tervep, :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
tosta gdiabeteksesta, kyllä mä ainaki kerran lipsuin sillo kunnolla, vedin pitsan ja karkkeja eikä poika siitä kyllä kärsiny et etteköhän te gdiabeetikot voi ihan rauhassa joulusta nauttia =) mulla turvotus niin hirvee jaloissa et joulun jälkeen oo varmaan totaalisen nilkaton, pelkkää tolppaa vaan koivet :kieh:
Kyllä mäkin oon lipsahdellu pikkasesti melkein kerran viikossa, mutta ei mun kyllä tarvii noita arvoja mittaillakkaan... Pysytellä ruokavaliossa vaan. Pelkään kuitenkin, et vauvasta tulee valtava (jos on vaikka viiskilonen, et miten saan sen ulos??? sektio ei houkuta)...
Ja se on sit perseestä, jos se on mun syytä...
Aion kuitenkin joulusta nautiskella
, mutta en viitti ihan samaan tyyliin vetää namia kuin yleensä...
turvotusta ei oo muuten täällä ollut yhtään... =)
Yövalvoskelusta ja juomisesta: Heräsin viime yönä vissiin viis kertaa k*selle ja juomaan vettä. Ja aamulla heräsin ihan hiessä.. Mitä v*ttua... :/ No, ehkä ens yö on suht normaali. Normaalisti herään siis kaks kertaa yössä veskiin ja samalla hörppään lasillisen vettä. Unettomuutta ei kyllä onneks ole... =)
Painontunnetta ja menkkamaisia kipuja on mullakin päivittäin ja säteilee myös alaselkään. Menee yleensä ohi lepäillessä ja hengitellessä tai ajan kanssa. Pahimmat rampit kun iskee, niin on vaan parasta olla paikassa, jossa voi istua ainakin, jos ei sikiöasentoon pääse. Kaurapussia mäkin lämmittelen, mutta enpä oo sitä vielä housuun pannu... Vois kokeilla...
*muoks* Täällä ihan samanlaista, kun sulla
Cruella: siis ton vessahomman kanssa. Pee ei tosin lennä edelleenkään säännöllisesti, mutta pissantiruilla pitäis juosta koko ajan... Ja sit aina tosiaan ei ees mitään tuu.
Kiin: Tukkoseen nenään suosittelen nenähuuhtelua sarvikuonokannulla -> auttaa ennaltaehkäisevästi flunssaan ja muuten nenän aukaisussa. Saa ihan apteekista tai sit esim.
www.yogalife.fi
Mitäs muuta mun piti... Niin, tää vauva ei todellakaan oo hiljainen. Oon jopa miettiny, et pitäiskö olla huolissaan, kun on niin aktiivinen... :/ Tuntuu, et mä rupeen hermoomaan ihan kaikesta jo... No, kai nää vauvojen liikkeet heijastaa jollain lailla tulevaa temperamenttia, eikä oo mitään sen erikoisempaa. Persooniahan ne on jo nyt jokainen! :heart:
Nyt iltapalalle ja nukkumaan, :wave:
eva & helmi 32+5 :heart: