Mie voisin nukahtaa seisaalleni :ashamed:
Nukuin viime yön pitkästä aikaa tosi hyvin, heräsin vasta kasilta, kun isot meni vasta ysiin kouluun eikä kuopusta tarvinu pukee tarhaan 6 aikaan...mut silti |O
Oon tässä koko aamupäivän tössänny sitä ja tätä, järkänny tavaroita paikoilleen, imuroin huushollin, pyykkiä pessy...selkää särkee jumalattomasti ja lonkat huutaa hoosiannaa :'( :'( :'( Vaikka oo ihan vähän väliä huilannu ja istunu :'( Ei onneksi erityisemmin supistellu, mut ilkeetä vihlomista tuol alapäässä on taas koko päivän ollu :/
Mies lupas lähtä jo puol 3 töistä (niillä on liukuva työaika onneks), niin otan heti kyllä sit tunnin tirsat, senkin uhalla, ettei tuu illalla uni!!!! B)
Tällä viikolla jätetäänki isommat siivoilut väliin, että imuroin vaan ja ens viikon sunnuntaina mies lupas tehhä suursiivon, matot pihalle jne...mie saan toimii työnjohtajana ja avustajana
Voikin olla sit viimeinen isompi siivous ennen vauvaa =)
Onneksi jouluvalmisetelut on ihan reilassa. Laatikot lupas anoppi tehä, torttuja paistan vasta aattona, kun ne on tuoreena parhaita
, lahjat on hommattu ellei jotaan pientä viel tartu. Jouluruuat haetaan varmaan 2 erällä ens keskiviikkona ja torstaina aamupäivllä, kun isot on koulussa ja kuopus tarhassa ja isännällä on iltaviikko =)
Semmosta... =)
Heinäladolle aivan mielettömästi voimia :hug: :hug: :hug: Ei tollasta voi edes kuvitella mielle tuntuu, kun ei oo omakohtasta kokemusta :hug: :'( :'( Toivotaan pikaista plussausta sitten, kun siihen saatte luvan ryhtyä ja uskallatte :hug: :heart:
Meillevauva mulla on kanssa toisinaan tollasia viilloskipuja, etenki ylävatsalla, mut en oo sitten juurikaan kummemmin kiinnittäny niihin huomioo, kun on mnny äkkiselleen ohi :/
Pusuapina oo siepä oot ajoissa
Mulla on kanssa yleensä jääny viimeseen päivään...tai sillee, et viimesenä päivänä oon ottanu aamusta punasen kuoren töihi mukaan ja jättäny sinne
Nyt sain jopa jo tiistaina pudotettuu kuoren laatikkoon
Meinaatko muuten koko joulun jaksaa painaa duunia?? :attn: Hatunnosto, jos meinaat
Mie töihinki joulukortin kirjotin ja toivottelin vaan työn iloa
Ne kyllä tietää, et mie nautin suunnattomasti, kun ei tarvii nyt siellä olla
Eikä tarvii kuunnella mun valitusta
Maanantaina tosiaan pitäs sinne paastokokeeseen taas mennä...meinasin nyt ottaa viikonlopun vähän rauhallisemmin noitten syömisten kanssa, mut kakat...tällepäivää jo puol suklaalevyä menny
Keskiviikkona sit taas neuvola ja saan lähetteen sinne Koksiin ä.polille lekurille ja ultraan, jipii
Jahvetti 33+1 kamalan paljon jo viikkoja :attn: