K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ulkokeikka varmaan sen siime vuoden tyyliin. Jossain Nova goricassa 🥹 Näköjään aivan Italian rajalla joitain kymmeniä km rantaviivalta pohjoiseen.
Oliko tästä jo jossain heidän somessa ilmoitus? Muistelin just että niiltä kysyttiin jossain haastattelussa näistä loppuvuoden keikoista, mutta vastaus ei jäänyt yhtään mieleen. Tai ei ainakaan silloin ollut vielä mitään varmaa, mutta saattoivat jotenkin ilmaista että eiköhän joku vastaava ulkokeikka ole tänäkin vuonna.

vierailija
Niin niin, K&B ei shipata tossa ekassa discordissa niin, että sen ois pitänyt uuden palstan pystyttäjiä häiritä.
Se muka tarve kuumistella muita pareja on täysin marginaalinen; nimimerkein se on todella jähmeää joka tapauksessa.
Miksi sä uliset täällä jatkuvasti näistä discordin ketjuista. Kaikki ei pyöri sun navan ja kiinnostusten kohteiden ympärillä. Ihmiset voi perustaa vaikka sata ketjua tästä aiheesta, jos kokevat sille tarvetta.

vierailija
iPhone temppuilee minulla välillä siinä, kun koittaa painaa esim. Vauvalla esiin sitä "sijoita" toimintoa kommenttikenttään. Eli se ei "anna" sitä siihen, eikä meinaa saada millään laitettua linkkiä, tosi ärsyttävää. Mutta täällä ei ole ollut kyseistä ongelmaa.

Varmaan jokin Vauvan bugi, koska jos ruutu on ihan blanco, ei anna aina liittää siihen mitään, mutta jos kirjoitan siihen alkuun vaikka että vv ja sitten painan näyttöä, niin antaa liittää linkin Sitä käyn vain pyyhkimässä ne alun "sotkut" pois.

Samalla tavallahan voi tekstiä myös kopioida, eli painat vaikka tästä mun tekstistä pitkään jotain yksittäistä sanaa, se sana muuttuu siniseksi ja sen päihin tulee pallukat. Niitä vetämällä se sinistää sen alueen, jonka se kopioi. Ja siihen ruudulle tulee siis valittavaksi vaihtoehto "kopioi". Kun sitä painaa, se nappaa sen osan tekstiä talteen sijoitettavaksi jonnekin. Se tekstin liittäminen käy samoin kuin äskeisessä ohjeessa. Painetaan kohtaa, mihin sen haluaa jne.
Kiitos, oon joskus kopioinut itselle muistikirjaan jotain ficcejä ketjuista, mutta en muutoin käyttänyt.

vierailija
Mä en taas ymmärrä sitä että miksi mun olisi pitänyt liittyä ekaan discordiin. En ole vauvalla ollut varmaan huhtikuun jälkeen, joten miksi ihmeessä olisin siellä olevien aktiivien ryhmässä muuallakaan. Koko käsite "ekasta" on muutenkin outo, kun kuuluin jo aiemmin useampaan joker out -aiheiseen serveriin.
Voisko joku kertoa saako discordiin toisenkin nimimerkin jotenkin helposti vai pitääkö siinä rekisteröityä eri s.postilla sitten uudelleen? Onko niitä paljonkin muitakin kuin joksujen oma?

vierailija
Niin niin, K&B ei shipata tossa ekassa discordissa niin, että sen ois pitänyt uuden palstan pystyttäjiä häiritä.
Se muka tarve kuumistella muita pareja on täysin marginaalinen; nimimerkein se on todella jähmeää joka tapauksessa.
Mitä ihmettä?! Mä oon muutamassa eri discordissa, jotka on kaikki omistettu jollekin tietylle shipille ja niissä kyllä kuumistellaan ihan antaumuksella nimimerkkien kanssa. Osan ihmisistä olen tavannut ihan livenäkin ja tiedän heidän oikeatkin nimensä, ja silti kuumistelut jatkuu.

vierailija
Mitä ihmettä?! Mä oon muutamassa eri discordissa, jotka on kaikki omistettu jollekin tietylle shipille ja niissä kyllä kuumistellaan ihan antaumuksella nimimerkkien kanssa. Osan ihmisistä olen tavannut ihan livenäkin ja tiedän heidän oikeatkin nimensä, ja silti kuumistelut jatkuu.
No tämä. :D Onkohan tällä kirjoittajalla itsellään nyt vaan estoja kuumistella nimimerkin kanssa.

Yhteistyössä