Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

eva-marialle paljon voimia, toivottavasti ei mitään vakavaa ole :(

Tervetuloa tkl aina mahtuu lisää mukaan!

Piti itsekkin vatsan ympärys mitata näin iltasella ja 96cm näyttäis mittanauha..
En tiedä sanoinko jo mutta vaunut päätettiin hommata Briolta.. Sing-malli oli niin näppärä sekä niistä on nyt niin hyvä tarjous täällä että pakko ostaa jo nyt :D se oliskin sitten ensimmäinen hankinta pikkuiselle..

Huomenna keskipäivällä rakenneultra, vihdoin! Eilen illalla tuntu ekaa kertaa pikkuisen potkut vatsan läpi, vähän oli oudon tuntusta :) <3

Boobsit on kyllä KASVANUT JA PALJON.. :D Lisäks nännit on tummentunut.. Miehestä toki on mukavaa mutta itse ei jaksais noita kannuja kantaa, mahan lisäks :D Toivottavasti puolet häviää imetyksen myötä :D

Henkkamaukalta tilasin parit mammafarkut kokoa 40 kun oma ollut ennen raskautta 38 mutta kyllä se oli vaan uskottava kun yritin farkkuja jalkaan kiskoa että on ne kilot reidetkin löytänyt :D palautukseen meni ja isompaa takasin :D

Giggles & Elmo 20+4
 
Eva-marialle jaksamisia sinne ja toivotaan että kaikki hyvin!!

Ja Giggles onnea ultraan huomiselle *kade* :snotty:

Päässä ei pyöri nyt muuta kuin vaunut ja taaaaas kun en unta saa niin niitä netissä surffailen katselemassa ja vertailemassa.. Kumpi,kova vai pehmeä kantokoppa??

MöhköMyy ja "HOP" *joka iltajumppaa äitin iloksi* 19+3,vuorokausikin taas vain vaihtui :vampire:
 
Eva-maria voimia sinne :hug:

Möhkömyy itseasiassa ei tarvitse osata Saksaa, itse osaan auttavasti vain englantia ja google kääntäjä oli apuna kun tilausta sinne tein :) Ystävä auttoi myös. Mutta jos tuo englanti sujuu hyvin, niin ei mitään ongelmaa. Kannattaa tutustua tarjontaa. Googleen kun kirjottaa kinderwagen löytyy paljon Saksalaisia nettikauppoja. Takuu koskee myös ulkomailta tilattuja vaunuja, mutta takuuhuoltoon lähettäminen onkin sitten toinen juttu. Kannattaa punnita asioita mitkä kokee tarpeelliseksi ja mitkä ei. Onnea vaunujen metsästykseen.


Kohta puolin matka sinne rakenneultraan, jännää :heart:

Giggles H&M äippävaatteet varsinkin housut on tosi pientä kokoa. Itse käytän myös kokoa 38 ja ei menny 40 äippäfarkut jalkaan, harmitti kyllä kun kesällä ostin jo alesta kahdet housut 7€/kpl ja liian pienet. NO täytyy laittaa ne kiertoon, tuolla kaapissa viel lojuaa.
 
Viimeksi muokattu:
eva-maria toivotaan et kaikki on hyvin!!

Täälläkin vielä yli viikko rakenneultraan, menis nyt nopsaa tämä aika. :))

Eilen oli neukku ja tässä hieman tietoja ja vertailuja:
18+5 (13+5)
64,2 (62,7)
RR 102/67 (122/65) Sano noista paineista et jos suolaa tekee mieli, ni antaa mennä vaan ovat sen verta alhaalla..

Hemppa 122 (115)
Niin ja sf-mitta oli 14,0cm
Ja pikkusen syän siel pomppaili 140*min

Olipas mulla taas viisaat asiat :D tässä jos laittelis vihdoin ekan masukuvan. :))

 
kiitoksia kaikille! <3 just synnäriltä soitettiin että saikkua saikkua rv 24 asti ja jos kipeitä suppareita ni heti sinne pitää lähteä...ja kontrolliultra rv 24 nyt sit..ja sf mitta oli mulla 22cm,menee mukamas yläkäyrän yläpuolella..nyt rv 20+5
 
Hei!
Huh, eva-maria.. Onneksi ei mitään kamalaa, ja et joutunut jäämään sairaalaan.. Voimia!

Söpö vaavimasu ippe89! :)

Mä värkkäsin aikani kuluksi tällaisen.. Saa nähdä osasinko tehdä oikein/toimivan.. :D

Suffeli ja mm 20+4


 
moi!
Saiskohan nyt kirjoitettua, monta kertaa alottanu, mutta sitte on loppunu puhti kesken. Eva-Marialle paljon tsemiä! Oliko sulla siis kohdunkaulaki hävinny? huh!pelottavaa!

Mulla oli eilen taas tosi huono päivä koko päivän supisteli iltaan asti, ei tarvinnu kun kävellä tai nousta jaloilleen niin jo alkoi. Oottelen vähä kans kammolla maanantaista ultraa ja tiistaista lääkäriä, mitä tuolla alakerras on tapahtunu.. mulla on kans ajoittain tosi vahvaa painontunnetta, ihan tuntuu et koko alapää on iha turvoksis ja rullalla..Saikkua sieltä varmaan napsuu lisää, mutta kuhan sais kotona olla eikä tarvis lähtee sairaalaan makaan.

Vaunuista, päädyttii taas brioon, kun saatiin edullisesti hyväkuntoiset käytetyt.Olen tyytyväinen :)
Boobseista, täälläki tuntuu et ei kyl mahu liiveihin..Sais kans jo riittää tää kun ovat jo kaksi kokoo kasvaneet ja sitte ku maito nousee niin on varmaan joku ö-kuppi.

Onkos muuten muilla samanlaista olotilaa, nimittäin ei varsinaisesti oikeen mitään ruokaa tee mieli tai maistu..yksinkertaisesti ei kiinnostais pätkääkään tehä ruokaa tai syödä sitä. Monet ruuat, joista on ennen tykänny ei maistu ollenkaa. Jokapäiväinen onkelma, mitä söis..Mut sitte taas ihme himo iskeny pestoon, sitä voisin lusikoida vaikka koko purkillisen :).

Jep, pitää tunnustella päivän olotila ja kävellä postilaatikolle..että kykeniskö jopa hakee lapset hoidosta vaiko eikö..
t.sini77 ja tyyppi 20+1
 
eva-marialle tsempityksiä täältäkin! Hyvä ku oot seurannassa.

Ihana masu, ippe!!! tkl tervetuloa! :flower:

Kun oli vyötärönympäryksistä puhetta, niin aamulla näytti olevan kevyet 113 cm. Ennen raskauttahan vy hoikimmillaan oli 86 cm... :LOL: Iltaisin paukkuu varmasti jo seuraava kymmenys senttimitassa, sen verran turvottaa. Mies nimittää mua hyvin hienotunteisesti "laajaksi" :LOL: Pakko saada tämä kaikki ylimääränen häipymään sitten synnytyksen jälkeen. Tissit kasvaa kanssa, mutta tuntuu jojoilevan niissäkin koko... Nyt pitää tehä jo hiuslenkkiviritelmä ennen löysiin stretch-farkkuihinkin.

Tuolla alakerrassa on ollu aika ikäviä tuntoja ja kipuja ja supistuksiakin nyt vajaan viikon ajan. En oo kuitenkaan hätyytelly lääkäriin, kun "jo perjantaina" on neuvola. Jos terkkari kurkistais samalla... Töissä on ollu aika tohinaa ja on pitäny voimailla vanhusten parissa aika paljon. Myös muutama vaaratilanne on ollu, kun vuodepotilaat saattaa potkia tai huitoa.

Löydettiin ihana talo! Pitäis tehdä peruskorjausta jonkin verran, mutta tuo mies on onneksi tekevää sorttia että osaa kaikennäköstä. Tehdään tarjous, vaikkei oo vielä lainaakaan. Jännittää vaan, että miten mies jaksaa touhuta ja tehdä ja rakentaa ja rempata oman työnsä ohella, ja onko musta sitten siinä mihinkään avuksi. Ja käykö toisen pärstä siinä touhussa ärsyttämään.

Suffeli, mullekin tommonen tikkeri!!

En ole tehnyt mitään hankintoja vielä. Mies sai kaveriltaan sitterin, se taitaa olla eka "hankinta". Ensi viikon jälkeen on lomaviikko, käyn sitten kotipuolessa hakemassa kälyltä rattaat ja mielettömästi ja kaikkee vauvalle. Sielläkin on poikalapsia, niin kaikki vaatteet käy väriensä puolesta vallan mainiosti! Toisen kälyn tuttavalta käyn pian sitten pinnasängyn ja muuta mitä sieltä löytyy. Saa varmasti edullisemmin kun muilta ja tietää tavaran laadun.



ilutiak ja Kuplis-poika 21+6
 
ilutiak me etsittiin taloa koko raskausaika. Sit löydettiin heti pojan syntymän jälkeen meille sopiva talo. Milo oli 3kk kun saatiin avaimet käteen. REmontti vieläkin kesken eli yli puolivuotta on nyt rempattu. Mies tekee remppaa yksin työnsä ohella ja on hidasta. Mä pystyn lapsen kanssa vaan maalaamaan jotain sillon tällön mut eikö tuo joskus oo valmis :D
 
Heissuli kaikki!

Rakenneultra oli viime viikolla ja kaikki oikein mainiosti :) sukupuolikin saatiin tietää :). Siellä vauveli potkutteli ja jumppasi virkeänä. Vielä en tunne liikkeitä selvästi, pieniä hipaisuja välillä. Istukka onkin etuseinämässä, joten liikkeitä odotellessa. Eilen hipaisut tuntuivat enemmän - yskin ihan älyttömästi. Kamala räkätauti.

Eva-Marialle tsemppiä!!Tuo kohdunkaulan mittaaminen pitkin raskautta olisi tosi tärkeä asia, mutta valitettavasti rakenneultrassa julkisella puolella asiaan ei kiinnitetä mitään huomiota - anturiultralla olisi niin helppoa katsoa!!Minulla siis mitattiin anturilla kohdunkaula ja oli 5 cm. Vauvelista saatiin myös 4d kuvat mukaan ja koko "prosessi" DVD:lle. Vauveli innostui oikein poseeraamaan, kuvassa näkyy kasvot selvästi. Mutta oli se vielä niin pieni 232 grammaa :)

Vaunuista nyt olen uskaltanut ajatella vaunujakin vähän enemmän. Täällä puhuttu Saksasta tilaamisesta ja me ollaan kallistumassa myös sinne suunnalle. Säästää helposti 200-300 euroa vähintään. Tuttavapiirissä tätä harrastettu ja tyytyväisiä olleet!

Masun koko : en ole uskaltanut mittailla, mutta kyllä se alkaa jo kovasti kasvamaan. Rintsikoitakin pitäisi lähteä uusimaan TAAS. Ostin yhdet äitiysfarkut ja äitiysfarkkuhameen. Tuntuvat niin hyville. Mamalicious farkut ovat reisistäkin sopivat ja ihana pehmeät (lue joustavat). H & M äitiyshousut ovat naurettavan pieniä....normalistikaan minun lantio tai reidet mahtuisi niihin pöksyihin!!

Kissat Minulla on hemmoteltu maailman paras 8v miukuli, jolle saattaa olla pieni järkytys kun mamma tuo kotiin "toisen" vauvan. Uskon, että järkytyksestä toivutaan, mutta miten kisulin saa pidettyä poissa vauvan sängystä!? Olen kuullut, että on olemassa jotain verkkoja...? Onko kenelläkään tietoa?

Tässäpä tällä erää. Jaksuja kaikille!

Hemuliini77 19+1
 
Noniin, vihdoin sitä pääsee koneelle :) Töissä mennyt koko päivä.. Elikkä nopeasti ultra kuulumiset :)

Elikkä rakenneultrasta selvitty ja kaikki oli oikein hyvin :) Hyvin oli rakenteet kehittynyt sekä tasaisesti.. Pikkuinen vastasi viikkoja ja painoarvio oli 349g..
Kovasti uiskenteli kohdussa ja yritti piiloutua mun lantion alaosaan kun päätä olisi pitänyt katsoa.. :D

Ja tosiaan selvisihän se sukupuolikin, tyttöä kovasti lupaili ja sanoi että sen verran on kuvia katsonut vuosien varrella että kyllä melko selvältä tytöltä näyttää että ei mitään tappia siellä ollut :D Iloinen yllätys siis kun poikaan olin valmistautunut :) <3

Giggles & Elmo 20+5 (työnimi pysyy vaikka sukupuoli vaihtui) :)) <3
 
Täällä myös rakenneultra takana ja kaikki oli ok. Olen lueskellut teidän painoarvioita, tietty vaikuttaa että millä viikolla painoarvio on tehty. Me saatiin rv21 painoarvioksi 414g. Mutta kuopuksen syntymäpainon vuoksi pääsen kokoarvioon raskausviikoilla 34,36 ja 38.

Kysyin myös sukupuolta ja pojan vehkeitä ei näkynyt, asento oli kyllä vähän huono mutta silti lääkäri veikkasi tyttöä. Tosin en siihen luota. Haluaisin kovasti mennä vauvaa 4D ultraan katsomaan, täytyy miettiä kun se on niin hintava.

Voikaahan hyvin :)

E-V-A ja vauva rv21+1
 
Viimeksi muokattu:
Hemuliini77 Vaunujen päälle saa sellaisen hepe- verkon, ettei oravat ja kissat pääse vaunuihin. Lisäksi eri lastentarvikeliikkeissä on myytävänä erilaisia verkkoja pinnasängyn päälle suojaksi. Meilläkin on kissoja ja kuopukselle mietin tuota hepe-verkkoa- se jäi kuitenkin hankkimatta- eikä kissat ole osoittaneet pätkän vertaa kiinnostusta vaunuja kohtaan. Pinnasänkyyn oli kerran yksi kissoista käynyt pissaamassa (onneksi oli muovisuojus ja petauspatja!!!). Sen jälkeen suljettiin aina ovi ja kissoilla ei ole ollut pääsyä makuuhuoneeseen. Ne tykkäävät lämmittää yöllä koululaisten varpaita :heart: Ehkä ne on huomannu kuopuksen otteista, että "tuota tyyppiä kannattaa vältellä".

Ihana lukea hyvistä ultrakuulumisista :) .

Mä oon kierrelly kirppareilla ja tehnyt ihania pieniä löytöjä. Ostin mm. rintarepun- ihan uuden veroisen 3€:lla :O
Ajattelin, että tuo olisi helppo kantoliinan lisäksi, kun ulkoilutetaan koiria-saa nopsaan ylle ja pois- ja lyhkäsillä matkoilla ihan tarpeeseen.

En ees voi kertoa miten isot housut mun palloreisille löytyi hennesiltä. Koko hyppäsi 2:lla yli sen normaalin, mitä olen käyttänyt :LOL:

Kirpparilta löysin myös hyviä mammavaatteita- se on kuitenkin kovin lyhyt aika, kun niitä tarvitaan. Isosti ilahdutti myös hyväkuntoiset pienet vaatteet. Meillä taitaa alkua ajatellen olla kaikki turvakaukaloa lukuunottamatta :)

Nyt kutsuu taksvärkkipäivää viettävät koululaiset- meillä leivotaan pipareita ja joulutorttuja :)

T: luputupuna & heppuli 22+2
 
Pikainen tilanne päivitys muuton ja flunssan keskeltä.
Eilinen rakenne uä oli oikein mieluinen,mahassa köllötteli kaikin puolin terve ja hyvän kokoinen poika :) Edelleen 3päivää edellä ensimmäisestä la:sta eli saa nähdä tuleeko ystävänpäivänä..;)
 
Onpas paljon mukavia ultrauutisia :) Ja näköjään myös valitettavan paljon supistusten kanssa tuskailijoita. Jaksamista teille.

Täällä jatketaan samaan malliin, miettisin vain ettei kai minuakin supistaisi välillä. Eilen kun nostin saumurin pöydälle tunsin outoa painetta alavatsalla jollaista en ole ennen tuntenut. Ei kipua, ei selkeää supistuksen tunnetta - mutta en ikinä ole kokenut ennakoivia supistuksia joten ei harmainta aavistusta miltä sellaisten pitäisi tuntua. Kokemusta ainoastaan kunnon synnytys-supistuksista.
Kohdunkannattimet ovat olleet taas hieman paremmat, mutta katsotaan taas tuon sunnuntain Tuuloksen näyttelyn jälkeen kuinka kauan vaapun kuin ankka :stick:

Kissaverkoista, tosiaan eikö niitä kissa/lemmikkiverkkoja pinniksiin ole myytävänä lastentarvikeliikkeissä. Ja vaunuihin myös. Meillä koirat eivät itse sänkyyn pääse, vaikka tunkevatkin kuononsa pinnojen välistä joten ei ole kotona sellaiselle ollut tarvetta. Muistan vain josssain sellaiseen törmänneeni. Vanhemmillani on kissoja, mutta yksikään näistäkään kissoista ei ole kiinnostunut pinnikseen menosta. Jos nämä ovat kovin kalliita, tarkkailisin ensin miten tilanne kissan ja pinniksen/vauvan suhteen kehittyy, että onko tarpeellinen hankinta vai heittääkö vain rahaa menemään.

Hankintoja, viimeksi muistan kuinka aloin jo rv22 aikoihin stressaamaan vaatteista ja vaunujen hankinnasta jne. Nyt pakkasin esikon pieniä vaatteita vain paremmin kaapin perälle, kaivetaan ne sitten tammikuussa sieltä :D Tosin joutuu poika aika pinkkinä kulkemaan jos ultran sukupuoli tosiaan pitää paikkansa, kovin on tyttöväristä meidän vaatevarastot. No ehkä hieman vaatteita voisi ostaa sitten talvialesta. Tosin olen niin huono alennusmyyntishoppailija. Eksyn aina täysihintaisten puolelle.

Mutta nyt hammaslääkäriin, 10 vuoden tauon jälkeen konsultaatiokäynnille. Hampaat on suhteellisen reikäiset, mutta minkäs teet kun ei uskalla niin ei uskalla. Koitan selvitä tästä ja katsotaan sitten saavatko luvan ronkkia enemmänkin..

Hohto ja :heart: 22+0 POKS POKS POKS
 
Täällä taas kerran ärinää murinaa ja ihmetystä :D

Selkäsäryt vaan jatkuu ja jatkuu ja supistuksia tulee silloin tällöin... Kohta tämä ei selviä edes kauppareissusta enää, mutta onneksi tuossa pihassa piipahtaa 4 kertaa viikossa kauppa-auto :D vaikka Helsingissä ollaankin.

Lueskelin tuossa neuvolakorttia viimekertaisen lääkärin jälkeen ja aloin ihmettelemään kun oli viikoiksi merkannut jo 24. o_O Painoarvio 477g ja sf oli 22cm... Ja lopuksi lisännyt vielä huomautuksen huomattavasta painonlaskusta. Mutta nyt itselle jäi olo, että vahingossako nuo viikot laittoi vai meinaako ne nyt LA:ta siirrellä. Ja kuitenkin viikkoa aiemmin oli ultra siellä naikkarilla ja sillon ei ollut mitään puhetta asiasta. Kuulemma vain kasvoi ja kehittyi hyvin jne...

Meilläkin mietitään nyt tuota kissaverkko asiaa: Miehen kissa on ollut hänen veljellä jo pidemmän aikaa hoidossa ja nyt tulossa kotiin kun tappelee toisen kissan kanssa. Siellä kyläillessä tämä kissavanhus menee aina esikoisen pään viereen nukkumaan, joten ehkä ainakin meidän tapauksessa se verkko saattaa olla aiheellinen.



Ja jos tuo nyt onnistui niin siinä mun jättipallosta kuva :D
 
Viimeksi muokattu:
Terveisiä rakenneultrasta!

Kaikki poitsulla ok, siis jos sitä gastroskiisia ei lasketa mukaan. Enemmän keskityttiin nimenomaan siihen kuin mihinkään muuhun. Onhan tämä nyt hiukan erilainen raskaus, nyt jo tiedetään että alatiesynnytyksellä tämä ipana ei ulos ole tulossa, ja että ollaan Tayssissa 2 muun gastroskiisivauvan kanssa nyt jo lääkäreiden puheenaihe, koska heidän tulee olla aina tietoisia siitä, että jos tämä rouva astuu ovesta supistuksia pidellen, niin salit ja lastenkirurgit täytyy olla valmiina!

Miehelle tärkeä hetki oli tosiaan, kun oltiin jo kaikki rakenteet katseltu, niin vielä saada nähdä se jalkojen välissä heiluva kapistus, ja siellähän se heilui :LOL:

Kuukauden päästä uusi ultra jälleen, ja samalla lastenlääkärin tapaaminen =)

Halut ovat tallella, moninkertaisena entiseen verrrattuna. Peitot voisivat mun puolesta heilua useamman kerran päivässä, onneksi mies on melkein aina samaa mieltä asiasta :D

Hepe kissanverkko pinnikseen on mulla ylimääräisenä esikoisesta, halvalla lähtee jos joku haluaa lunastaa itselleen!! Nouto joko Espoosta tai sitten voin tuoda esikoisenhakureissulla sieltä tänne Tampereen suuntaan :)

ÄiteeX ja poitsukkainen 19+0
 
kävin taas tänään lekuris ja mulla on siis nyt hävinnyt jo 3 cm kohdunkaulastakin..lähtötilanne oli 5cm ja nyt 2cm jäljellä..ja auki pari senttiä ja pehmeet paikat..kipakoita suppareita tulee silloin tällöin...tosi iisisti pitää ottaa ja jos vielä vuodan verta ni pitää heti lähteä synnärille..kyllä elän nyt pelottavaa aikaa..rv 20+6 vasta=(
 
Hei kaikki ja eva-marialle tsemppiä!

Rakenneultrassa käyty tiistaina. Kaikki näytti olevan ihan kunnossa ja vauveli oli perätilassa, kuten arvelinkin. Olin yllättynyt, että kätilö suostui kuitenkin arvuuttelemaan sukupuolta, vaikka olin aikaisemmin kuullut, että Hyvinkäällä ei sukupuolta kerrota. Napanuora oli tiellä niin, ettei kriittiset paikat tarkasti näkyneet, mutta valistunut arvaus sukupuolesta tuli silti. Tosin niin epävarma tieto oli, että ei sitä kenellekään kerrota :p Mennään ensi viikolla 4D ultraääneen. Ehkä siellä sitten näkyy paremmin.

Meillä on myös kissa ja sille on valmiina jo pinnasänkyä varten verkko, ettei pääse vahingossakaaan hyppäämään pinnasänkyyn. Kissan oma kiipeilypuu ja peti tulee olemaan eri puolella huonetta, joten sieltä ei vahingossakaan pääse hyppäämään sänkyyn.

En ole hankkinut vielä yhtään vaatetta tai tarviketta vauvaa varten. Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, sänky tulee olemaan kokoamatta siinä vaiheessa, kun vauva syntyy :LOL: Näin kävi esikoisen kanssa, kun syntyi kuukautta etukäteen. Sänky oli kokoamatta ja vaunut kyllä ostettuna, mutta vielä kaupassa odottamassa. Ja minkäänlaisia imetysrintaliivejä tms. ei ollut ostettu. Miehen ja äidin piti käydä sellaiset ostamassa :LOL: No jos uskaltautuisin tällä kertaa hankkimaan tavaroita etukäteen.

Vennie & Pikku E 20 + 5
 
Vennie tuo oli ja on mun pahin pelko et mikää ei olis valmiina vauvaa varten kun se syntyy. Onneks esikoisen aikaan kaikki oli valmiina. Nyt oon nähnyt unia jo siitä et ollaan reissussa kun vauva syntyy. Onneks unessa saatiin turvakaukalo lainaan mun veljeltä et saatiin vauva kotiin :D

Huomasin ilokseni et vaikka mulle nykyään maistuu herkut liianki hyvin, on paino pysynyt 3 viikkoa samassa. Vielä 3 kiloa alle lähtöpainon. Masu on kyl tyssähtänyt kans tuohon kokoonsa missä on.

Eveny ja Myyskä 19+5 (huih pian puoliväli ja sit ultra <3)
 
Vennie tuuhan sitten nopsaan 4D-ultran jälkeen kertomaan millainen oli,itselläkin mieli tekis niin se ihme näkemään,mutta huikea hinta kyllä toppuuttaa.. Nykyäänhän niistä ei saa enää kela-korvaustakaan?

Täällä on nyt vaunut käyty tilaamassa,halutulla renkailla kun ei ollut suoraan kaupassa :) Vaikka ei kyllä ihan liikaa tilaa ole säilytykseenkään,joten ei kiirusta niin saadakaan vielä kotiin pyörimään. Säilyttävät liikkeessä kuulemma ihan loppuunkin asti jos tarvetta (mutta ei nyt niiiiin kauaa malta :p) Mutta siis Hartan Topline Z vaunut nyt tulossa,aivan ihanat kyllä,kuvia piti toki ottaa ja niitä nyt täällä kotona illan ihastellut :LOL:

Eva-Maria tosiaan nyt apua kehiin niin paljon kuin mahdollista ja itse vaakatasossa! Tsemppiä ja voimia edelleen,niin sinulle kuin pikkuisellekin!

MöhköMyy ja "HOP" 19+4

Ps. Niin ja onnea hirmuisesti kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
 

Yhteistyössä