terse,
tervetuloa uusille tulokkaille! =) Onnea
poikauutisista VanamoBr! :flower: =) ja :hug: kaikille sairasteleville!
Kävin tänään neuvolassa ja sain
sokerirasituksen tulokset: kaks arvoa koholla ja pissassakin oli yks plussa. Kivakiva...
Että meitä kerholaisia alkaa tässäkin hommassa olemaan. Kyllä vituloittaa, etenkin kun oon mielestäni syöny jo tähän asti suhteellisen terveellisesti ja liikkunu, ja siten yrittäny ehkästä näitä vaivoja. :'( Terkkari laittoi lähetteen äitipolille; saan kuulemma pikaisesti ajan sinne, missä päätetään jatkosta. Saattavat kuulemma jopa ottaa vuorokaudeks sairaalaan seurantaan. :'( Aloitin ruokavalion samantien, ja aion siinä pysyä. Sain myös mittarin vermeineen ittelleni jo nyt mukaan, vaikkakaan mittailua ei tartte aloittaa ennen äippäpolilla käyntiä. Outoa
Kiin, ettei sulle annettu sitä vehjettä... :/ Luulis, et ne antaa sen joka paikassa... persiistä.
Mulla on kyllä ihan huippu se terkkari; oli taas tosi mukava käynti sokruista huolimatta ja jotenkin niin helpottavaa jutskailla kaikenlaisista asioista, vaikkakin tää diabeteshomma nyt sitten päällimmäisenä olikin jutuissa. =) Sain mukaani myös erilaisia rasvoja: huuli-, vartalo- ja käsirasvat. Ovat varmaan saaneet näytteitä jaettavaksi. Se oli mukava ekstrayllätys!
Sit mä sain sen
dvd:n, missä on kuulemma Kari Taalasmaa. Olikos siitä täällä jo puhetta, vai oonko jutskannu jonkun kaverin kanssa? Ootteko tekin saanu sen neuvolasta? Muuten neuvolassa oli kaik ok.
Perhevalmennus on tammikuussa; kaks ekaa kertaa synnytystä ja kaks vikaa vauvanhoitoa. Joku tais täällä olla jo nyt perhevalmennuksessa?
Jahvetti: Me oltiin viime viikonloppuna Tallinnassa yks yö; ihan leppoisaa oli. Syötiin hyvin ja kierreltiin kaupungilla, mutta mitään ostettavaa en löytäny!
Ja se on ihmeellistä se! Vauvalle oli tarkoitus kattella sitteriä ja jotain muutakin, mut ei löytyny yhen yhtä sitteriä mistään. Stockalla oli samat vaatteet mitä täällä, eikä mistään muutenkaan löytyny mitään mun tyylistä. Isäntä se oli hyvillään, kun ei menny rahnaa.
Jepjep, äsken oltiin teatterissa, eikä millään nukuttais... Kai se on pakko mennä pötkölleen, kun huomenna pitäis kuitenkin olla tikkana puol kasin aikaan... :wave:
evaellen & helmi 27+1 :heart: