** Helmikuun Helmet** joulukuu

Heräsin vasta puol kahdelta valvotun yön jälkeen. Menee ihan sekasin tää unirytmi taas, kun muutenkin oon huono nukkumaan, ollu lapsesta asti :ashamed:
Kaveri kävi tiputtamassa joulupaketin ja maksamassa laskuja. Niillä ei ole nettiä niin käyvät meillä välillä netissä. Asuvat niin korvessa, ettei sinne saa vedettyä laajakaistaa. Me oltiin ajateltu, että viedään niille joululahjaksi jotain pientä ja mukavaa niin nää anto ison paketin, missä on ilmeisesti lakanoita ja pyyhkeitä (piti vähän puristella) :eek: Apua, pitää miettiä nyt, että mitä me niille ostetaan, kun enää ei ilkee viedä suklaarasiaa :| Tai sit mie teen ite jotain nättiä, sitä kun ei voi rahassa mitata. Kerkeisin varmaan kutasta villasukat ja lapaset ennen viikonloppua.

zuku Miehet on kyllä välillä niin sööttejä tuon lapsekkuutensa kanssa :heart: Joskus sitä on ihan kateellinen, miten hauskaa niillä on, kun ovat pikkasen lapsellisia :heart:

Eiköhän Jahvetilla ole vaan joulukiireet menossa :)

Nyt Tokmannille hakemaan lankoja :wave:

Kiin ja My 33+0 *7 weeks to go ;) *
 
Hyviä iltoja :wave:

Yöt menee suht mukavasti! Siinä 4 jälkeen herätään molemmat pissalle juu ja kyllä tarkoitan miestäni tuolla toisella. :LOL: Hän kun on ottanut tämän raskauden niin myötätunnosta. :LOL:

Aamulla kävin antamassa 3 pulloa verta ja vastauksista soitin 12 jälkeen. Maksa arvot ja se yks toinen oli ihan norm. ei mitään mikä viittaisi mihinkään hälyyttävään. Sokeri paasto näyte oli 4,8 :D
Ja huomenna soitan niistä sappiarvoista kun se nyt on ainoa selitys kutinaani. Jos niissäkään ei ole mitään hälyyttävää niin en sit tiedä mitä ruvetaan tekemään. :/

Nesteiden juonnista oli juttua. Itse olen myös huomannut että juon ihan koko ajan vettä mehua kahvia glögiä ihan mitä vaan kunhan on nestemäistä. :/

Joku kyseli siitä turvavyö hommasta mulla on sillanen ja hemmetin hyvä!!! ei ole turvavyö ollenkaan masun kohdalla. Se on sillanen minkä päälle istutaan ja sit laitetaan turvavyö haaroista tulevaan kohtaan kiinni.

Toivottavasti joku ymmärsi... :LOL: maksoi jotain 44e

Häpyluu on täällä myös kipee ja eilen vauveli oikein puski päällään tuonne syvemmälle lähtöasentoon. Ei ollut kyllä mitään kivan tuntuista touhua.

Me mennään tänään tai huomenna kuusta etsimään. Siivouksen aloitin eilen. Ja kaikki pestyt vauvan vaatteet odottaa vielä silitystä ja kaappiin laittoa.

Onkos täällä joku joka aikoo tai on joskus ottanut mukaan synnytykseen videokameran? Itse haluaisin ottaa mutta en kuitenkaan siihen käyttöö että mies seisoo aitiopaikalla kuvaamassa :LOL: vaan haluaisin sen ekan parkaisun tallentaa... =)

Niisku-neiti & rinsessa 32+6 :heart:
 
SEE
Omaa napaa:
Eli täällä liitytään nyt sairaslomalaisten joukkoon. Työterveydessä käyty ja saitsua nyt sitten äitiysloman alkuun asti. Ongelmanahan mulla ollut tämä jo 4 viikkoa jatkunut unettomuus joka kyllä alkaa käydä siettämättömäksi. Aiheuttaa mulle nyt sitten fyysisiäkin oireita eli pulssitaso tosi korkea, nyttekin kun mittaili niin paukutti 99. muutaman kerran ollut tiheälyöntisyyskohtauksia jolloin pulssi ollut tasoa 130 ja kestänyt n. 1h. Silloin henkeä ahdistaa ja olo tosi huono. Kävin labroissa ja sydänfilmissä ja tuloksia kuulen keskiviikkona. Lääkäri ei nyt ottanut kyllä mitään kantaa kun kyselin etä miten tämä vaikuttaa vauvaan. Enpä tiedä pitäisikö siitä nyt sitten neuvolaan soitella, viikko sitten asiasta kyllä kerroin neuvolatädille joka ei kyllä silloin kanssa mitään oikein vastannut.
Lohduttavaa kuitenkin täältä lukea että muutkin kärsivät unettomuudesta, toivottavasti muut välttyvät nailtä fyysisiltä oireilta.

Myötätunnonhalaus niille jotka kaikenmaailman vaivoista kärsivät. Ja hatun nosto niille jotka vielä töissä jaksavat porskuttaa.

T:SEE rv 31+3
 
moi

Nyt jos viikkoja ois yli 36, voisin melkei vannoa, että synnytys ei ole kaukana, mutta näillä viikoilla en suostu ees miettimään moista!!!!!!!! Mutta hitto :snotty: . Kauheet menkkamaiset kivut alko iltapäivästä alavatsalla ja alaselkäkin ihan tulessa. Koko ajan saa veskissä juosta, tuntuu että kakattaa,mut ei sieltä kauheita tule. Häpyluuhan kipeyty eilen tällai kovemmin..voi itku! Supistele ei onneks säännölliseen. Kauhee paine vaa alakerrassa ja noita menkkakipuja ei ole enne ollut :snotty: . Sit iha extrana pakottaa oikeeseen pohkeeseen ja sukasta jäi kauheet rannut, turvotusta ei ole ollut juurikaan aikasemmin. Äiti on mulle sanonu jo vuosia, että jos pohkeeseen pakottaa, ala lähtee sairaalaan, meillä on suvun naisilla paksu veri ja veritulppia nuoremmillakin. En tiiä mitä tekis.. paha olokin :snotty: . Ajattelin tässä vaa kaurapussin kera olla, jos menee iha tosi tuskaseks, pakko kai se on jhonki suuntaan lähtee, mut mua hävettää jo, ku joka viikko jotain :ashamed: . Mä en vaan tiedä enää, mikä on normaali raskausoire ja mikä ei. On ylivaikee raskaus tämä, en ois osannu edes kuvitella etukäteen.

Kiitos kun sain purkaa, nyt ei kärsi yhtään istualteen olla..

:heart: nelli&pulla 32+4
 
Täällähän minä =) :wave: Kiva kun joku minunki perään kattoo :D :saint:
Lukemassa oon kyllä käyny, mut oon mukamas niiiiin väsyny, ettei oo jaksanu mitään kommentoida tai kertoilla :ashamed:

Ihan omaa napaa vaan nyt:

Yöunet on edelleen tyyliä 23.00 sänkyyn, 2.00-3.00 unenpäästä kiinni jonka jälkeen heräilyä 0.30-1h välein 8-9 asti |O Eli TOSI siistiä :'(
Supistelee aika ajoin kovastikin, toissa ynä olin jopa heräävinäni kovaan supistukseen sekä painon tunteeseen takapuolessa...piti ihan housuihin kokeilla, et onko se vauva tulossa sieltä :eek: :eek: :eek: Meinas oikeesti paniikki iskee :kieh:
Väsy,väsy,väsy...
Aamusta kävin tänään taas paastosokerin labraan jättämässä, keskiviikkona neuvola niin saa tietää tuomion taas ja sit lupas laittaa sen lähetteen Koksiin...Varmaan välipäivinä tai heti alku kuusta vois sinne päässä sitte.
Menkkamaista jomotusta täälläki sekä kamalaa paineen tunnetta alapäässä...mulla on aika kivuliaat menkat aina ollu ja pahimpina vuotopäivinä on ollu aina kamala paineentunne tuol emättimessä ja nyt tulee toisinaan IHAN samanlaista, etenki jos pidempään seisoo :eek:
Painaisko vauva sitten jo niin tuonne alas vai mitä...vaikka luulen kyllä tän olevan edelleen perätilassa :/
Kohta siirrytään jo 35. viikolla...huhhuh!!! :D :D Torstainahan mulle tulee rv 34+0 eli periaatteessa päivä, jollon ei enää esteltäs, jos tää päättäs syntyä =) Toki ootellaan mieluusti vuodenvaihteen yli...tammikuun puolväliin =) Vaikka tää olo on niiiiiiin !"#¤%&/()= :headwall: :headwall:

Jahvetti 33+4
 
Hei kaikille!
Kirjoittelen tuonne toiselle palstalle, mutta olen sivusta seuraillut myös tätä palstaa. Huomasin, että täällä monet kamppailevat unettomuuden kanssa.
Itse olen kärsinyt mokomasta vaivasta heinäkuusta lähtien (nyt rv 31 ja 3).

Mun unettomuus helpotti, kun aloitin 3 viikkoa sitten magnesiumin syömisen.
Eihän tuo kaikkiin vaivoihin tepsi, mutta mun öitä se ainakin rauhoitti. Ravaan edelleen siis vessassa, mutta vessakäyntien välissä saan nukuttuakin.
Eipä se tietenkään kaikilla toimi, mutta jos toimii niin on se vaan iso helpotus!!!

Mukavaa joulun odotusta kaikille ja voikaa hyvin!

Dawn

 
Hei, täälläkin ollaan mukana =)

On niin paljon kaikkea hommaa ettei ehdi istahtaa. No, eiköhän tämä tästä taas helpota kun asetutaan uusiin asumisjärjestelyihin.

Paniikki meinaa iskeä kun vauva on jo neljättä päivää hiljaa, sen verran liikahtaa muutaman kerran päivässä että eiköhän se elossa oo, potkuja on tullu viimeksi perjantaina.. ja mulla ois ollut tänään neuvola niin enköhän sitten menny ja unohtanu koko ajan! Kovasti rupesin kattomaan kortista että moneltako sitä huomenna pitäs mennä, kiva oli yllätys että jaa eipä tartte mennäkään.. :( no pitää soitella kuitenki aamulla. Kai tää on vaan niitä kasvukausia, vaikka ei kyllä oo minkäänlaisia tuntemuksia (iho venyy tms), joten epäilyttää. Sf:stä en oo varma mut luulisin ettei oo kasvanu yhtään sitte viime neuvolan. Jotenkin olo on kaikenkaikkiaan niin ei-raskaana-tuntuinen.

jep mutta ilmoittelen sitten kuulumisia kun saadaan tähän vähän selvyyttä. hyviä vointeja kaikille muille =)

33+0
 
Pitäkäähän tälle mammalle huomenna peukkuja urakalla.. Olen menossa aamusta Kouvolan hovioikeuteen taistelemaan vanhimmasta pojastani exxän kanssa..voipi tulla mielenkiintoinen ja rankka päivä niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

Vauvalle sänky laitettu valmiiksi tänään..taitaa tuo pesänrakennusvietti jo kummasti puskea päälle. Kasseja en kylläkään vielä ole pakannut.

Jouluvalmisteluihin senverran edistystä että porkkanalaatikot on uunissa valmistumassa..saan ainakin jotain senkin eteen tehtyä..lanttulootan saatan ostaa valmiina jos en saa nyt mitään energiapuuskaa siihenkin..leipoa pitäis kanssa ihan urakalla.
Kyllä mie meinaan jouluna herkkuja syödä..koitan kuitenkin jollain kohtuudelkla..insulliinit täytyy kuitenkin pistää.. ens perjantaina taas sisätautilääkäri.
 
