Kirpeää pakkaspäivää =)
Olipas
Babygirlillä kurja lääkäri/sektiotilanne ollut, toivottavasti kenenkään ei tarvisi moista kokea :hug:
D-vitamiinista, ei meilläkään terkka ole mitään vitskuja tai foolihappoa suositellut mutta omatoimisesti olen niitä raskauden aikana ottanut. D-vitamiini tulee tällä hetkellä monivitamiinivalmisteen ohessa mutta olen yleensä talvisin syönyt sellaisen kalsium-d-vitamiinikuurin joten se voisi nytkin olla paikallaan.
Galluppiin , mä olen pahimpana pitänyt nämä päivittäiset ja kovat liitoskivut
Niille kun ei voi oikein mitään tehdä. Mutta oikealla asenteella nämäkin kestää helmikuuhun saakka =)
Cruella, meillä esikko oppi kuivaksi "vasta" vähän päälle 3 vee ja hyvin ehti silloinkin. Kuivaksi oppiminen tapahtuikin tosi nopeaan tahtiin ja yöllisiä vahinkoja sattui vain vaivaiset pari kertaa ihan aluksi. Poika kyllä kävi satunnaisesti ennemminkin potalla mut sit teki totaalistopin ja ajattelin että odotellaan rauhassa ja se kannatti =) Tää junnu saa käydä nyt istuskelemassa potalla jos haluaa, vaatteet päällä tai ilman ja harjoitellaan sitten enemmän kun ikää tulee lisää
Perätilasta sen verran että mä olisin kyllä valmis kokeilemaan perätilasynnytystä jos vauva ei ihan jättiläiseksi kasvaisi, jotenkin pidän sen omalla kohdalla mahdollisena =)
Vähänkö oli ihania vaatteitakin tuolla
Jahvetin antamassa linkissä
Tekisi mieli shoppailla kyllä kaikkea ihanaa vaikka ennestäänkin vaatteita on runsaasti mutta rahatilanne ei tällä kertaa saali moista :kieh:
Siruko, muakin masensi älyttömästi viime raskaudessa oma kykenemättömyys norlmaaliin elämään ja olen aina ollut aktiivinen liikkuja ja touhuaja joten se pakkolepo söi kyllä naista suunnattomasti. Nyt olen suhtautunut asiaan jo toisin heti alkujaan kun etukäteen tiesin varautua ei niin helppoon raskausaikaan ja tiedän että pääsen taas juoksulenkeille, ratsastamaan jne kun synnytyksestä vaan toivun
Jaksuja siis sinne :hug:
Zuku, olipas tyly lääkäri kun vain pari päivää kirjoitti saikkua, ihan kuin se auttaisi paljonkin :kieh: Toivotaan että nyt saisit saikkua ä-loman alkuun saakka ja älähän edelleenkään turhaa sinnittele, kyllä ne siellä työmaalla pärjää ilman suakin, ajattelet nyt vaan ittees ja vauvaa :hug: =)
Täälläkin liitytään huonosti nukkuineiden-kerhoon :kieh: |O Junnu nukkui myös huonosti, heräsin taas kun mies lähti töihin ja uni ei tullut kirveelläkään, selkäkivut piinasi jo yöllä ja ollappa sitten aamulla iloinen :headwall: No nyt jo parmepi fiilis toki mutta illalla taitaa sänky kutsua melko aikaisin.
Pitäisi jaksaa tänään lahteä käymään naapurikaupungissa viimeiset joulujutut hankkimassa ja työkavereitakin samalla moikkkaamassa. Mies joutuu lähteä lauantaina appensa kanssa työkeikalle, tulee toki sunnuntaina jo takaisin illalla mutta ärsyttää silti kun mä tykkään kaikkis eniten lauantaipäivistä kera koko perheen :kieh:
Esikolla olisi kerhossa tänään pikkujoulu ja kovasti odottaa sitä :heart: Me ei päästy vanhempainiltaan tuossa syksyllä joten sovin toisen ohjaajan kanssa et tänään sit jutustellaan samalla kun vien pojan kerhoon ja hyvään saumaan tuleekin kun viimeksi oli joku toinen poika repinyt esikkoa hupusta ja jonkun ajan päästä vielä lyönytkin selkään ja mä en kyllä tykkää moisesta yhtään :kieh:
Kyllä vauveli alkoi heti aamusesta eilen jumppaamaan ihan normaalisti joten huoli katosi siihen, onneksi. Nytkin muksii vähän väliä =)
Nyt lähden muksujen kanssa leikkimään :wave:
äitsy ja pieni 30+5 :heart: