Laalaa, en tiedä tuosta asiasta, mutta älä edes mieti tollasia asioita!!!!! :hug: olet jo hyvillä viikoilla =)
c81, ikeassa oli ihuna pupu-pehmohelistin...kauan sitä käsissäni hypistelin, mutta en ottanu =)
Napa, mikä se on? Joo ei tosiaan oo mulla ollu napaa ainakaan 3 kuukauteen
On taas ylläri millanen se on raskauden jälkeen
Isänpäivälahjasta, en ole
koskaan miehelle ostanut isänpäivälahjaa, syystä että eihän se mun isä ole
Lapset sitten kun siihen kykenee, niin on tarhassa ja koulussa jotain tehneet...sama juttu äitienpäivän kanssa =) Mutta kukin tyylillään
(.) Mulla on jalat aivan turvoksissa
Hyvä kun sukat menee jalkaan
Nytkö se siis jo alko...noh, myönnän että suklaata on tullu vedettyä aivan liikaa, muttei se yksistään voi näin vaikuttaa...taidampa vaan olla tyyppi.joka kerää kaiken nesteen itseensä raskaana ollessa...taitaapi siis mennä se 30kg rikki tässä raskaudesa :'( :'( Ekassa tuli 25kg, tokassa 16kg ja kolmosessa 30kg :'( :'( Noh, mutta saahan ne sit taas pois
Palkinto se on se tärkein.
Petasin pinnasängynkin tuohon...ompas se ihana kera uusien Ikeasta hommattujen lakanoiden kera
Täytyyhän nuo tuosta sit vielä pois ottaa ja pestä, kun ehtii pölyttyä, mutta on se kauniimpi siinä pedattuna, kuin pelkkä patja
Ja niin se alkoi 27. raskausviikko...vauvalla olisi jo jopa mahdollisuus jäädä eloon!!!!! Jos siis syntyisi, mitä en tietenkään toivo =)
Jahvetti 26+0