no voi sonta katjuska, mä jo niin aattelin että nyt sää pääset tonne naapuriin. Mikä ihme se meillä on ku ei tärppää...? En kyllä vaan käsitä. Onko sulla yhtään vauvakuume laantunut tässä odotellessa? Mulla ehkä vähän on. sitä ei anna itselleen enää edes lupaa toivoa että "josko nyt". tietty vähäsen joo, mutta ei enää niinkun esim vuos sitten. Ei jaksa enää oikein kyynelehtiäkkään ku menkat alkaa, sitä vaan toteaa, että "jaahas, sieltä ne taas tuli". Mut pakkohan meidänkin on päästä naapuriin jossain vaihees, mut mennään sit kaikki loput täältä samassa kierrossa jookos.. on niin tyhjä tää palsta jo.
Annielle kiitos haleista. Kyllä tää mun sairastelukierrekkin varmaan tästä. On noi työpaikanvaihdokset ja se inssi-stressi varmaan saaneet osansa tehtyä. Mut nyt pitäis asioiden kirkastua... sitä odotellessa :saint: .
Teille tulee tyttönen.. ihanaa.. mä olen kans aina salaa haaveillut että esikoinen olis tyttö. Toki kumpivaan on enemmän kun tervetulllut, ja oon kavereilta joskus saanut satikutiakin siitä kun "kehtaan toivoa jompaakumpaa", mutta siltikin. sullakin on odotus jo yli puolen välin.. ja Nannallakin jo kohta, ja liikkeet tuntuu molemmilla.. miten nopeesti tää aika meneekään. Vetäkääs nyt meidätkin sinne naapuripalstalle.. pliiiiiiisss.........