Hurrrrjasti oli taas tullut juttua kun en eilen ehtinyt käydä koneella kuin hätäisesti lukaisemassa
Sirukolla on aivan ihana massu, tommonen pikkuinen ja napakka
Cruella, sulla on kyllä hyvin saman tyyppinen pönä kun mulla
Piipi, ikävää että sun esimies ei osaa käyttäytyä :kieh: Just tommosta pelkäsin saavani osakseni kun kakkoselta jäin ennen äippälomaa saikulle ja kesälomalle mutta onneksi sain yllättyä positiivisesti kun pomo ottikin asian oikein hienosti :hug:
Heinäladolle suuret :hug: :'(
Sokereiden mittaamisessa on näköjään paikkakuntakohtaisia eroja kun täällä mittaillaan tunnin päästä syömisestä. Mulla ovat pysyneet koko ajan sallituissa lukemissa, onneksi.
Suurperheen äitylille :hug: ja toivotaan että insuliini tasaa sokerit ettei vaavistasi kovin iso kasva masussa, hurjan painoarvion olit kyllä saanut!
Joulunvietosta, ollaan kokoonnuttu aattoiltana lahjojen jakoon ja kahville yleensä meille ja sama toistuu tänäkin vuonna joskin varmaankin pienemmällä porukalla. Sen verran aattoon tulee muutosta aiempaan että en halua käydä miehen kotona ja tehdä siten aatosta turhan kiireistä. Alunperin oli tarkoitus käydä aatonaattona jo mutta tämä anopin järjestämä välikohtaus ei saa mua käymään lainkaan mikäli ei asiaa ymmärrä selvittää :kieh:
Nalle-Puh, meillä on kaksikin ammetta muksuilla joista toinen ihan city-marketista ja toinen lastentarvikeliikkeestä =)
Kiinillä mahtava sf-mitta ja hyvät naurut sait kyllä laskuvarjohankinnoillas aikaan
Vinja, hyvä ettei käynyt pahemmin kun kaaduit muffen kanssa :hug:
Tosta
kuppikoosta vielä et mulla ei odotusaikana ole kasvanut kuin yhdellä kupilla C:stä D:hen ja imetyksen alkuvaiheessa tulee hetkeksi vielä pykälä lisää eli hankintalistalla DD:n imetysliivit myös täällä. Nauroinkin miehelle kun merketissa oli ihania alusvaatteita että eipä noitakaan voi joululahjaksi toivoa kun ei tiedä mitkä rusinat imetyksen jälkeen jää jäljelle :kieh:
Kurjaa kun mies lähtee tänää sinne työreissulle ja hormoonimyrskyssäni pillitin sitä jo aamulla. Mahtoi olla näky kun junnu itki pukemisen takia ja mä pillitän vieressä :/ No kyllähän helpotti ja nyt jo ihan ookoo fiilis. Mielialat kyllä heittelee hurjasti, eilen olin aamusta tarmokas ja loppupäivän ketuttu, tänään itketti ja mitähän vielä päivä tuokaan tullessaan
Uusi viikkokin pyörähti tänään käyntiin ja paniikki ajan kulumisesta alkaa vähitellen iskeä
Nyt olen ajatellut kovasti et miten kakkonen ei sit ookkaan vauva enää kun pieni syntyy ja kun kuitenkin se on niin pieni poika vielä :heart: Samat fiilikset toki oli kakkosen odotuksen loppuvaiheilla vaikka esikko oli jo 3,5 vee :heart:
Nyt meen miehen ja muksujen kanssa viettämään edes hetkeksi aikaa ennenkuin iskä joutuu lähtemään reissuun, oikein mukavaa viikonloppua kaikille mammoille!!
:wave:
Äitsy ja pieni 31+0 :heart: