Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napsuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Napsu :hug: Toivo kuitenkin elää vielä. :heart:
Katjuska onko siihen tullu mitään selvyyttä, että miks sul tuhruttelee ennen menkkoja? Mullahan kans oli noita kaiken näkösiä tuhruvuotoja, ku Ottoa yritettiin.

Otto on tosiaan jo iso poika. 5kk neuvolassa painoa oli jo 9260g ja pituutta 68cm. :heart:

Ei oo mitään selvyyttä noihin tuhruvuotoihin. Mainitsin kyllä gynelle silloin mut ei se niihin mitään kantaa ottanu. Varmaan ajatteli että selvittäköön sitten siellä sairaalassa kun sinne päästään.
Voinko siis olettaa että vaikka mulla tota tuhrua tuleekin niin silti on toivoa? =)

Joo on tosiaan sulla jo iso jötikkä tuo Otto!

sateista huomenta..

Juu, kyllä se niin on että mää varmaan roikun täällä ikuisesti. Eli kp1 menossa.

Mut jospa sulle vielä tulis maailman parhain joululahja.. mää jännäilen seuraavaks vasta viikolla 1 sit vissiinkin. Toivottavasti ei käy niin kun viimeks tän inssin jälkeen, et kierto venyy johonkin 37 päivään.. ugh. Nyt näytti jäävän vaan 27 vissiinkin. Mietitään että käytetäänkö säästöjä ja mennään siihen ekaan ivf:ään yksityiselle kun ollaan Naikkarille jonossa vai odotellaanko vaan kilitist ja kärsivällisesti (tai vähemmän kärsivällisesti) sitä naikkarin aikaa..

Voi Napsu :'( :hug: Vaikee tilanne teillä kyllä, ku eiks noi hoidot maksa ihan älyttömästi. :/
Katjuska joo, toivoa on! :heart: Mulla on aina ollu noita tuhruja ennen menkkoja, välillä enemmän välillä vähemmän.

Kiitos haleista Rinkinki.

Kieltämättä tää on ollut aika itkuinen päivä. Jotenkin tän mukana hautasin toiveita siitä että vois ees luomuna onnaa. Tietty tiedän että se on ihan mahdollista, mut jotenkin kun ei nää inssitkään oo tuottaneet plussaa ni, miten sit mukamas luomuna?

Nää inssit ei julkisella oo niin älyttömän kalliita ollut. Polimaksuja meni tässä kierrossa 44 euron verran eli kaks käyntiä. Ja sit lääkkeet oli vaan 100 eur ku on se Kelan maksukatto jo tullut täyteen. Muuten ne olis ollu reilu 200 eur. Mut ei mitään hajua mitä mahtais maksaa sit se ivf.. tai lähinnä ne lääkkeet siihen. Yksityisellä se kai on joku reilu 2000eur..

Pitää vielä miettiä mitä tehdään, tulee onneks veronpalautuksia, joten jos ei jakseta oottaa sinne alkukesään ni sit pitää niitä käyttää vaan. Mut kieltämättä ei tää kovin helppoa oo tää plussan odottelu enää... Ja tuntuu ettei NIIN iso osa ihmisistä, ystävistäkään ymmärrä miten vaikeeta tää mulle, ja toki miehellekkin on. Mies ei vaan niin helposti sitä näytä ulospäin. Mulla on niin helposti tippa linssissä.

mut joo, huomenna on päivä uus.. ja ontäältä kp1 vitutuksesta noustu ennenkin, joten kyllä tälläkin kertaa.

Kiitos kun olette olemassa ja tänne saa käydä pahaa oloaan purkamassa!!!

Voi ei, voi ei ,voi ei... että se on nyt tiukassa tuo plussan saaminen teillä Napsu! Pakkohan sen on kohta onnistua, luomuna tai inssillä tai ivf:nä, ihan millä vaan, ootte te niin kauan jo yrittäneet. Höh, himpskatti sentää, uskon että sua ottaa päähän ihan kympillä. Mutta ei se auta kun nyt vaan uutta vuotta ootellessa; ehkä vuosi 2009 on sit teille just SE vuosi! :hug: :heart:

Meillä putosi kivi sydämeltä; lääk'äri soitti että Karlan kuvissa ei olut mitään vikaa, pää on kunnossa, ilmeisesti vaan isopäinen tytteli... =)

On tosiaan Rinkinki teijän Otto iso poitsu, meillä oli nyt kolmekuu-neuvola ja nipin napin tuli viisi kiloa täyteen; tosin pieni oli jo syntyessään mutta silti on kokoeroa... :D

Katjuskalle tsemppiä, josko teille vielä joululahjana tulisi se plussa... peukkuja pidetään kyllä kovasti!

Olipas Anniella hyviä uutisia!! Tosi ihana homma että kaikki on kunnossa. Kyllä tollanen varmaan pysäyttää ihan täysin ja sitä varmasti ehtii miettimään kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi ennen tulosten kuulemista. Mutta pääasia että kaikki on kuitenkin hyvin!!!

Mitäs Katjuska??? Mitään oloja =) ?

Heips,

Ei oo mulla mitään oireita. Menkkoja viikonloppuna odottelen. Tuhruvuoto on alkanut ja tällä kertaa jopa aika voimakkaana. Täytenä yllärinä tulee jos tästä kierrosta plussan saan!

Ihana kuulla Annie että kaikki taas hyvin teillä. Kyllä sitä on huolta aina tollasista ja pelästyy kyllä tosi paljon!!!

napsullakin taitaa alkaa jo suurin vitutus hellittämään? vaikka kyllä ottaa päähän sun puolesta....miten tuntuu taas epäreilulta. Eihän sitä tiiä vaikka itellään olis sama edessä. Toivon kuitenkin et pääsis vähän helpommalla!

No mutta palaillaan

:hug: Napsu. Ja Katjuskalle kuitenki vielä pieniä toivon puhalluksia.
Toivottavasti teille molemmille ne plussat suotais sitte vuoden 2009 alussa jo! (Mikäli Katjuska ei nappaa vielä tämän vuoden puolelle)
Onnea Annie hyvistä uutisista. Varmasti iso helpotus kun tiedon saitte!

Moro!

Ei tullu joululahjaksi plussaa mullekkaan. Mahaa koskee sikanaan ja tulee jo huomattavasti reippaammin tuhrua joten ehkäpä illalla muuttuu kp.1 tää päivä. Tätä mä vähän ajattelinkin joten pettymys ei niin suuri ollu!

Tänää pääsen sitten pikkujouluihin nollaamaan tilanteen :laugh:

Hyvää viikonloppua kaikille!

voi sonta sentään, että sulla kävi katjuska sama homma =(. No jos jotain lohtua etsii ni pidetäänhän ainakin seuraa toisillemme =).

Jospa sit tosiaan saatais vuoden alussa ne plussat..

Paljon ei oo tullut täälläkään käytyä, jotenkin veetuttaa ku ei itellä onnaa ja täältä niin paljon lukee noita nopeesti onnistuneiden juttuja.. ja on ollut töissäkin ihan karsee kiire etten oo illal välttämättä jaksanut sit enää kotiintultua jaksanut avata konetta.

Mut en mää tätä palstaa hylkää, pieni tauko vaan on tainnu tehdä ihan terää =).
Hauskoja pikkujouluja, mä lähden kans. Pitäis vaan päästä eka suihkuun ja laittaa ittensä =)

Hiljasta on pidelly=)

Jotenkin sitä vaan oottaa jo niitä hoitoja=)
Ärsyttää taas kerran kaikki lähipiirissä raskaana olevat...nyt on näköjään taas tää aika meneillään!

Pikkujoulut on vietelty ja joulusiivoilut + muut valmistelut on alotettu. Mitenkäs teillä muilla?

Mutta eipä mulla nyt kummallista tässä...tulin vaan nostelemaan meitä ylöspäin!!!

moikka,

Mä oon nykyjään ollut ihan hirmusti töissä, onhan ollut muuta ajalteltavaa. Ja kun tiedän miten tiukka on ens viikko (jään sit lomalle) ni säästin itseäni ja tilasin jouluksi siivoojan tekemän joulusiivon. Odotan innolla sitä hetkeä kun anoppi kuulee asiasta =).. tiedän ettei oikein varmasti tule asiaa ymmärtämään.

Onko Katjuska teillä koska se reissuun lähtö? Oletteko joulun kotosalla vai menettekö vanhemmille tms? Aika samat fiilikset on mulla ku sullakin, raskaana ei tosi oo enää ku 2 sukulaista, muilla se aarre tuhisee jo pinnasängyssä...

Muuten ei erikoisempia.. nyt ollaan sitten ivf-jonossa ja huhtikuulle kenties tulee suunnittelukäynti ja kesäkuun menkoista sit tod. näk alkais hoito.. siellä kun on se 6kk jono =(.

Mut ehkä tää "tauko" tulee ihan hyvää saumaan.. mä oon alkanut jo kyseenalaistamaan koko parisuhdettakin jollain tavalla. En tiedä mikä mua vaivaa, mut ei ainakaan hirmusti tee mitään puputteluja mieli.. ollaan viimesen kk aikana harrasteltu tasan 1 kerran. Ja mua lähinnä ärsyttää jos mies jotain yrittää. En tiiä, ehkä tää kaikki johtuu meidän niin erilaisesta tavasta suhtautua mm. tähän asiaan. Miehelle tää ei oo olleenkaan niin kova paikka, eikä surun aihe kun mulle. Ja mua jotenkin loukkaa sen asenne ja "miehiset, ajattelemattomat" kommentit välillä. Oon huomannut jopa joskus miettiväni kuinka paljon helpompaa elo olisi kun asuisi yksin, omassa asunnossa ja ei tarttisi ottaa huomioon kun oma itsensä ja pieni koiruus. jep. Pelästyn oikein itsekkin noita ajatuksia välillä, en osaa sanoo mistä tää kaikki nyt edes johtuu.. Onko mulla joku kolmenkympin kriisi, vai enkö mä rakasta mun miestä, vai johtuuko tää nyt tästä kaikesta työ - ja vauvastressistä.

Oon koittanut miehelle ehdottaa että lähdettäisiin kaksin johonkin reissuun, jos se auttaisi, mutta ei tuo halua kun ei raaski sijoittaa siihen rahaa. ostaa mielummin kotiteatterin. Ostakoon sitten. Mut jotenkin oon havahtunut siihen surulliseen tosiasiaan että me on jostain syystä tässä matkan varrella livuttu aika kauas toistemme luota. Pitäis keksiä keino päästä taas takasin siihen toisen viereen ja olla siinä onnellinen.. miten..?

No joo, ei tää varmaan ihan niin pahaa oo kun miltä kuulosta aja kaipa tälläisiäkin asioita kuuluu parisuhteessa välillä käydä läpi?

Mut ehkä tää "pakollinen hoitotauko" tekee nyt vaan hyvää..

Kivaa päivää ja joulunodotusta..

Iltaa

Hittolainen sentään ku äsken kirjotin romaanin kokoisen kirjotuksen ja sit ku yritin tallentaa ni se hävis johonkin!

Mutta nyt sitten vähän lyhyemmin:

Älä napsu vielä luovuta: miehet vaan on tollasia ajattelemattomia ja tunteettomia "otuksia". Mä olen huomannu samoja asioita täällä meilläkin. Mulla tää lapsettomuus ottaa paljon kovemmalle kun isännällä ja välillä oon kysynykkin et haluuko se oikeesti edes lasta mun kanssa. Raivostuttavaa!!! Ja kyllähän toi sekstailu on menny ihan kalenterin ja kellon perässä hommailuksi. Jotenkin sitä on vaan niin kypsä tähän koko vauvaprojektiin että ei tee edes mieli!! Ikävä tilanne sinänsä!
Mutta ihana kun pääset lomailemaan ja relaamaan!!!
Toi siivooja kuulostaa niin ihanalle. Mä joudun tekee joulusiivon itekseni mutta onneks mies on kotona joten siltä saa kyllä apua ;)

Meillä se reissu on helmikuussa eli parin kk päästä...jotenkin ei vaan sitä vielä osaa ajatella vaikka aika lähellähän se on!
Kyllä alkaa jo olemaan itekkin loman tarpeessa.

Joulu vietetään tässä kotona suurimmaks osaks. Jouluaattona käydään molempien vanhemmilla syömässä, saunassa ja iltaa istumassa sekä mummoilla pistäydytään kahvittelemassa. Onneks kaikki asuu tässä aika lähellä niin ei tarvi pitkiä matkoja reissata.
Mitenkäs teijän joulut?

Mutta nyt sohvalle relaamaan!

pitkästä aikaa =)

Joo, kyllä tää tästä menee pikku hiljaa. Miehen kanssa vähän juteltiin asiasta ja on parempi mieli mullakin jo. Kai tää on tällästä stressinpurkua tavallaan tääkin. Niinhän se on että jollain tapaa sen pahan olon pitää purkautua.

En oo paljon täällä kerenny käymään ku oon suunnilleen asunut töissä. Mut onneks enää huominen ja sit on 9päivää ilman töitä. Jipii!!! Ja tänään kävi se siivooja kotona, joten on ihana tulla kotiin ku täällä tuoksuu niin puhtaalta. Ihanata =)

Meille tuli aika sinne naikkarin Ivf-neuvontaan. Se on sitten 20.4.. siellä sit päätetään millon se hormonihoito alkaa. tod. näk kesäkuussa sitten. Sitä odotellessa =). Aika nivaska tuli paperia siinä mukana. Aika rankka homma se kyllä kaiken kaikkiaan taitaa olla. Mut pitääpi se polkukin kokeilla.

Mikäs on Katjuskan tilanne? Kaikki kunnossa? Eiks sullakin kohta ala oleen ovisaika?

Jospa sitä ehtis täälläkin käväseen vähän enemmän nyt joululoman aikaan.

Heips!

Hyvä että ootte saanu asiat selviks miehen kans. Ja ainakin nyt on jo jatkoa sitten tiedossa=)

Meillä ovis aika oli joo, mutta aika heikosti tuli käytettyä hyväks...jotenkin alkaa olla aika pakkopullaa ilman mitään tuloksia. No mutta 1 kerta on mahollinen=)

Tässä lyhyesti kuulumisia, kirjotan paremmalla ajalla uudestaan!

Joulun odotusta kaikille

Samat sävelet täälläkin, mahiksia on plussaan joo.. tasan kaks kertaa on sellasilla "potentiaalisilla" päivillä jotain puuhattu, mut ei todellakaan kalenterin eikä kellon mukaan. Ihan fiilispohjalta vaan =). Ei mitään tietoa koska on ovis ollut tai mitään, joten rento meininki.

Ihanaa olla vapaalla =). Hain siskon meille tänään yöks, illalla otetaan vähän punkkua ja paketoidaan lahjoja =). Perinteistä.

Mukavaa joulunalusaikaa!!!

Moro!

Oi että kuulostaa ihanalle toi punaviini ja yhdessä olo. Mulla vielä puolisen tuntia töitä ja sitten kotiin koristelemaan kuusta sun muuta hässäkkää! Eilen sain onneks siivottua joten se on pois ohjelmasta. Meinasin tehdä ite joulukukka asetelmatkin=)

Joo mahkuja on kyllä mutta aika heikosti joten katotaan...toiveet ei kauheen korkeella ole! Mutta yllätystä odotellessa!

Heipsan!

Mitenkäs teillä on joulut menny?

Jotenkin en saanu tänä vuonna niin joulufiilistä ku ennen mutta syöty, juotu ja levätty on silti paljon=)

Mitään raskauttavia oireita ei ole joten menkkoja odottelen kyllä. kävin eilen hypistelemässä jo siskon äippäpakkausessa tulleita vaatteita=) Voi kun oli itekkin samassa tilanteessa!! Kyllä mä vielä joskus olen...siihen on uskottava!

mutta hyviä joulun jatkoja...

tapania!

Huomenna se koittaa taas se Arki.. sniif. Rauhaisa joulu on ollut, kilttejä oltiin oltu kyllä paketeista päätellen.

Missä vaiheessa Katjuska sää nyt oletkaan? Mulla on kp27 ja olo on täysin normi, ei tisukipua suuremmin (siis siinä määrässä kun on aiemmin ollut), lämpöjä en oo mittaillut ku mittari meni rikki ja ovistikkuja en käyttänyt. Menkkoja oottelen joskus ens viikolla, ti tai ke todennäköiseimmin.

Jees, nyt lähdetään käväsemään miehen veljen perheen luona katsomassa mitä pikkujätkät sai lahjaks =).

Hyvää viikonloppua!

Moro!

Mulla tänään kp 23 ja mitään oireita ei tosiaan ole. Mut tässä kierrossa ei oo vielä tuhrut alkaneet vaikka viimesen vuoden aikana niitä on ollu joka kerta. No vielähän se tuhru kerkii alkaa mut se on ainut ero muihin kiertoihin.
Meillä mentiin tää kierto kans ilman ovistikutteluja ja ihan ilman stressiä...tai no!!! no mutta vaan 1 kerta tuli puuhasteltua että sinänsä ei kovin hyvät saumat edes tässä kierrossa...mutta mistäs sitä koskaan tietää. Uudenvuoden päivänä olis sit kp 28 joten siihen mennessä selviää mitä täs kierrossa tulee tapahtumaan.

Sisko kävi suomentamassa mulle et mitä kokeita ne ottaa sit tammikuussa terkkakeskuksessa ennen siel sairaalassa käyntiä. Eli kokonaisverenkuva, klamydia ja kilpirauhas testit!

Joo kiltti olin ollu kai minäkin kun lahjoja sain paljon. Lahjoista parhain toivottavasti tulee sit myöhemmin ;)

Mutta oikein hyvää viikonloppua!!!

Moikka,

Töissä taas.. ja ei yhtään nappais =(. Mut onneks vaan nää kolme päivää ja sit taas loppu viikko vapaalla. IHANAA.

Jospa Katjuska se onkin hyvä merkki kun ei oo tuhrut alkaneet.. pidän sulle enivei peukkuja tädin tuloon saakka, vaikka ite et plussaan uskoiskaan.

Sitähän tää on ettei enää ite siihen tosiaankaan jaksa uskoo.. ajattelee että miks nyt kun ei aiemminkaan.

Mulla on nyt sit tissit kipeenä.. great. Saa nähdä miten pitkäksi tää kierto venyy, en meinaan tiedä yhtään koska oli ovis. Nyt on kp30.. ekaa tuhrupäivää odotellessa.. Tosin viimeks kierto veny inssin jälkeen 37päivään.. toiv ei nyt niin pitkäks kuitenkaan.

Mukavaa viikonalkua! Tuuhan kertoileen taas kuulumisia =) !

Huomenia! En olekkaan pitkään aikaan kirjotellu mihkään kun kiirettä muka pitäny, lukemassa vain käyny. Nyt on sitte ensimmäinen joulu ohi pojalla. Kaikki meni hyvin ja lahjojaki saatiin.
3kk neuvola oli myös ennen joulua ja pojalla painoa oli 5860g ja pituutta 60cm. Kovasti esiinty edukseen neuvolassa kun jokelteli ja hymyili th:lle ja sitte pyörähti mahaltaan selälle lääkärin tutkimuksissa. Sitä se ei vielä kotona ollut tehnykkään :D .
Vieläkään ei oo kuulunu menkkoja. Niitä nyt siis kovasti odotetaan. Tietäis edes että missä vaiheessa kroppa on menossa kun oli kierto edes suht koht säännöllinen. Saattaahan se kyllä olla ettei ne alakkaan vuoteen eli saa sitte odottaa :| .

Mitäs Kajutskalle? Onko suuntaa antavia oireita kehittyny?

Nyt onki "rikkinäisiä" viikkoja noiden pyhien takia. Hyviä työpäiviä ja vapaita sinne joukkoon :D ...

Moro!!!

Mitään oireita ei ole. Edelleenkään ei tuhrua näy joka sinänsä antaa ehkä vähän toivoa, mutta luulis jotain muitakin oireita olevan. No ylihuomenna varmaan tai viimeistään torstaina ollaan viisaampia!

Kiva kun muut jaksatte uskoa vaikka itellään taitaa olla usko menny ihan kokonaan!

Yritän tässä teetä ryystää kun meinaa flunssa päälle iskeä. Yritän epätoivosesti siis estää sen =)

Ihana oli varmaan viettää eka joulu pikkusen kanssa!!! Voin vaan haaveilla että meillä kans sama ens jouluna!! Ja kaikki näyttää olevan kunnossa...mahtava kuulla!

mulla vielä uudenvuoden jälkeen perjantai myös töitä joten onneks sentään on yks päivä vapaata välissä!!!

mutta illanjatkoja

Yhteistyössä