** Helmikuun Helmet** joulukuu

hertsileijaa noita teidän kuppikokoja :eek: :D minä jouduin nyt ostamaan c-kupit ja ne tuntuu jo valtavilta,mut kyllä jään ku tikku pas*aan teidän rinnalla :D

minä en tiedä mitä tuo herra tuolla mahassa on tänään touhunnu ku välillä tulee tosi kipeitä pistoja kylkiin, ihan säpsähtää aina ja ärräpäitä lentelee ihan refleksin omaisesti, ku ei se oikein tunnu siltäkään että se potkis sinne tai mitään, tosi ahdistavia.. :kieh:
 
No mulla on menossa D-kuppi, mutta oon tosiaan muuten aikalailla kapoinen flikka, joten sopivien liivien löytäminen on oikeasti tuskaa!! Nyt alkaa tuntua, että pitäisi kokoa suurempaan kuppiin kohta vaihtaa, mistä hemmetistä minä sellaiset löydän?? :eek:

Triumfin imetysliivit ostin tässä jossain välissä, ja ne ovat aika mukavan tuntoiset päällä, venyy ja paukkuu, tosin nekin vaan se D-kuppi, saas nähdä mahtuuko imetysaikana kuitenkaan päälle.

Näyttää muuten etupuolelta aika mielenkiintoiselle, kun suhteettoman kokoiset daisarit ja täysin pyöreä yksiö alkaa siitä heti alta (=missä vyötärö??) :LOL:

Ammuuuu.... jos lähtis vaikka märehtimään aamupalaa tässä välissä :LOL:
 
huomenta :wave:

kiin: kiitos aamun piristyksestä :LOL: toki saa kuppikokoa kysellä, eipä tuo salaisuus. nyt on d-kuppi käytössä mut aika ahdas. en oo löytäny mistään dd-kuppia paitsi noihin imetysliiveihin ja neki ahistaa. sitä e-kuppia vissiin pitää harkita :whistle: eipä olis uskonu että tähän päädyn ku ennen raskautta mentiin b-kupin ketunnenillä :LOL: nyt ne on muisto vain. imetyksen jälkeen tissit roikkuu polvissa, ompahan hyvä syy käyttää vyötä :D :kieh:
 
Hellou!

Heinälato :hug: kyllä tuntuu pahalta puolestanne. Paljon voimia!

Kyllä ootte ihania masukuvia laittaneet, ihanan isoja! Katotaan jos saatais tänään aikaseksi niin voisin uutta kuvaa päivittää vähän pienemästä mahasta :whistle:

Eilen kun käytiin yhdessä pikkuputiikissa missä on tuttu myyjä niin kysy sitten että onko vauva tulossa. Kysyi sitten että koskas ja yllätty kovasti kun jo helmikuussa, on niin huomaamaton tuo vatsa.

Juu on täälläkin tainnut tuo kuppikoko vähän suurentua, millään ei meinaa oikeeta kokoa löytää. Ja noissa vaatekaupoissa niinku h&m, lindex, kappahl on niin pienet koot että (varsinkin oli yks noista, en nyt muista mikä) ei toiveitakaan et löytäisin sieltä sopivat kun koitan kattoo semmosia mitkä yleensä menee.

Nyt voin mäkin sanoa että on oikeesti ruvennu supistelemaan, ei pahasti eikä ne satu mutta monta kertaa päivässä. Töitä olis vielä jäljellä noin 3 viikkoa tän neljän viikon aikana. Oon sen niin aatellu että ens viikon vielä jaksan ku tietää et sit on reilun viikon loma ja sit on 8 päivää ni tavoite olis mennä töihin sillon opettamaan mun seuraajaa mut jos en yksinkertasesti jaksa niin sit en jaksa. Koitan kyllä. Jotenki mä oon ihan puhki jo nyt, mutta täytyy koittaa jaksaa.

Tänään pitäis jaksaa väkertää se muumitalo (ostin sitten ne muotit jos onnistuis helpommin kun viimeksi tai siis sais suoremman...), siivota oikein urakalla ja neidin kavereitten kortit pitäis kirjottaa. Tai siis neitihän ne kirjottaa mutta olla apuna siinä. Niin ja pipareita ton talon lisäksi pitäis leipoa vähän enemmänkkin. Että puuhaa riittää...

Vinja ja Urmi 29+5 (ylihuomenna neuvola, tuleekohan taas saarna painosta :ashamed: )
 
Heinäladolle minunkin puolestani pahoittelut :hug:
Jouluvalmistelut täälläkin jo ihan hyvällä mallilla. Lahjat on ostettu, koti koristeltu ja eilen tein miehen kanssa peruna, porkkana ja lanttulaatikot.... leivoin hedelmäkakun, taatelikakun ja tiikerikakun suklaakuorrutteella.
Piparit ja tortut tehdään lasten kanssa päivää ennen joulua.
Ja kinkku odottaa pakastimessa ja muut jouluruoka lisukkeet pitää vielä ostaa.
Kuusi pitää hommata ja vielä siivous tehdä!
Ai niin siis joulun vietämme perinteisesti omassa kodissamme, koska aikoja sitten päätin, että mä haluan oman perinteisen joulun, enkä halua sitä sukulaisissa viettää.
Vauvatarvikkeetkin on kaikki jo hommattu ja valmiina, kohtahan tässä tulee ihan tekemisen puute :D
Nyt 32+5
 
Hurrrrjasti oli taas tullut juttua kun en eilen ehtinyt käydä koneella kuin hätäisesti lukaisemassa :D

Sirukolla on aivan ihana massu, tommonen pikkuinen ja napakka :D

Cruella, sulla on kyllä hyvin saman tyyppinen pönä kun mulla :D

Piipi, ikävää että sun esimies ei osaa käyttäytyä :kieh: Just tommosta pelkäsin saavani osakseni kun kakkoselta jäin ennen äippälomaa saikulle ja kesälomalle mutta onneksi sain yllättyä positiivisesti kun pomo ottikin asian oikein hienosti :hug:

Heinäladolle suuret :hug: :'(

Sokereiden mittaamisessa on näköjään paikkakuntakohtaisia eroja kun täällä mittaillaan tunnin päästä syömisestä. Mulla ovat pysyneet koko ajan sallituissa lukemissa, onneksi.

Suurperheen äitylille :hug: ja toivotaan että insuliini tasaa sokerit ettei vaavistasi kovin iso kasva masussa, hurjan painoarvion olit kyllä saanut!

Joulunvietosta, ollaan kokoonnuttu aattoiltana lahjojen jakoon ja kahville yleensä meille ja sama toistuu tänäkin vuonna joskin varmaankin pienemmällä porukalla. Sen verran aattoon tulee muutosta aiempaan että en halua käydä miehen kotona ja tehdä siten aatosta turhan kiireistä. Alunperin oli tarkoitus käydä aatonaattona jo mutta tämä anopin järjestämä välikohtaus ei saa mua käymään lainkaan mikäli ei asiaa ymmärrä selvittää :kieh:

Nalle-Puh, meillä on kaksikin ammetta muksuilla joista toinen ihan city-marketista ja toinen lastentarvikeliikkeestä =)

Kiinillä mahtava sf-mitta ja hyvät naurut sait kyllä laskuvarjohankinnoillas aikaan :LOL: :LOL:

Vinja, hyvä ettei käynyt pahemmin kun kaaduit muffen kanssa :hug:

Tosta kuppikoosta vielä et mulla ei odotusaikana ole kasvanut kuin yhdellä kupilla C:stä D:hen ja imetyksen alkuvaiheessa tulee hetkeksi vielä pykälä lisää eli hankintalistalla DD:n imetysliivit myös täällä. Nauroinkin miehelle kun merketissa oli ihania alusvaatteita että eipä noitakaan voi joululahjaksi toivoa kun ei tiedä mitkä rusinat imetyksen jälkeen jää jäljelle :kieh: :LOL:

Kurjaa kun mies lähtee tänää sinne työreissulle ja hormoonimyrskyssäni pillitin sitä jo aamulla. Mahtoi olla näky kun junnu itki pukemisen takia ja mä pillitän vieressä :/ No kyllähän helpotti ja nyt jo ihan ookoo fiilis. Mielialat kyllä heittelee hurjasti, eilen olin aamusta tarmokas ja loppupäivän ketuttu, tänään itketti ja mitähän vielä päivä tuokaan tullessaan :whistle:

Uusi viikkokin pyörähti tänään käyntiin ja paniikki ajan kulumisesta alkaa vähitellen iskeä :D Nyt olen ajatellut kovasti et miten kakkonen ei sit ookkaan vauva enää kun pieni syntyy ja kun kuitenkin se on niin pieni poika vielä :heart: Samat fiilikset toki oli kakkosen odotuksen loppuvaiheilla vaikka esikko oli jo 3,5 vee :heart: :LOL:

Nyt meen miehen ja muksujen kanssa viettämään edes hetkeksi aikaa ennenkuin iskä joutuu lähtemään reissuun, oikein mukavaa viikonloppua kaikille mammoille!! :D :wave:

Äitsy ja pieni 31+0 :heart:
 
Kyllä nyt ketuttaa... Just pääsin kehumaan että mun ei tartte yöllä käydä vessassa. Nooh, nyt sekin ilo alkoi. Ois varmaan useamminkin pitäny käydä mutta en jaksanu ja aamulla taas rakko räjähtämispisteessä. Yö oli muutenkin todella levoton. Tyttö nukku mun vieressä kun ukko töissä niin potki ja rymys ihan tajuttomasti. |O valvoi 4.30-5.30 välisen ajan mutta onneks nukku sitten kymmenen yli 9 asti.

Illalla olisi tällä mammalla työpaikan jouluruokailu...Kinkkua nam. Mutta mitäköhän sitä laittaa päälle?kietasisko ittesä lakanaan :LOL: :LOL:

Vinja Toivottavasti ei käyny mitenkään kun lensit koiran kanssa. :hug:

kuppikoot kateellisena luin teidän kuppikokojanne...oon aina ollu pienitissinen ja nytkin käy B ja C kupit. Saas nähä tuleeko multa taaskaan riittävästi maitoo... :'( :snotty:

Mua on alkanu ottaa aivoon tää joulun aika kun haluaisin kotiini viettämään joulua(siis vanhempieni luokse) ja tänävuonna ollaan täällä miehen vanhempien luona. Jotenkin siellä ei tunnu joululle ja nyt multa on kadonnu viimenenkin joulumieli. :'( :snotty: Meillä on ne omat traditiot aattona ja nyt nekin menee perseelleen... :'( :'( :'( Enkä pääse viemään kynttilää papan haudalle aattona. :'( Kamala kun nyt tulikin paha mieli....
Itkettää niin vietävästi.
Ja se mua inhottaa ihan suuresti kun joulupöytään mennään niin anoppi leikkaa sinne valmiita kinkkusiivuja ja kun minä haluan leikata ite kinkustani ja pöydässä ne siivut. Siellä kinkku ei edes ole pöydässä vaan pikku lautasella ne siivut ja sitten haetaan lisää jos/kun loppuu. Pienet asiat pilaa kaiken....oonkohan mää nyt ihan pöllö ja turhasta mutisen...?? mutta tollaset pikkuasiat ne on tärkeitä jouluperinteissä. :xmas: :ashamed: :ashamed:

Ehkä parempi mennä nyt hetkeks aikaa mietiskelemään sohvalle...

sorry omanapainen tilitys. :ashamed:

Jepsu ja Martti 31+4 :heart:
 
Suurperheen äitylille :eek: ison painoarvion ovat tehneet! HUI! Kuppikoosta täällä näköjään puhutta, minun norski on AA ja nyt jouduin B-kupit hommaamaan :ashamed: :ashamed: pienet nuo on vieläkin teidän tisuihin verrattuna :whistle: Tortut on uunissa :p NAM!

Tarppa ja toukka 32+4
 
Hellou kaikille,

eilen oli himassa pikkujoulut. :xmas: Kivaa oli, mutta tänään pitäis sit siivota jäljet... :x

Alkuperäinen kirjoittaja Piiju:
Kysympäs teiltä kanssamatkustajat... kun mulla aamuyöstä ennen klo2-4 yövessassakäyntiä ja aamusta ennen aamuvessassakäyntiä vihloo tosi ilkeesti alavatsaa ja tuntuu tuskalle nousta sängystä ylös :eek: pitää jossain ihme asennossa itsensä kammeta pystyyn. Rakko vissiin on liian täysi ja painaa pahasti, kun sitten kun saa tyhjennettyä niin helpottaa heti.
--- Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?
Tällä viikolla tuli merinovillaneulokset postissa, sormet ihan syyhyää päästä ompelemaan villavaippahousuja... :whistle: Olisko jollakulla kestoilijalla hyviä ompeluvinkkejä sen suhteen?? Piiju 31+2
Mulla on tuo ihan sama homma lähes joka yö: matka vessaan on todella tuskainen... |O
Villahousuja on meille neulottu (anoppi on tehnyt) wilhelmiinan ja ottobren ohjeilla (löytyy googlettamalla). Ja sit siinä lankapaketissa tuli mukana hyvä ohje.

heinäladolle :hug: ja kovasti voimia.

Hedukka: Me ollaa kans manossa sukuloimaan jouluks, eikä meillä terkkari oo mitään siihen kommentoihu. Hyvää joulua vaan toivotteli ja muistutti pitämään taukoja matkan aikana. Mulla tuolloin viikkoja tasan 35 takaisintullessa.

Jepsu: Mä oon ollu duunin kemuissa ihan farkuissa ja siistissä kauluspaitasysteemissä tänä vuonna. Aattelin, et en tod ala ostamaan mitään juhlahameita tai mekkoja parien kemujen takia. Riippuu tietty duunipaikasta ja kemuista, mut meillä on siistit tummat farkut menny ihan hyvin.

Nalle-Puh: Meillä tulee myös, kuten Kiinillä käyttöön mun vanha amme. :heart: Mutta ammeita löytyy tosiaan mm. Prismoista, Cittareista ja lastentarvikeliikkeistä.

Kuppikoosta ollu puhetta: Mulla on D-kuppi, imetysliivit ostin DD:t. Oon nyt sit muuten kuitenkin ostanu kahet liivit jo. Lindexillä oli liivit -25%, ni kävin Triumphit ostamassa. Oon koko ikäni toivonu, et ois pienemmät, mut nää on näitä juttuja mille ei voi mitään... Mulla on siis ollu D-kuppi jo silloin kun olin normaalipainoinen eli noin viis vuotta sitten.

Täällä kaikki hyvin; ihanaa kun on viikonloppu. =) Aion olla potslojot koko viikonlopun. :D 7 työpäivää äippälomaan, JIIHAA! :p :p

eva & helmi :heart:
 


kuppikoot kateellisena luin teidän kuppikokojanne...oon aina ollu pienitissinen ja nytkin käy B ja C kupit.


Nyt meni varmaan taas lainaus päin puuta, mut mulla on normisti b kuppi ja nyt on ollu c:tä ja mä en oo mikään pienitissinen! Liian isot on mun mielestä :ashamed:
 
Kuppikoosta: Mulla ei ole raskauden aikana rinnoissa tapahtunut muuta muutosta kun se nännien tummuminen! Kyllä niistä joskus tihkuu tippoja kun ne joutuu puristuksiin, eli on ne ymmärtäneet ilmeisesti että joku uus tehtävä niillä tulee olemaan...
Mutta vanhat c-kupin liivit käy mainiosti. Kyllä mun rinnat joskus kesällä oli turvoksissa ja kipeet, mutta lopputulos on että ne ei ole kasvaneet kyllä yhtään.
Tarkottaako se sitten että maidontulossa tulee jotain ongelmia? :eek:
 
Pusuapina ja Jepsu Tissien koolla ei ole mitään merkitystä maidontuloon :hug: Niukka maidoneritys johtuu hormoonitoiminnasta, ei tissien koosta. Miun pikkusiskolla on A- kuppi ja maitoa tuli suihkuamalla. Olis varmaan tullut pidempäkin, mutta sisko lopetti täysimetyksen reilun 3kk jälkeen, kun lähti takasin opiskelemaan.

Miulla on ruvennu olemaan tylsää, kun ei päivisin ole mitään tekemistä :/ Mie oon käytännössä jo äippälomalla, kun tuo koulukin loppu jo viime viikolla. Ajattelin vasta ens vuoden tienoolla ruveta pesemään vauvanvaatteita ja laitella enemmän.
Mies on nyttenkin tuolla työhuoneessa tekemässä töitä, kun pyysivät ylitöihin purkamaan jouluruuhkaa. Siitäkään siis ole seuraa :ashamed: *mököttää*

Kiin ja My 32+5
 
Kiin en mä sitä tarkottanukkaan että pienitissisellä ei tuu maitoo. Potutti vaan kaikki aamusta ja sekin että oon aina ollu pieni tissinen ja tyttöä en pystyny imettää ku 2kk ku ei maitoa tullu vaikka mitä kikkoja kokeilin. :'( Nyt mulla siis toi B ja C kupit käytössä.

Oon täs itkeskelly nyt päivänmittaan tota joulua. Mua ottaa niin pattiin se nyt et ei millään väliä. Kaippa mun täytyy vaan tyytyä tähän. Viime joulun aikakin meni täällä, aatto oltiin munvanhemmilla ja sitten loppuaika täällä. Uusivuosikin oltiin täällä. Nyt mies on töissä uudenvuoden niin aivan taatusti mennään kyllä typyn kans mun vanhemmille. Siinä vaan on aina iso mutta. 120km matka ja meil ei oo ku yks auto.
Oi ja voi, miehelle äsken yritin siitä jutella mutta heti tokas tylysti et sun pitää sit varmaan mennä sinne... :/
Sorry taas...

Onko teillä mimmoset aattoperinteet?
meil yleensä yön kinnkku uunissa ja aamulla syödään riisipuuroa. joulurauhan julistuksen jälkeen käydään haudalla. sitten valmistellaan jouluruoka pöytään ja koko hela perhe syö yhdessä. Illalla navetan jälkeen saunotaan ja sitten tuleekin pukki (jos tulee)
illalla pelaillaan ja herkutellaan ja valvotaan myöhään. Kivaa yhdessäoloa.

evaellen mä en viitti tonne lähteä ihan farkuissa. Jengi tulee sinne puvut jne iltapuvut päällä. Mul on sellainen lyhyt farkkuhame mammamallia ja siihen joku toppi tms vaan. Saa kelvata.

Nyt meen kokeileen vaihtoehtoja...

Jepsu ja martti 31+4 :heart:
 
tissiasiaa vielä: mullakaan ei ONNEKS oo kasvanu tissit tässä raskauden aikana. eikä toivottavasti hirveesti kasvakaan edes imetyksen (mikäli onnistuu) myötä...

Jepsu: Ok, meillä on kans noissa tilaisuuksissa osa aina puvuissa, mut naisilla on päällä suoria housuja, jakkupukuja, hameita ja myös ns. rennompia juttuja. Tiettykin, kun nuo juhlat, missä oon ollu, on yhtä lukuun ottamatta alkanu jo iltapäivällä, ni sillonhan koodi on muutenkin vapaampi. Itsenäisyyspäivän tanssiaiset (yhden järjestön, jonka toiminnassa oon mukana) tosin skippasin, koska sinne ois tarvinnu juhlapuvun. Ja :hug: sulle; ehkä ens vuonna sit on kivemmin! Meillä kans on isäntä aaton töissä ja tulee vasta joulupäivänä perässä joulunviettoon. mua on vähän se itkettäny... :( :'(

Ja vielä jouluperinteistä: Me ollaan aina oltu joulu mun vanhemmilla, ja mennään tänäkin vuonna. Kuusi koristellaan yleensä jo edellisenä iltana, ja lahjat laitetaan kuusen alle. Meillä on kans kinkku yöllä uunissa ja aamulla sit on puurot ja lämmin kinkku ja itsetehdyt karjalanpiirakat :p (mutsi on savokarjalainen ja ittekkin siis sieltä päin molemmat kotoisin). Päivänmittaan käydään saunassa, katotaan jouluohjelmia (joulurauhan julistus ja lumiukko), juodaan joulukahvit, sit mennään kirkkoon (kaikki ei aina lähde) ja käydään haudoilla (kaikki mukana). Sen jälkeen syödään ja avataan lahjat. Illalla on yleensä otettu vähän viiniä ja naposteltu, pelailtu ja kuunneltu musiikkia. Meitä on siis joulunvietossa minä ja isäntä, mun äiti ja sen mies ja mun sisko. Joulupäivänä pitääkin sit jo alottaa lukemaan joululahjakirjoja! =)

evaellen ja helmi 32+2 (hitto, piti tarkistaa viikot kalenterista :LOL: )
 
Viikonloppuja! =)

siruko on alkanut todellakin höperehtiä ja kuuntelee tauskia.. :eek: :D
Ihan vaan pikaiseen tulin lukemaan teidän jutut etten taas jää kymmentä sivua jälkeen. Vuokralainen tuli ja edelleen kantavat kamaa sisään, itelläkin ois paljon hommaa vielä.

Eilen puhdistettiin vähän ilmaa siipan kanssa, kunnon raivarit kummallakin. Nyt on jotenki helpottunu olo ja kun vielä saatiin sovintokin aikaiseksi niin jes! Voittajafiilis.

Tissiasiaa täällä on ollut, naisten kesken nämä riippajaiset tulee aina jossakin vaiheessa puheeksi. Kumma juttu. Ite oon aina tykänny omistani ja ollu niihin tyytyväinen, mun kroppaan sopivat B-kupit ollu. Tärkeämpi mulle on ollu ympärysmitta joka on 75 edelleen. Heti raskauden alussa piti vaihtaa c-kuppeihin ja ne on riittäny ainakin tähän asti. Mut tosiaan, en enää niin tykkää näistä kun niihin tuli ihan tajuton määrä raskausarpia, ja nännitki näyttää meetvursteilta. Miehelle kelpais mutta mua jotenki ahistaa kun ne on niin rumat :( No, eipähän tartte itkeä että imetys pilaa rinnat kun ne on kerenny jo mennä pilalle.

Tulipa oikee tissivuodatus :LOL:

Jouluperinteistä, meillä on vasta toinen joulu yhdessä, ja se ensimmäinenki oltiin baarissa :ashamed: eli mitään perinteitä ei ole. Mennään aattona anoppilaan ja muuten ollaan kotona. Omasta kodista on kuitenkin jäänyt se että hautausmaalle haluan viedä kynttilät, ja aattona pitää päästä lyhty/kynttiläsaunaan. Kinkku kuuluu meidänkin jouluun, mutta kuusta en ainakaan vielä tänä jouluna laita. Ehkä vuoden päästä sitten lasta varten. =)

Nyt meen jatkamaan touhujani, hyvät viikonlopun jatkot kaikille, voikaahan paksusti! =)
 
Jepsu Miulla on kans itku tullu pari kertaa joulun takia, kun en pääse sitä viettämään äidin luo :'( Appiukko on yrittäny lohdutella, että kyllä hyö täälläkin järjestää kivan joulun miulle. En tiiä miten mie nyt oon näin perinnerakas, vaikka en kristitty ole ollu moneen vuoteen. Paitsi, että joulua on vietetty Suomessa jo ennen kristinuskon tuloa... ;) "Talvennavan" (talvipäivänseisaus) jälkeen juhlittiin päivien pitenemistä laittamalla pöytä koreaksi. Nuuttipukki tuli sitten rääppiäisille 13.1. ja toi vitsoja mukanaan, jos ei ollu mitään mitä antaa.
Sen verran tinkasin kuitenkin, että ollaan jouluaatto tässä meiän kotona, vaikka täällä onkin vähemmän tilaa :ashamed: Haluun edes jotain kodin tuntua ja minnuu ällöttää appiukon luona se tupakan haju :x

Äidin luona oltais aamusta käyty haudoilla mummon kanssa (paitsi mie, joka ei ikinä kerkee mukaan, kun nukun niin pitkään :D ). Puuro syödään puolenpäivän aikaan ja sit ruvetaan laittamaan ruokia. Taustalla menee telkkarissa jouluaaton piirretyt ja muut perinneohjelmat. Mie yleensä teen juusto- ja leikkeletarjottimet siskon kanssa ja leivon nakkikääröt. Viiden aikaan syödään ja kun kinkku on sulateltu, jaetaan lahjat (mie oon ollu pukkina jo monta vuotta :D ). Ilta sitten istutaan ja turistaan, katotaan elokuva, minkä joku on saanu lahjaksi, juodaan glögiä, maistellaa jouluviinaksia (kukaan ei ole humalassa koskaan!) ja rääpitään pöydästä loppuja ruokia :p
Tänä jouluna miulle on tärkeintä, että saan olla miun miehen kanssa ja kovasti ootan joulupäivää, että äiti ja sisko tulee :heart:

Oltiin kylällä Joulumessuilla :xmas: Ostettiin sieltä Mylle kädenjälki- kipsisetti ja lakanasetti, jossa kuosina vauvaponeja, vaaleanpunanen tottakai :saint: :D

Tajusin tuossa päivällä, että tää miun sf-mitta vastaa kohdun kokoa laskettuna-aikana :eek: :eek: Miten mie saan henkeä enää viimesilläni, jos tää tästä vielä kasvaa?? Entä miten Myn hapetuksen käy, kun sillä saattaa olla aika ahdasta tuolla ihan vikoilla viikoilla?!
 
Kiin mä hokasin saman jutun et sulla on aika iso toi sf-mitta kun lueskelin vaukirjan mammakirjaa. Mutta jossain vaiheessa se ei kasva enää niin lujaa et josko sulla vaan oli nyt tällainen kasvupyrähdys.

kuva päivitetty profiiliin. Just otin sen. :D

Vaatteetkin sain päätettyä vihdoinkin ja kohta pitäs lähtee pippaloimaan...mahassa vaan jotenkin ihme tunne. Kiristää...taitaa hieman supistella kun oon taas ollu hermokääpiö tän päivän ja stressannu ja valittanu joka asiasta. Anteeksi teillekin kun oon jankannu omaa napaani vaan. Koitan parantaa tapani. Täällä vaan on niin hyvä purkaa sydäntään ja päästää ylimääräisiä höyryjä ulos. :whistle:

Nyt hiukan meikkaamaan ja sitten baanalle...Kinnkua syömään :p :p :p

Nälkäinen Jepsu ja Martti 31+4 :heart:
 
Nyt on hoitopöytä ostettu, ehkä jo huomenna kootaan se..

Mulla on jotenkin levoton olo. Aikasin aamulla heräsin siihen että jalat oli kuin maitohapoilla. Semmoinen kokovartalo-matohapoilla olo nytkin.. Tosi ihme. Vauva on kyllä rauhallinen, potkii taas säännöllisesti mutta ei kovaa.

 
Jepsu kiva massu, napakin on ihanasti pullahtanut! :D Mulla ei ole napa kääntynyt tässä raskaudessa vaikka aikaisemmissa se pullahti ulos tosi aikasiin jo.. johtuskohan kun tuo toukka viihtyy tuolla toisella reinalla ja on aika alhaalla :whistle: Kävin kävelyllä äsken ihana ilma tuolla ulkona vaikka onkin liukasta saa kieli keskellä suuta köpötellä ettei kaadu! :eek:

Tarppa ja toukka 32+4
 
Joo, napa on ollu jo kauan "ulkona" ja oli tyttöä odottaessa samalla lailla. Inhottava kun pullottaa niin että paidan alta näkyy kohouma. :whistle:
Kiin vai kinkkumittari :LOL: :LOL: :LOL: täytynee käydä välipissalla etten tähän tuolille pissaa.... :LOL: :LOL: :LOL:
Meillä on sitten jouluna ylikypsää tarjolla...täytyypä ihan miehelle pirauttaa ja nauraa... :LOL: :LOL: :LOL:

juhlat on nyt onneks ohi ja maha on ylitäynnä. :p Ihanaa ruokaa ja vaikka minkänäköstä tarjolla nam nam...jälkkäriksi luumukermakakkua ja kahveet. :p nyt se napa vasta pönköttääkin kun maha on täysi. :D :kieh:

Martti tykkäs ruuista kans kun puski niin kovaa kylkiluihin...ja potki rakkoa. eli täällä ilmeisesti taas ollaan perätilassa.

kävelin kans kotio ja tuolla ulkona on kyllä todella liukasta elikkäs mammat varokaa liukasta jäätä! Kiva oli korkkareilla köpöttää mutta onneks matka ei ollu pitkä. Kuitenkin sain matkalla taistella suppareiden kanssa.Auuts!

Joskohan sitä menis nukkumaan...ylipirteä olo. Meillä oli muuten ylläriesiintyjä siellä : Matti Korkiala, lauloi muutaman joululaulun. Hyvä etten rääkyny ku laulo sen sydämeeni joulun teen.... :whistle:

Huomiseen...

Jepsu ja Martti 31+4 :heart:
 

Yhteistyössä