä syömään!!!

Tultiin just hiihtämästä.. huoh. Aika touhua ku ekaa kertaa käy, viime vuonna kun ei päästy kertaakaan.

Nythän sulla Katjuska on enivei ne menkat jo myöhässä.. jospa se tosiaan lupailis hyvää!!

Mä heräsin yöllä kans puol 4 aikaan siihen ku oli huono olo, ja valvoskelin pari tuntia, ja nukahdin sit uudelleen. Nyt päivällä olo on ollut ihan ok. En tosiaan aattele että olis ollut raskauspahoinvointia.

Joo, kyllä tää kierto varmaan siihen 32/33 ainakin venyy, joten ei se välttis tosiaan tolla 25 herkkyydellä olis eilen vielä näkynytkään. Eilen ku oli vasta kp30.. Odotellaan.. Tisut ei oo kipeenä, mut nännit on. En muista onko mulla täs yritysaikana kertaakaan ollut niin että tissit EI olis kipeenä ennen menkkoja.. Tai jos on ni tosiaan aika harvinaista ainakin =). Noh, mut en meinaa testailla huomen enkä ti ainakaan.

Sulle Katjuska on edelleen peukut pystyssä!!!

Joo nyt on menkat ainakin myöhässä vaikka mistä laskis...toivotaan ettei nyt sit huomen aamulla hanat aukee.
Ai sullakin oli huono olo...no mut mitäs jos sulla oliskin ollu raskauspahoinvointii?
Ja jospa noi sun nännien kipuilu onkin nyt merkki raskaudesta...voi hittolainen!!!
Otetaan nyt ne plussat yhessä....jooko?

katotaan mitä huomenna sit sanotaan siel lekurissa ja viimeistään siel sitten kai selviää jos raskaana olen...jännää!!!

Mihin aikaan sulla on se lekuri? Tuuthan sit kertoileen mitä ne sano? Mut periaattees, eiks se voi olla niin ettei se näy vielä missään ultrassakaan? Kuitenkin niin alussa.. vai näkyykö siellä kuitenkin sit vaan "joku" siellä kohdussa kuitenkin jo näinkin aikasin.. en itseasiassa tiiä. Et kuitenkaan meinaa aamulla testata =) ?

en mä usko että se mitään sellasta pahoinvointia olis. Lämpö oli kyl nyt noussu 37.1.. en tiiä oonko tulossa kipeeks ku olo on mitä on, vai voisko se olla jotain muuta =). Hölmöö ees elätellä toiveita ku kuitenkin sain sen negan ja ei ennenkään näillä "muka oireilla" oo tärpännyt.

mut kyl se ens viikolla selviää mullekkin miten tässä käy.

Mul on lekuri klo 11. Tuun sit joo kertoo miten siellä meni! Mä ajattelinkin et jos ne ottaa vaik verikokeen...tosin eihän senkään tuloksii saa kai samana päivänä. No katotaan! Voihan se olla et menkat alkaa aamulla eikä tartte arvailla enää....("koputtaa puuta")!!!

Nii sulla hyvät lämmötkin...no katotaan miten meijän käy...toivoo on kuitenkin siihen asti kunnes menkat alkaa!!!

no niin on =). Aivan, kyllä se verikokeessa tosiaan näkyy =). Jostain oon kuullu tai lukenu et verikokeen tuloksen sais samana päivänä jopa..

Ei se siun täti tuu kyläileen, ei moneen moneen kukauteen!! Mä ainakin uskon ja luotan niin.

Ja juu, on mullakin toivoo niin kauan kunnes täti näkyy.. jänskää kyllä.

Huih, täällä tilanteet vielä jatkuu =) ! Eilen kävin puhelimella vilkasemasssa kun ei enää kestäny jännitystä :laugh: . Meinaako Katjuska nyt aamulla enää testata? Tosiaan siitä verikokeestahan sen sitte saa varman vastauksen. Kyllä se nyt teillä molemmilla aika lupaavalta vaikuttaa minun mielestä!

Täälläki alkanu jännitys kohoamaan, kierto olis tällä viikolla lopuillaan, nyt kai kp26. Eniten jännittää, että onko kroppa lähteny toimimaan ihan normaalisti vai venyykö tämä kierto. Ja sitte sielä taustalla on se pieni entä jos... Vaikka en kyllä usko pätkääkään, kun ei se yritys ihan ole ollu kauheen aktiivista tässä kuussa ja muutenkin luulen että joutuupi ne clomit vähintäänki taas ottamaan sitte aikanaan käyttöön.

Huomenta,

Täällä ollaan vielä.. mulla oli aamulämpö 37, ja olo on jokseenkin "pörröinen". Posket on ihan tosi punaset ja olo ei jotenkin oma. Mutta voi olla että on flunssaakin vaan pukkaamassa päälle. Saapi nähdä.

Katjuskalle onnea lekuriin! Toivottavasti on täti ymmärtänyt pysyä poissa edelleenkin!

Nanna, ai kun ne ei alkaiskaan =). Sehän oliskin oikein yllätysten yllätys varmasti ku ekaa kuitenkin sai yritellä pidempään. Mut joskushan se on niin että ekaa joutuu tekemällä tekemään ja toka tulee sit paljon helpommalla.

Mukavaa viikkoa!

Tulin kattoon onko Katjuskasta uutisia =). Lähden kohta töistä ja meen siskolle kyläileen, joten viimeistään sit huomenna tuun tsekkaan mikä tilanne. Kännyllä kyl pääsee nettiin, mut jostain syystä se usein "boikotoi" näitä Kaksplussan sivuja =(.

Mut peukut on Katjuskalle edelleen pystyssä!

Huomenta!
Katjuskaa ei näkynytkään enää eilen, toivottavasti sinulla on sielä vain hyviä uutisia!!

Mites Napsu tänään?? Meinaatko vielä testailla? Mulla kans oli kännykällä ongelma päästä kattoon tänne ku aina jotain virheilmotusta nakkas. Lopulta pääsin kun hain googlen kautta :D .

heipat... ei oo vielä hanat auenneet. Nyt on tosiaan kyllä vasta kp33.. Mut odottelu jatkuu..

En tiiä koska testaisin uudelleen.. Yks sellanen 25 herkkyydellä oleva testi on kotona, mut en varmaan vielä huomenna kuitenkaan. Nyt alkaa kyllä vähän oleen tisukin kipeet.. tiedä sitten mitä merkkaa..

Katjuska, onhan sulla hyviä uutisia, onhan...???????

Moikka!!!

Pikaseen tulin nyt kertoo että en ole raskaana...tehtiin eilen virtsasta koe siellä sairaalalla ja se oli nega. Tänää sitten aukes hanatkin et sellasta.

Eilinen meni ihan ok siel sairaalassa...otettiin lisää verikokeita, prolaktiini ja jotain muita. ne edelliset kokeet oli kaikki ihan ok, ei siis ole klamydiaa, ei kilpirauhasissa mitään ja verenkuvakin oli ok.
Mulle tehtiin sisätutkimus ja ultrattiin. Pieniä kystiä löyty kohdusta...niitä siis seuraillaan.
Loman jälkeen soitan verikokeitten tuloksia ja uutta aikaa sit ens menkoista.

Siinä lyhyesti...palataan

Ja Napsulle kauheesti peukkuja!!!

Voi helkatin helkatti... mä oon tosi pahoillani sun puolesta Katjuska.

Mut jos jotain lohtua ettii ni nyt on lekurissa homma saatu käyntiin ja teillä on se reissu edessä! Mitä ne tekis ens kierrossa? Oliko puhetta siitä aukiolotutkimuksesta? Sanoko lekuri että ne kystat on voineet vaikuttaa siihen ettei oo tärpännyt?

Jaksuja!!

Yhteistyössä