Siruko: Jos vauva on ollut jo näin pitkään turhan rauhallinen, niin eikö olisi parempi käydä näytillä, ettei vauvalla ole vaan mitään ahdinkoa!!! Ei tuo monta päivää lepäily ole normaalia.

Nelli: Taidan komentaa sinutkin näytille! Raskaana ollessahan noita laskimotukoksia tulee vielä paljon helpommin kuin normaalisti, eikä noi supparitkaan kivoilta kuulosta.

Oma vointi on ollut kans aika surkea. Korkeat sokerit vaivaa, perjantaina olisi sisäpoli ja äitipoli, varmaan aloitetaan insuliini. Toisaalta hirvittää... Supisteluja on taas tänään ollut yrittäisikö Rymy taas puolestaan takaisin raivotilaan perätilasta? Mene ja tiedä... Vihdoinkin päästiin viimeiselle kympille.

Heltu ja Rymy 30+0
 
nelHM Miten jakselet? Ovatko kivut helpottaneet? Kaverille oli annettu ohjeeksi ottaa Panadol 1g ja käydä pitkälleen, mikäli tunnissa ei ala helpottamaan, ni näytille!
Olen Heltun kanssa samaa mieltä. mieluummin vaik "turhaa" näytillä, mitä kipristellä kotona! Ja jos teil suvussa tuo tukosriski on olemassa... ja vielä isommalla syyllä, jos turvotus on vain toisessa jalassa!!!
 
No eipä täällä pääse klo16 jälkeen mihinkään näytille kun poli menee kiinni, päivystykseen pääsee vaan kiireelliset. Ja mulla näitä 4 ja joskus jopa 5 päivän hiljaisia jaksoja on ollut ihan siitä lähtien kun liikkeet yleensäkin alkoi tuntumaan.. vuotoja ei oo ollut missään vaiheessa, suppareita on tänäänkin ollut muutama ja tosiaan muutama liike kuitenkin on tuntunu joka päivä.. ja mietiskelin tuossa sitäkin että kun oon nyt koko viikonlopun tohuillut kovasti että oisko käynyt niin etten oo edes kaikkia liikkeitä huomannut. No joka tapauksessa huomenna soittelen neukkuun kun jäi tänään menemättä, eiköhän sitten selviä! =)
 
siruko, tääkkä myös masussa rauhallinen kaveri. Harvemmin innostuu mitään jumppa sessiota pitämään ja saattaa välistä olla tunteja hiljaa ja sit pukkaa kerran ja taas on jotain 15min tauko jne. Neuvolassa mainitsin, ni lääkäri tuumi ku tutki et on muuten vain rauhallinen kaveri. Harvon huomaan vauvan liikehdintää silloin ku ite olen liikenteessä, tai sit se pukkii sen verran hiljakseen etten kiinnitä huomiota
 
zuku, kiva etten oo ainut jolla näin =) silti meinaa välillä paniikki iskeä vaikka koko ajan oon suht varma ettei mitään hätää oo. Kai se on ihan normaalia :D

*muoks vielä* sori tää omanapahörhöily taas, huomenna perehdyn lisää muiden kuulumisiin kun on aikaa. :ashamed:
 
iltoja :wave:

vaivoja tuntuu olevan tosi monella ja itekki siis alan tähän joukkoon liittyä. pitipäs kehua vaivatonta raskautta :kieh:

nelli: oon kanssa sitä mieltä että näytille. mä kävin ekassa raskaudessa tutkituttamassa ton tulppamahdollisuuden kun niin tuntu toisessa jalassa vaan inhottavaa kipua mut se oliki issias :whistle: :ashamed: olin hiukka hysteerinen tota ekaa ootellessa B)

tänään oli vaikeeta kävellä, mentiin mein normaali lenkki ja välillä piti pysähtyä ku otti niin alamahasta. en tiiä onko suppareita vai jotain muuta ku pojasta ei ollu muuta ku synnytyssupparit ja sellasia nää ei ollu. kumartuminen oli ihan ylitsepääsemätöntä ja tietty poika tiputti kaikki lattialle tai maahan :kieh:
ja noista kivuista ku vessaan nousee, mulla aivan sama. tuntuu et kerkiikö ees vessaan ja sattuu törkeesti. eikä sitä pissaa sitte ees paljon tuu. välillä joutuu oikeen päkistämään ku tuntuu et kauhee hätä mut varmaan pari lusikallista saa aikaseks :whistle:
ja jano vaivaa myös täällä, hirveesti tulee juotua. jos lähetään pitemmälle eikä juomapulloa mukana ni tuskaa on. suuta kuivii heti. pakkasella ei vaa hirveesti viiti vesipulloa repun sivutaskussa kuletella.

suurperheen äitylille tsempit huomiselle, koitahan jaksaa, rankkaa tulee varmasti :hug:
 
tervep, :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
tosta gdiabeteksesta, kyllä mä ainaki kerran lipsuin sillo kunnolla, vedin pitsan ja karkkeja eikä poika siitä kyllä kärsiny et etteköhän te gdiabeetikot voi ihan rauhassa joulusta nauttia =) mulla turvotus niin hirvee jaloissa et joulun jälkeen oo varmaan totaalisen nilkaton, pelkkää tolppaa vaan koivet :kieh:
Kyllä mäkin oon lipsahdellu pikkasesti melkein kerran viikossa, mutta ei mun kyllä tarvii noita arvoja mittaillakkaan... Pysytellä ruokavaliossa vaan. Pelkään kuitenkin, et vauvasta tulee valtava (jos on vaikka viiskilonen, et miten saan sen ulos??? sektio ei houkuta)... :( Ja se on sit perseestä, jos se on mun syytä... :( Aion kuitenkin joulusta nautiskella :p , mutta en viitti ihan samaan tyyliin vetää namia kuin yleensä... turvotusta ei oo muuten täällä ollut yhtään... =)

Yövalvoskelusta ja juomisesta: Heräsin viime yönä vissiin viis kertaa k*selle ja juomaan vettä. Ja aamulla heräsin ihan hiessä.. Mitä v*ttua... :/ No, ehkä ens yö on suht normaali. Normaalisti herään siis kaks kertaa yössä veskiin ja samalla hörppään lasillisen vettä. Unettomuutta ei kyllä onneks ole... =)

Painontunnetta ja menkkamaisia kipuja on mullakin päivittäin ja säteilee myös alaselkään. Menee yleensä ohi lepäillessä ja hengitellessä tai ajan kanssa. Pahimmat rampit kun iskee, niin on vaan parasta olla paikassa, jossa voi istua ainakin, jos ei sikiöasentoon pääse. Kaurapussia mäkin lämmittelen, mutta enpä oo sitä vielä housuun pannu... Vois kokeilla... :whistle: *muoks* Täällä ihan samanlaista, kun sulla Cruella: siis ton vessahomman kanssa. Pee ei tosin lennä edelleenkään säännöllisesti, mutta pissantiruilla pitäis juosta koko ajan... Ja sit aina tosiaan ei ees mitään tuu.

Kiin: Tukkoseen nenään suosittelen nenähuuhtelua sarvikuonokannulla -> auttaa ennaltaehkäisevästi flunssaan ja muuten nenän aukaisussa. Saa ihan apteekista tai sit esim. www.yogalife.fi

Mitäs muuta mun piti... Niin, tää vauva ei todellakaan oo hiljainen. Oon jopa miettiny, et pitäiskö olla huolissaan, kun on niin aktiivinen... :/ Tuntuu, et mä rupeen hermoomaan ihan kaikesta jo... No, kai nää vauvojen liikkeet heijastaa jollain lailla tulevaa temperamenttia, eikä oo mitään sen erikoisempaa. Persooniahan ne on jo nyt jokainen! :heart:

Nyt iltapalalle ja nukkumaan, :wave:

eva & helmi 32+5 :heart:
 
suurperheen äitilylle jaksuja huomiselle

Täällä on nyt NIIN onnellinen mamma! Esikoisen kummi, jonka olen tuntenut reilut 29 vuotta, soitti tänään aivan onnessaan ja kertoi odottavansa kolmatta lasta :heart: Jos kaikki menee hyvin, niin meistä tulee sitten aikoinaan tuon pikkuisen kummeja. Ja niin erityisen ihanaksi asian tekee se, että hänen la sattuu mun syntymäpäivälle elokuuhun.
Ihanaa!
 
Moikka,

voi että, taas on monella vaivoja :/ Nellillä varsinkin kuulostaa sellaselta toi laskimotukosvaarakin, että kannattaa varmaan herkästi lähteä näytille :hug:

SEElle pahoittelut saikulle joutumisesta, mutta toisaalta varmasti helpotus, kun ei tartte enää pinnistellä töissä =) Tervetuloa siis saikkulaisten joukkoon...

Suurperheen äitylille pidän minäkin huomenna peukkuja!

Evaellen, meidänkin vaavi on niin liikkuvaista sorttia, että tänäänkin meinasin jo hermostua siihen jatkuvaan monotukseen, kun alkaa jo ihan sattumaan. Vaikka ihanahan se on, että ei tartte hermoilla, kun liikkuu koko ajan.

(.) Yöllä supisteli tunnin verran kevyesti ja ei-säännöllisesti. Mut ekaa kertaa tuntui siis suppareita levossa, tätä ennen niitä on tullut vaan rasituksessa. Mies hoputtaa pakkaamaan sairaalakassia valmiiks, mutta mä en hötkyile vielä, typyn on paras pysyä kasvamassa vielä ;) Keskiviikkona seuraava neuvola, jes.

t. Piipi + typykkä 31+3
 
evaellen Kiitos vinkistä :) Meillä onkin tuo kannu, ostin sen miehelle, kun sillä meni sementtipölyä nenään :( Sen semettihuuhtelun jälkeen sitä ei olekaan käytetty.

suurperheen äityli Onnea ja jaksamista huomiseen :hug: Toivottavasti asiat päätetään lapsen parhaaksi.

Jatketaanhan juomista ja kuseskelua tytöt, eli hyvät yöt :wave:
 
Tällä taas valvoskellaan |O DAWN Ei taida magnesium miun kohdalla auttaa... :/ Otan sitä päivittäin 1tbl suonenvetoon, jonka se onkin hyvin pitäny poissa, mutta tähän unettomuuteen se ei näköjään auta :( Unilääkkeitä joudun käyttämään :ashamed: Tulkaa vaan ja lahdatkaa siitä hyvästä...

SEE Terpat :wave: Sinnuu ei ole vähään aikaan näkyny.

Mitähän hittoa tässä keksis tekemistä :| Olis tuo villasukan kudonta, mutta sitä ei oikein voi makuullaan tehä. Jos niitä ristikoita taas... :p
 
täällä kans yks epätoivoinen, yöllä ei meinaa millään saada nukuttua,,, Nyt ihan poikki taas huonon yöunien takia....
paine on inhottava alapäässä ja ala pää on herkkä... vessahätä ja oksetus koko ajan ja runsasta keltaista vuotoa tulee tuolta alapäästä, onko se normaali? Jotenkin tuntuu et kaikki oireet on rormaaleja. Ala selkä on kipee ja välillä supistelee... Jalat ja kädet on turvoksissa... Jotenkin paha olla koko ajan...
ei kiva yhtään... Mites muut jakselee?
 
