Tere,
olin baletissa kattomassa Pähkinänsärkijän ja Hiirikuninkaan. Ihanaa oli! Se on jotenkin aina niin kaunista! :'( *liikutus* =) jalat vaan tuntu vähän tökkösiltä, kun koko päivän on istunu ekaks duunissa ja sit vielä muutaman tunnin Oopperassa. Kotona olikin sit ihanaa pestä jalat viileellä vedellä ja ennen kaikkea heittää sukat ja kengät veks! Pahampaa turvotusta ei kyllä oo, mut sukista näköjään jää pikkuset rannut...
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kaveri kävi tiputtamassa joulupaketin ja maksamassa laskuja. Niillä ei ole nettiä niin käyvät meillä välillä netissä. Asuvat niin korvessa, ettei sinne saa vedettyä laajakaistaa. Me oltiin ajateltu, että viedään niille joululahjaksi jotain pientä ja mukavaa niin nää anto ison paketin, missä on ilmeisesti lakanoita ja pyyhkeitä (piti vähän puristella)
Apua, pitää miettiä nyt, että mitä me niille ostetaan, kun enää ei ilkee viedä suklaarasiaa :|
Tätä piti kommentoimani jo eilen, mut jotankin unehtu... Musta toi on tosi kiusallista kans. Meille lähetti yks mun lapsuudenkaveri isohkon joulupaketin postissa. Kyseessä on siis ihminen, jota olen tavannut viimeisen 20:n vuoden aikana ehkä kolme kertaa. Tekstaillaan/ mailaillaan muutaman kerran vuoteen ja jouluisin on lähetetty yleensä kortit, aina ei niitäkään...
Onko nää semmosia, et ihmiset oottaa vastalahjaa? Musta on perseestä ostaa mitään ns. pakkolahjoja, ja päätinkin, etten osta mitään. Kortin olin jo kirjottanu ja sen lähetin ja tekstarilla kiitin lahjasta. Mun mielestä lahja annetaan, jos tosiaan halutaan ja kun en muutenkaan ostele kuin ihan lähimmille, niin ois jotenkin hölmöä ostaa sit tälle kaverille jotain...
Jepsu: Mä en tiiä meidän kinkun kokoa, kun porukat hoitaa sen aina. Joku kotimainen viljajuttu kuulemma on. Ennen se on ainakin ollu iso, niin että sitä on kolme päivää syöty...
Neuvolaväleistä: Tuo on kyllä luvattoman pitkä aika Siruko...
Mulla on kolmen viikon väli, mut oisin saanu kahteen viikkoon. Ois vaan käynti menny jouluviikolle ja oma terkkari sillon lomalla. En halunnu kellekkään muulle, ni meen sit vasta uudenvuoden jälkeen.
Nellille kovasti voimia :hug: Täällä ollan hengessä mukana! =)
Pessi ja meillevauva:
5 TYÖPÄIVÄÄ JÄLJELLÄ!!! Otin sen uudenvuodenaaton ylityövapaaks nimittäin...
nyt nukkumaan, :wave: :wave: :wave:
huomenna oiskin sit jouluostospäivä... =)
eva & helmi 32+5 :heart:
ps. taitaa vauva olla täälläkin lähes raivotarjonnassa. musta tuntui ihan, kuin se ois sunnuntaita muljunnu ja tehny käännöstä. potkut tuntuu selkeesti ylhäällä ja alakertaa "rumpaloidaan", oisko kädet sit. :/ tuumataan isännän kanssa, et tytsystä tulee rumpalirokkari, kun jalat ja kädet käy kuin kissin peter crissillä konsanaan...