*Helmikuun hurmaajat elokuussa*

Josko sitä nyt jonkinlaisen kirjanmerkin heittäis tähän kohtaan,ku ois noita kotihommiakin tehtävänä ja yksille synttäreillekin pitäis ehtiä ja sitä ennen viel pesulla käydä.
Eipä tänne mitään kummempia,päivät kuluu kamalaa vauhtia,perässä ei meinaa pysyä :whistle:

Piiuli ja toukka 17+2
 
Äsken putosi oikein magapommi niskaan - ukolla on suhde jonkun toisen naikkosen kanssa :'( Hän oli riidellyt ystävänsä kanssa ja tämä kertoi - varmistuksen sain hänen työpuhelimestaan tuossa pari tuntia sitten :(

Että silleen se elämä heittelee - just vähän yli viikko sitten käytiin varaamassa vihkimisaika ja nyt sen voikin sitten perua :'(
Ois kiva tietää miten tästä kaikesta selviää... tietty pakkohan se jotenkin on, koska pitää kuitenkin pitää huolta lapsista jne, mutta kyllä se tiukkaa tulee tekemään...


Surullinen Develly ja Vauva 14+4 :heart:
 
develly :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en tiedä mitä sanoa, tosi pahoillani puolestasi :'(
Sen vaan sanon että monta kertaa uuden lapsen odotus/syntymä ei tuo vain onnea vaan myös monta kertaa valitettavasti myös kriisin poikasta suhteeseen. Meillä se monta kertaa esiintyy juuri odotus aikana. Nytkin miehen kanssa meinaa vanhat "kummitukset" nostaa päätään. Juuri tänä aamuna vaahtosin et miten te ukot olettekin niin lapsellisia pitää alkaa oireilemaan kun odotetaan uutta perheenjäsentä. Ihan kuin vain miehen elämä tässä muuttuisi.
Jospas se suhde ei olisi ollut pitkään hengissä eikä mitään vakavaa? Yrittäkää saada puhuttua asiasta ja sinä yritä pitää itsesi rauhallisena. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty.....voimia!
 
piipiäinen Noiden viestien sävy ei viitannut mihinkään järin "ei vakavaan" suhteeseen - päinvastoin. Jo pelkästää eilen oli about 20 viestiä, joissa lähes jokaisessa "kulta, muru, hani jne". Kai tästä puhua joskus täytyy, mutta nyt ei. Mun on pakko nyt kasata itseni ja yrittää sitten kerätä voimia siihen puhumiseen :ashamed: Nyt mä olen siihen aivan liian heikko :ashamed:
 
Develly, :hug: :hug: voimia ja jaksamisia,toivottavasti asiat selviää.

Au,au ja au on ollu tässä pari päivää kova sana,nivusia vihloo,selkää vihloo ja kävely ei näitten takia suju kovin hyvin.pitää vaappua kuin ankka,kiva olla töissä :/ ja muutenkin ollu erilaisia vihlomistuntemuksia alavatsassa ja ihan tuola häpykummun alueellakin,mutta taitaapi kuulua "taudin" kuvaan ;) :D no kaitpa se ois tohtorin luona käytävä kun töissä joutuu kuitenkin nostelemaan aikas paljon päivän aikana ja selkähän tykkää siitä..

Piipi ja papu 12+6
 
Develly :hug: :hug: :hug: Oikeesti mitä sikoja ne ukot osaa olla :headwall: vaikka mä omalla kohdallani oonki aina ollu sitä mieltä et jos toinen pettää ni suhde on siinä,mut nyt kyllä toivon et saatte asianne selvitettyä,vaikka helppoa se ei tule olemaan,mut jospa mieskin havahtuisi mitä sinussa menettää,ei kai se vihille ois menossa,jos ei ois tunteita sua kohtaan.Ja ymmärtäis jättää ne toiset naikkoset.Liekö tää raskaus pehmentäny mun aivoja niin paljon?? :whistle:
Voimia sinne paljon :hug: Kyllä on miehesi kaverilla munaa ku tulee tollasen kertomaan,harva kaveri taitais kertoo vaik ois kuin paljo tahansa tapellu,hattua täytyy hälle nostaa,et rehellisiäkin vielä löytyy!
 
develly :hug: voimia paljon, ja muista kaiken keskellä huolehtia itestäsi ja vauvasta!
Tänne kuuluu hyvää, vauvamasu tuntuu kasvaneen (vaikka vieläkään eivät oo töissä huomanneet :eek: )
Tänään tehtiin miehen kans suursiivous(ja pestiin jopa ikkunatkin)kun huomenna vietetään tytön 2-vuotissynttäreitä(virallinen synt. päivä 21.8)
Nanna ja toinen muru 13+4 :heart:
 
Develly: Ihan kun ei olis raskaudessakin jo tarpeeksi naiselle myllerrystä, sitten vielä päälle tuollainenkin urakka :hug: Mä en kyllä käsitä miesten ajatusten juoksua, jos vihkimispäivä on varattu ja mies pyörittää toista suhdetta, pystyiskö naiset tekemään tuollaista, en usko.. :/

Täällä shoppailupäivä takana, pieneksi jäi saldo, mut tulipa aikaa kulutettua ja todettua että kyllä oman kaupungin kirppikset vain on bueno! Mut löyty sentään jotain, pussilakana, vähän vaatetta, ja itselle henkkamaukan kiristämättömät trikoot.

Ai niin ja mullahan on poksupäivä tänään.. pientä möyristystä tuntuu navan alapuolella aamuisin ja iltaisin, parina päivänä ihan samanlaisia tuntemuksia, mahtaako sitten olla liikkeitä. Viikot olisi sen verran että voisi alkaa jo tuntemukset.

17+0
 
devellylle paljon voimia! :hug:

Me saatiin viimeviikolla tietää tulokkaan sukupuoli, mulle tehtiin istukkatutkimus. vauvalla kaikki hyvin ja sukupuoli selvisi samalla! Hitsi et oon niin onnellinen!!



Flunssaa täälläkin sekä poskiontelontulehdus ja nyt lääkekuuri päällä..ei oo kivaa syödä lääkkeitä, mut minkäs teet!

ensimmäiset ovat jo huomanneet mahan kasvun ja jopa uskaltaneet kysyä!
:D :D :D





 
Voi Develly :hug: Kui sä jaksat?!
Mitään hirveempää en voi parisuhteessa tietää kuin pettämisen :'(
Sulla muutenkin jaksamista ja pitäs jaksaa vielä tämäkin läpi käydä..
Voimia ja lämpöisiä ajatuksia :hug:

Kyllä meilläkin tuntuu parisuhtessa näin raskausaikana olemaan jotenkin kireempää.. Ollaan muutenkin niin erilaisia joten yhteenottoja tapahtuu ja ne onkin kovia.
Yhdessä ollaan kuitenkin niin kauan oltu että koitetaan niistä selvitä :heart:
Nyt itseä alkaa mietityttämään tämä arjessa jaksaminen kun toinen on tulossa.
Mies tekee pitkää päivää ( ihan ymmärrettävää ) ja itsellä perheen ja kodin hoito vastuulla.
Joskus vaan tuntuu ettei itsellä yhtään vapaata :/ ja kuitenkin pitää jaksaa..
Mies onneksi viikonloput vapaalla joten auttaa silloin :saint:

Olotilassa ei muutoksia. Hiukka väsyny |O olen ollu, joten liekö hemppa alhaalla??
Muutenkin olen kyllä kova nukkumaan :LOL:

Perhe odottaa yhteistä aikaa joten palaillaan :wave:

Fi0na 15+2
 
Develly :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Aivan kamalaa, voiko mitään hirveämpää tapahtua parisuhteessa saati sitten vielä samalla, kun itse odottaa vauvaa. Ei tuolla tavalla pitäisi parisuhteen koskaan loppua minkäänlaisessa tilanteessa. Epärehellisyys ja tuollainen kaksoielämä saa mulla karvat pystyyn niin, ettei tosikaan. Minäkin toivon, että saatte asiat jotenkin vielä puhuttua ja asiat kääntyvät parhain päin - mitä se ikinä tarkoittaakaan. Jotenkin sitä aina haluaa uskoa, että pahimmillakin asioilla on tarkoituksensa ja niistä seuraa aina myös jotain hyvää, ennemmin tai myöhemmin. Yritä muistaa keskittyä myös omaan jaksamiseen ja hyvinvointiisi vauvan takia.

Koin eilen valaistumisen, kun kokeilin ensimmäistä kertaa ikinä äitiysfarkkuja jalkaan. Voi luoja miten mukavalta tuntui, kun mikään ei puristanut ja mahalla oli tilaa! Ostin siis äitiyshousut ja noita käytänkin varmaan koko tulevan syksyn. Eilen myös sukulaiset, joita en ole nähnyt pariin kuukauteen, kiinnittivät huomiota mahaani ja äitinikin sanoi, että kyllä mahan huomaa. Että kyllä se on nyt ihan viimeisen viikon aikana pullahtanut esiin, eikä tuota enää kauaa voi peitellä, eikä kyllä toisaalta ole tarvettakaan, kun kaikki tärkeät tahot tietävät tulokkaasta.

Jatkan tästä kesälomareissua ja syöpöttelyä. :D

Ikuisuus ja masukki 14+3
 
Heippa, mahtuiskohan joukkoon vielä mukaan.
Täällä siis kolmas lapsi olisi tulossa LA 1.2.2010. Kaksi edellistä poikia, 07/04 ja 03/08. Ite opiskelen vielä päätoimisesti, joulukuussa valmistun ja jäänkin suoraan äitiyslomalle :D Se onkin ihanaa, tuosta nuoremmasta en ollut kuin 6kk kotona, kun koulun penkki jo kutsui.

Yritän epätoivoisesti kahlata kirjoituksia läpi, jotta pääsisin mukaan juttuun :D

 
Kiitos haleista ja tuesta kaikille :)

Mä voin olosuhteisiin nähden ihan ok. Saatiin aamulla puhuttua miehen kanssa, kun hän tuli töistä. Katumus on kova, mutta luottamus on mennyt - en usko, että voin enää ikinä häneen luottaa, koska hän on ollut ainut ns. oikea rakkaus mulle. Hän ei kuulemma ole ollut sängyssä tämän naisen kanssa, mutta on mm. käynyt hänen luonaan ja ovat käyneet syömässä jne. Aika suuri osa minusta uskoo tuon, mutta koska se pieni osa ei niin asia ei tule olemaan mitenkään yksinkertainen :ashamed:

Mä olen niin hajalla, että ei mikään. Ja töihin pitäis huomenna taas mennä - just aloitin töissä tiistaina enkä todellakaan voi jäädä saikulle heti :headwall: Lisäksi miehellä on vielä 2 vapaata, joten joutuisin hänen kanssaan olemaan kahdestaan kotona - no thänks.

On tää kyllä - voi helvetti!! Tää oli kyllä sellainen pommi, että ei ikinä. En tiedä miten esim. anopille ikinä selittää häiden peruuntumisen (jos siihen yleensä päädytään) :/

No... nyt mennään pari päivää ihan rauhassa ja en aio tehdä mitään lopullisia päätöksiä ennenkun olen saanut itseäni vähän kasaan.


Develly ja Vauva 14+5 :heart:
 
Pitkästä aikaa täällä.Mulla on kauhea nuha,nenä tukossa ja kurkku on kipeä.Mä oon niin rätti poikki väsynyt ja mietin miten mä jaksan raahautua huomenna töihin :ashamed: :/
Develly paljon jaksamista ja haleja :hug:
 
Develly :hug: :hug: :hug: :hug: sanattomaksi vetää :'(

Nyt se vihdoin tapahtui...ne ekat liikkeet taisi tuntua :heart: JOS eivät sitten olleet taas vaan ilmavaivoja :LOL: sellaista pientä tökkimistä tuntunut muutaman kerran silloin jos istuu eli olettaisin,että olivat liikkeitä/potkuja.

krisu ja papu 16+3 :eek: :heart:
 
Voi Develly... :hug: koita jaksaa... ja ole onnellinen että tämä tieto tuli nyt,eikä vaikka juuri kun vauva on syntyny,nyt sulla on kuitenkin aikaa vähän mietiskellä ja voitte saada jonkinlaisen ratkaisun tehtyä,se olis vielä kamalampaa jos kaiken sotkun ja kriisin keskellä pitäis vielä uutta vauvaakin hoitaa...

Jos ajattelen, mitä itse tekisin,niin häät peruttaisiin samantien. En vois mennä naimisiin tollasen uutisen jälkeen ja vielä uskoa siihen suhteeseen. Sitä sitten mietittäis että jatkuuko suhde vai ei,mutta naimisiin ei mentäis. Se ei korjaa mitään. Helppohan se on näin ulkopuolisena kyllä sanoa että mitä tekisin,mutta siltä musta tuntuu että noin tekisin. Sä teet omat päätökses itse,äläkä anna edes miehes vaikuttaa nyt siihen,maksakoon teoistaan! Koita jaksaa... :heart: :hug:
 
Voi Develly!!! :hug: :hug: Tuollaset asiat on aina vaikeita.. Eikä raskaus kyllä helpota yhtään sun tilannetta :/ Voin vain kuvitella sun fiilikset!! :( En voi muuta sanoa kuin voimia sulle tilanteen selvittämiseen!

ööh.. muut mulla sit unohtuikin.. :headwall: täällä flunssa jatkuu.. aika jännä et muuta ei oo kuin tuo nuha mut se onkin sit todella tukkoista sorttia! en kyllä muista milloin olisin ollut näin tukossa. Ja olo on jotenki väsynyt vaikka ei kuumetta tai mitään. Ihan outoa! No jospa se tästä..
mä palailen asiaan taas kunhan jaksan. Välillä olo on että ei jaksa hengittää kun niin tuokossa.

röllis ja onni 17+5 olikohan se näin..?? :D
 
Voin kyllä niin tasan samaistua tuohon Devellyn tilanteeseen. Itse sain kahta viikkoa ennen tuon meidän toisen syntymää tietää miehen pettäneen ja mikä vielä pahempaa saaneen tämän toisen naisen raskaaksi.

Syynä meillä lähinnä se ettei mies ollut osannut suhtautua minun masennukseeni ja tämä toinen nainen(lääkäri joka teki työtä psykiatrina nuorten huumeklinikalla) sitten kirjoitteli hänelle opioidi-pohjaisia kipulääkkeitä ja osti viinaa joita mies sitten veti sekaisin. Tällä siis sai miehen pidettyä kiinni itsessään kun miehellä oli aiempaa pohjaa alkoholismista jonka sain katkeamaan ensimmäisen raskauden aikana joten riippuvuus tuohon sekakäyttöön syntyi todella helposti - varsinkin kun kaikki meidän rahat oli minulla jottei mies ratkeaisi ostamaan sitä viinaa. Samalla yritti ostaa miestä itselleen hienolla tietokoneella ja kameralla sekä kaikella muulla tavaralla.

Suurimman osan aikaa siellä ollessaan ei puhelimessakaan osannut oikein sanoa missä hän on ja nyt onkin epäselvää että onko tuo toisen naisen raskaus peruja siitä että mies on pöhnäspäissään tehnyt typeryyksiä vai onko tuo nainen käyttänyt häntä hyväkseen sammumisen jälkeen(mikä on valitettavasti erittäin mahdollista tämän miehen kohdalla kun heppi toimii loistavasti vaikka olisi sammunutkin). Tämä toinen nainen sitten yritti kiristää tuolla raskaudellaan miestä jättämään meidät ja muuttamaan hänen luokseen ja samalla tarjoutui jopa luopumaan aiemmasta 5-vuotiaasta tyttärestään jos mies näin tekisi.

Kas kummaa, kun sain tietää asiasta mies lopetti kaiken yhteydenpidon ko. naiseen mutta naikkonen ei suostunut tekemään aborttia ja viimeisin tieto mitä on on se että hän oli n.rv11-12 ja nyt mies epäili nähneensä hänet ja äitinsä vauva mukanaan jossakin kävelemässä.

Kovastihan tuo nainen lupaili olla ottamatta yhteyttä kun puhuin hänen kanssaan puhelimessa ja jos omasta parhaastaan välittää niin ei ikinä kerro muksulle kuka isänsä on koska silloin lähtee todisteet noista pillereiden kirjoitteluista valviraan ja samalla muksu saa tietää tasan tarkkaan millainen lutka äitinsä oikein onkaan...

Nyt ollaan varailemassa aikaa parisuhdeterapiaan kun en vieläkään ole asiasta päässyt yli ja on erittäin kuluttavaa elää joka hetki vbihaten sitä toista naista ja sitä äpärää.
Mies sanoo ettei edes muista koko asiaa suurimpana osana ajasta mutta ongelma onkin siinä että minä en saa sitä hetkeksikään pois mielestäni.

Kuitenkin olosuhteet huomioon ottaen ei olla erottu koska en hetkeäkään usko miehen tehneen tuota virhettä täysissä sielunvoimissaan jos on edes ollut tajuissaan tapahtuma-aikaan. Samoin tiedän ettei eroaminen ratkaisisi mitään vaan jäisin vain yksin lasten kanssa ja samat tunteet olisivat mukanani edelleen.

Luotto on kuitenkin mennyt ja nyt mies ihan omasta halustaan ei käykkään juuri missään enää ja päihteiden käyttökin loppui kuin seinään samalla kun yhteyden pitä tuohon naiseenkin. Nytkin on koko ajan kamala möykky kurkussa kun mies on tuolla lapinreissullaan vaikka tiedänkin että on siellä tutun miesporukan kanssa.

Ehkäpä tuolla terapiassa saisi asioita sitten edes vähän selvitettyä...
 
Heipä hei!
Kylläpäs Devellyllä on huonoja uutisia, koitahan jaksaa!

Viikko sitten oli ultra, kaikki ok. Nyt jotenki selvempi tunne, et on siellä masussa joku pieni. Toivottavasti helmikuussa tavataan.
Jännä muute, me molemmat miehen kans jännässä ootetaan aina montako siellä masussa on, toivotaan kaksosia. Vaikka oishan se ollu aika hulinaa, kun esikoinen on sitten helmikuussa 1vuosi 3kk. Ehkä parempi näin.
Toisinaan väsyttää liian paljon. Voiko tää olla totta. Ja huono-olo iskee autossa melkeen aina, muuten sitä ei ole. Ei tee mittään ruokaa erityisesti mieli, syön kun on tapa ja pakko siirtää nälkää jollaki.
Nyt täytyy lähteä lenkille, jospa poika nukahtais vaunuihin.

Äpyli ja Taimi 14+4
 
Hopeakaislalle :hug: ootkin tainnu ton tarinan kertoa aiemminkin,vai muistanko väärin :whistle: Rankkaahan se on varmasti elää "pelon" keskellä kaiken aikaa,mut eipä sitä toista voi oikein kotiinkaan kahlita

Flunssaa on täälläkin,tosin ei vielä mullakaan täysin päällä,edelleen tekee tuloaan :kieh: taitaa kohta olla kaks viikkoo kulunu ku tää taas alko ja kaikkeni oon yrittäny et tulis vähä nopeemmin mut ku ei ni ei :headwall:

Paras kaverini kertoi eilen et heillekin on tulos lapsi la paria viikkoa ennen meitä =) mulla on nyt kolme kaveria tammi-helmikuussa saamassa vauvoja :D

Piiuli ja toukka17+4
 
Joskus nimettömänä kirjoitin asiasta.

Kuitenkin mies tuntuu tajunneen miten pahasti mokasi ja yrittää paikkailla asiaa parhaansa mukaan(esim juuri sillä ettei käy paljoa ulkona). Taisi säikähtää sitä miten pahaan jamaan tuo asia minut syöksi tältä masennuspohjalta juuri kun tuo masennus oli pikku hiljaa menossa parempaan suuntaan. Nytkin soittelee monta kertaa päivässä etten huolestuisi. Eli kyllä näistä pahimmistakin kuiluista voi selvitä. Nyt vaan pitäis saada tämä mun pääkopan sisältö suorittua.

Tosin varmaan koko loppu ikäni tulen näkemään punaista ja olemaan valmis lahtaamaan jokaisen vastaan tulevan pettäjän ja "toisen naisen/miehen".
 

Yhteistyössä