serratus meillä samanlainen tilanne, paitsi että miestä ei ole koskaan kastettukaan ja mä olen eronnut kirkosta muutama vuosi sitten. Tuo vauvan kastamattomuus on mun äidille aika kova paikka, ja se on moneen kertaan tuonut esille sen, että meidän vauvaa ei tulla kastamaan. Äitini ei ole mikään himouskovainen, mutta kova paikka tämä tuntuu sille kuitenkin olevan. Ollaan puhuttu monet kerrat kirkosta eroamisestani ja äitini tuntuu olevan asiasta pettynyt. Kiitos Malinda tuosta Pro-seremonian linkistä. Nuo kummitodistukset ja nimenantotodistukset kuulostaa sellaiselta, joita voisin itsekin harkita, jos mies innostuu.
Olen ajatellut tuota nimenantojuhlaa niin, että hyvää ruokaa tarjolle ja läheiset ihmiset paikalle. Aiotaan ehdottomasti lapselle nimetä "kummit". Jotenkin se juhlava tunnelma on mietityttänyt, mutta toisaalta juhlien päätarkoitus taitaa olla se, että kauempanakin asuvat läheiset näkevät vauvat.
Hyvä kuulla Piipiäisen kuulumisia! Täällä ollaan oltu huolissaan sinusta.
Zuh mulla on nyt parin viikon ajan supistellut lähes päivittäin etenkin töissä. Pääasiassa supistukset ovat kivuttomia, mutta välillä vihloo inhottavasti. Jotenkin en ole ollut asiasta kuitenkaan huolissani, ja onhan mulla kahden viikon kuluttua lääkärineuvola, jossa ajattelin mainita asiasta.
Turvakaukaloista olette puhuneet. Mua alkoi yhtäkkiä hirvittää, että vaikka tuo meidän turvakaukalo tulee tutuilta, ei siltikään tiedetä ihan varmasti, missä kaikkialla se on pyörinyt. Anoppi on tehnyt valtavasti hommia saadakseen tuon kaukalon meille, ja nyt aloin miettiä uuden ostamista. Pelottaa, ettei anoppi suhtaudu ajatukseen kovinkaan lämpimästi. :ashamed: Mulla on aivan ihana anoppi, mutta tämän raskauden aikana hän on touhottanut ehkä vähän liikaakin meidän asioiden ympärillä. Haluaisin pohtia tällaisia asioita itse ja tehdä ratkaisut ilman, että joku muu hankkii meille tarvikkeita.
Sain eilen sairaalan infektiolääkäriltä niin vakuuttavan puheen tuosta rokotteesta, sen sisällöstä ja itse sikainfluenssasta sairautena, etten ole enää ollenkaan epävarma siitä, oliko rokote hyvä ratkaisu. Kaiken lisäksi kuulin tänään ensimmäisenä työkaverini sairastuneen tautiin. Vaikka rokote on ehtinyt vaikuttaa vasta viikon, eikä täyttä vasta-ainemuodostusta ole vielä tapahtunut, olen kuitenkin helpottunut siitä, ettei asiaa tarvitse enää miettiä ja pelätä tautia.
Nyt telkkarin ääreen ja ruokaa nassuun, täällä vaivaa loputon ruokahalu.
Ikuisuus ja masuasukas 24+6 :heart: