Iltaa
Paskapäiviä monella, voi kökkö, :hug:
Jahvetille: nyt vaa huilia oikein kunnolla, etkä rehki enää kotihommia tai muutakaan. Isukki ja lapsukaiset hommiin. Onhan se niin, että uudelleen synnyttäjillä nuo paikta voi olla hvyinkin aikasessa vaiheessa auki ym, mutta ei edistä tilannetta synnytykseen asti.
Mullahan nuo tytöt on kans loppupeleissä käynnitetty. Supistelua siis oli pitkin raskautta, mutta ei onneksi editänyt tilannetta. Ja sitten kun synnytys käynnistyi, piti tilannetta vieläkin auttaa lääkkeellisesti, että alkais aukomaan..varsinkin ekan kaa. JOten sillä mä nyt itseäni lohdutan..ja sullakin tosiaan "käynnistys" historia..ja mulle sano nyt KYSillä lääkäri, siis sillo ku siel olin, että kaksi täysiaikaista synnytystä on niin hyvä ennuste, että ei usko ennenaikasuuteen.
Lohduttiko edes iha pikkuriikkisen? Hope so! :hug:
Nyt on pakko keskittyä omaan napaani ja huoleen!
Mä olen ihan huolissani tästä mahan kasvusta. Ihan arkisista asioista huomannu parin päivän aikana, että kasvu on aikamoista. Esim. viikko sit mahtu takki päälle, nyt ei mee vetoketjukaan kiinni ohuesta alupaidasta huolimatta
.Mun kaikki paidat kiristää, jopa sellane ylisuuri tunika mallinen, johon tää vatsa hukkui vielä pari viikkoa sit. Puhumattakaan hankaluuksista pukemisessa, kyykistyessä jne..
MIttasin tuossa äsken ite sitä sf-mittaa..viimeks heitti n. sentillä terkan mittauksesta..ihan vaa jos jotain suuntaa sais. Ni voi viddu, 32cm sain |O |O |O . Toivon todella pahaa mittausvirhettä, mutta en usko ku korkeintaa 1-2sentin heittoon kuiteskaan. Ajattelin huomenna heti aamusta soittaa neuvolaan ja kysyä, mite normaalia tää on. Olen saanut kokea ison mahan tytöistäkin, yläkatkoviivalla sf-mitassa loppuun asti, enkä siloo huolehtinu mistään, mutta tää menee jo todellakin kirjaimellisesti yli! HUolestuttaa, jo, että kasvaako vauva liian nopeeta. Voiks se? Siis sokerivauvat kuulemma,mut mite kauheeta vauhtia nekään? Nyt tarttee tietoa/kokemusta. En kyl usko sokereiden nousuun, ku ei pissakaan ole mitää neuvolassa näyttäny plussaa..vai voiks se olla koholla, vaikka ei näytä siellä mitään?
Pyydän varmasti tänne ultraan kokoarvioon, sen nyt kätilö voi tehdä ja pitäs siis pystyä täällä ä.polilla tekeen ja sen sokerirasituksen vois kans pyytää..en tiiä. hirvittää vaan, paljon :'( . Siis jo ihan oma oleminen, vaikka vauva oiskin ok.
Sori vuodatus..pakko oli..oon koko päivän kelannu tätä..
:heart: nelli&pulla 26+6