kiin Olisin sulle jo tuota unilääke vaihtoehtoa ehdottanukki, mut "näytät" jo käyttävän!! Älä siitä murehdi..pienempi paha se on unet unilääkkeellä, mitä ettei nuku! Jos siitä unilääkkeestä ei ole apua mikä sulla on käytössä, kysy toisen merkkistä! Töissä odottavilla on ainakin Opamox, Diapam ja Tenox, (Imovane) tullut "vastaan". Et et ole ainoa, joka on joutunut/joutuu unilääkkeeseen turvautumaan :hug:
Niin ja oletko saikulla? jos et niin kipin kapin hakemaan saikkua!!! Ihan oman jaksamisesi takia, saat rauhassa "rauhoittaa" tilanteen. ei mm. ole aamuista painetta töissä jaksamisesta..
mä olen nyt tietoisesti yrittänyt keksiä jotain sellaista tekemistä joka ei liittyisi vauvantuloon..esim.lukenu jotain muuta ku kaksplussaa. Tuntuu et aika kuluu paremmin, ku kaikki asiat ei pyöri vauvan ympärillä
 
Magnesium ei ole minunkaan kohdalla unen saamiseen auttanut, mutta jokainen on yksilö, joten joillakin se voi tosiaan auttaakin.
Mä alan tosiaan oleen ihan älyttömän väsynyt, niinkuin moni muukin teistä on kirjottanut.
Yöt menee valvoessa ja tosiaan päivällä en voi nukkua, kun lapset eivät nuku enää päiväunia ja sitten mies kun nukkuu iltapäivään asti, koska tekee säännöllistä yövuoroa, niin tosiaan on itsellä aika mahdoton vetää unta palloon sitten päivällä.
Sitten kun miehellä vapaata, niin ois ihan kiva tehdä perheen kanssa yhdessä jotain muuta kuin nukkua univelkaansa pois päivällä.
No kait tähän tottuu, kun joutuuhan sitä sitten vauvankin kans valvomaan ilman, että pääsen päiväunille.
Sori tämmönen valitusvirsi :ashamed:
Mistähän johtuu kova kipu tässä ylävatsalla?
Mulla on alkanut supistelut vaivaamaat ihan tosissaan, jopa makuulla ollessa.
Tänään hammaslääkäriin |O
Suurperheenäitylillä kova koitos edessä, voimia sinulle :hug:
Ja Kiin unilääkkeiden otosta älä sinä murhetta kanna, parempi se on, että saat nukkua!!
Nyt 33+1
 
Täällä taas :wave:
Aika menee kuin siivillä, ja kun olen saikulla, ei tule kotona koneelle mentyä kuin harvakseltaan. Yritin tuossa lueskella pitkää ketjua, ja päällimmäiseksi jäi kaikki vaivat, mitä näyttää nyt ilmaantuvan hiljalleen meille kaikille.
Yövalvomiset on p**seestä, mutta yrittäkäämme jaksaa ja ajatella, että opettelemme tässä vauvan valvottamiin öihin elimistöämme ;) :whistle:

sirukon vauva ei ollut oikein liikuskellut, kannattaa silti kysellä neuvolasta tai käydä näytillä. Sen olet kai tänään tehnytkin, ilmoittelehan meille mitä sanottiin.

Toivottavasti ei Nellillä mitään tukoksia, mitä sanottiin?

Itse tuossa huomasin, että äitiysloma alkaa piakkoin, ja siitä onkin sitten enää kk vauvan syntymään. En ole pessyt yhtään vaatetta, lakanaa tai muutakaan, eikä olla edes vaunuja ostettu :eek: "No onhan se tammikuu aikaa", totes mies :LOL:
Jotenkin tämä vuoden vaihde sekoittaa ajantajun, eikä oikein käsitä, kuinka pian se helmikuu lopulta onkaan... Vaatetta en osaa oikein laitella tai katsella, kun en tiedä kummalle pitäis vaatteet valmiiksi laittaa :ashamed: Välipäivinä kuitenkin onneksi ultra, joten josko lopulta sais tietää, kumpi tulossa ;) Tai sitten tää vauva ei oo kääntynyt perä/viistotilasta mihinkään ja tietämättä silloin jää :headwall: Huomenna neuvola, ja jänskättää kovin, missä tarjonnassa Rudi köllii. (itsellä ei mitään tietoa, potkii välillä häpyluuhun ja välillä kylkiluihin) Kääntymistä en oo huomannu, ja sektio pelottaa jo aivan sikana :/

 

Yhteistyössä