terveep,
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oon muuten tässä eilisestä nyt pähkänny, että jos tuo vaapukki tosiaan on perätilassa, niin eikö kaiken jären mukaan liikkeet ja potkut pitäs tuntua tuolla ihan alamahalla/alapäässä jne?? :attn:
Mutta kun kaikki isommat liikkeet tuntuu ihan tuos kohdunpohjassa...eilenkin siis...et onkohan se terkka luullu sitteki peppua pääksi
Tai sit tää vaan puskee päällään ylös ja jalat on paikallaan :/ No, tiiä häntä...katotaa viikon päästä uudestaa
Tälläsiä vaan pohdin...
täällä sama homma: nakutusta tuntuu alapäässä ja -massussa, mutta voimakkaimmat liikkeet tuntuu kuitenkin ihan ylhäällä. =) mutta eikös noilla naperoilla voi olla jalat vähän missä asennossa vaan? meillä ainaskin 4d:ssä näkyi kun tytsy ei tod. ollu missään siepperässä sikiöasennossa, vaan ihan linkkuveitsenä joogas.
muuten tosta
perätilahommasta vielä, että jos vauveli istuksii perätilassa loppuvaiheessa, niin ei kannata kuulemma juuri kyykkyliikkeitä tehdä, ettei vauva painu alemmas lantioon. noin neuvoi mun joogi, mutta en nyt sillon täsmentäny, että tarkoittiko joogaharjoituksia vai muutenkin. en nääs sillon tienny oman vaavin olevan perätilassa, mutta täytyypä kysyä ens viikolla. :/ kysynkin samalla myös noista
kääntämisasennoista. kiitos vinkeistä
heltu ja äitsy80! =) niin ja voihan sitä toisaalta perätilastakin synnyttää alakautta, mutta jotenkin se hirvittää myös mua...
ei hel***
babygirl millanen lekurintekele sulla on ollu!
mä oon aina ollu sitä mieltä, että lääkikseenkin pitäis olla jonkinlaiset psyykkiset testit. nythän sinne pääsee, jos pers ja nuppi kestää ulkoaopettelua... aivan kauhea kokemus sulla ollu! :hug: ja
pusuapinalle kans :hug: sun terkkarin takia. ja nou hätää, kalaöljyssähän sitä d-vitamiinia on kaikista eniten! =) mä vedän kans e-epa-kalaöljykapselin päivässä. otan sen lisäks vielä calsium-d:n, mut d-vitamiinilisän suositus on 10ng/päivä ja noista tulee 5ng/pilleri.
cruella: mulla on kans muuten jaksaminen ihan ennallaan, lukuunottamatta tota muutaman päivän saikkua noitten selkä- ja perskipujen kanssa. niin ja vauhti on tietty hiljentyny kävellessä ja nyt oon salillakäynnitkin jättäny (toissa viikolla olin viimeks)... niin, et onhan tossa kuitenkin... :saint: tänään ei oo muuten ollu selkä yhtään kipee, vaikka olin töissä ihan yhtä ahkerasti perseelläni, kun aiemminkin ja duunin jälkeen shoppailin hulluna kampissa joululahjoja.
ja ostin taas helmille vaatteen... :ashamed: :ashamed: :ashamed: mitä mä voin tehdä ittelleni ja tälle
ostovimmalle... itte kuljen reikäsissä ja virttyneissä, hyvin vanhoissa tai sitten itte tehdyissä tai "hyväntekeväisyys" ja ekovaatteissa, mutta nää vauvakamat on saanu mut sekoomaan... |O ok, ehkä mulla on jonkinlainen vimma myös astioihin, hygieniatuotteisiin, kirjoihin ja levyihin... :ashamed: :ashamed: :ashamed: jakaako kukaan tätä shoppailumaniaa mun kanssa?
nelli :hug: sulle ja kovasti jaksuja!
galluppiin: v*ttumaisin vaiva on ehdottomasti ollu tää
ummetus! |O |O |O mutta jee!!! kävin tänään KAKS KERTAA p*skalla! B)
et kai tuo duphalac alkaa auttamaan. no, oon kyllä vetäny myös luumuja päivittäin. kuituja en oo lisänny, ku niitä oon syöny muutenkin reilusti.
nyt yöpuulle,
eva & melskaava helmi 32+0 :heart: :heart: :heart: