millanen - Kiva kuulla neuvolakuulumisia, hienoa että kaikki on hyvin sillä saralla. Riidat miehen kanssa sen sijaan kuulostavat kurjalta... :/ Toisaalta vaikuttaa siltä, että ainakin sinä olet valmis purkamaan solmuja ja työskentelemään suhteen parantamiseksi, toivottavasti sama viisaus löytyy myös miehestäsi. Paljon tsemppiä!
Mahan kasvusta ja arvista - Arpia ei ole vielä *kop kop* ilmaantunut mulle, mutta onkos muilla jo masua? Itse olen nimittäin viime viikkojen masukasvun kanssa aivan ihmeessä, navanympäryställe on tullut ~18cm plussaa, vaikka paino ei ole noussut yhtään. D: Maha vaan venyy pallona suoraan eteenpäin, eikä leviä yhtään, lieneekö vatsassa siis poika? Olen 170cm pitkä ja muutenkin roisin kokoinen, aattelin ettei tää ensimmäisen maha ala näkyä ikinä, mutta tätä ei kyllä piilota enää mikään eikä tästä pallosta voi mitenkään erehtyä, se on raskausmaha eikä makkara - vaikkakin erittäin hyvällä lämpö/pehmoeristeellä, mikä ennestään suurentaa vauvavatsan profiilia.
Mihin ihmeeseen tää kaikki maha loppua kohden laitetaan!
Nukkumisesta - Mie pystyn kyllä nukkumaan selällään ja kyljellään ihan hyvin, mutta mahallaan en saata olla ollenkaan.
Nimistä - Meillä on aika selvät sävelet nimien suhteen... Pikkukarhusta tuleepi Amos tai Aurora, toiset/kolmannet nimet vielä vähän hakevat muotoaan, mutta Amos Valentin ja Aurora Anne johtavat tilastoja tällä hetkellä. Kaikki nimet Amosta lukuunottamatta poimittu suvusta muutaman polven takaa.
Abrakadabrallakin oli ihastuttavat nimet jo valmiina!
Liikkeitä monet olivat raportoineet - itse en varmuudella osaa sanoa niitä vielä tuntevani, mutta onhan se esikoista odottavalle aikaistakin... jotain sellaisia hipaisuja ja muljahduksia olen pari kertaa havainnut, epäilen niitä vähän muuksi kuin suolentoiminnan vinkeiksi.
syksyn lapsi ja Pepe10 kärsivät 'oloista', toivottavasti pian helpottaisi! Minullakin olot jatkuu, päänsärky, pahoinvointi ja erityisesti liikunnan jälkeen hengenahdistus vaikka yleensä happi on kulkenut jumpan jälkeen paremmin. Ihan siedettävää kuitenkin, mutta mulla ei olekaan fyysistä työtä. Koittakaa jaksella!
Yleisesti alkaa olla jotenkin enemmän sinut tämän raskauden kanssa, pystyy välillä ajatella muutakin... ekat kolme kuukautta jotenkin meni sellaisessa sumussa, että mitään ei mahtunut edes päähän ja epäusko vaivasi. Nyt alkaa jotenkin tuntua todelliselta, kun tuo mahakin noin pontevasti kasvaa!
NeitiCora ja Pikkukarhu Amos/Aurora, 15+1