moikka,
Mä oon nykyjään ollut ihan hirmusti töissä, onhan ollut muuta ajalteltavaa. Ja kun tiedän miten tiukka on ens viikko (jään sit lomalle) ni säästin itseäni ja tilasin jouluksi siivoojan tekemän joulusiivon. Odotan innolla sitä hetkeä kun anoppi kuulee asiasta =).. tiedän ettei oikein varmasti tule asiaa ymmärtämään.
Onko Katjuska teillä koska se reissuun lähtö? Oletteko joulun kotosalla vai menettekö vanhemmille tms? Aika samat fiilikset on mulla ku sullakin, raskaana ei tosi oo enää ku 2 sukulaista, muilla se aarre tuhisee jo pinnasängyssä...
Muuten ei erikoisempia.. nyt ollaan sitten ivf-jonossa ja huhtikuulle kenties tulee suunnittelukäynti ja kesäkuun menkoista sit tod. näk alkais hoito.. siellä kun on se 6kk jono =(.
Mut ehkä tää "tauko" tulee ihan hyvää saumaan.. mä oon alkanut jo kyseenalaistamaan koko parisuhdettakin jollain tavalla. En tiedä mikä mua vaivaa, mut ei ainakaan hirmusti tee mitään puputteluja mieli.. ollaan viimesen kk aikana harrasteltu tasan 1 kerran. Ja mua lähinnä ärsyttää jos mies jotain yrittää. En tiiä, ehkä tää kaikki johtuu meidän niin erilaisesta tavasta suhtautua mm. tähän asiaan. Miehelle tää ei oo olleenkaan niin kova paikka, eikä surun aihe kun mulle. Ja mua jotenkin loukkaa sen asenne ja "miehiset, ajattelemattomat" kommentit välillä. Oon huomannut jopa joskus miettiväni kuinka paljon helpompaa elo olisi kun asuisi yksin, omassa asunnossa ja ei tarttisi ottaa huomioon kun oma itsensä ja pieni koiruus. jep. Pelästyn oikein itsekkin noita ajatuksia välillä, en osaa sanoo mistä tää kaikki nyt edes johtuu.. Onko mulla joku kolmenkympin kriisi, vai enkö mä rakasta mun miestä, vai johtuuko tää nyt tästä kaikesta työ - ja vauvastressistä.
Oon koittanut miehelle ehdottaa että lähdettäisiin kaksin johonkin reissuun, jos se auttaisi, mutta ei tuo halua kun ei raaski sijoittaa siihen rahaa. ostaa mielummin kotiteatterin. Ostakoon sitten. Mut jotenkin oon havahtunut siihen surulliseen tosiasiaan että me on jostain syystä tässä matkan varrella livuttu aika kauas toistemme luota. Pitäis keksiä keino päästä taas takasin siihen toisen viereen ja olla siinä onnellinen.. miten..?
No joo, ei tää varmaan ihan niin pahaa oo kun miltä kuulosta aja kaipa tälläisiäkin asioita kuuluu parisuhteessa välillä käydä läpi?
Mut ehkä tää "pakollinen hoitotauko" tekee nyt vaan hyvää..
Kivaa päivää ja joulunodotusta..