tänään piti jäädä kotiin kun on niin paha olo :x oksettaa ihan kauheesti...ja väsyttää tietenkin.onkos täällä muuten kemistäpäin muita mammoja??niin ja mulla tuo synnäri on sitten lpks. rv 5+5
vkolla 12 yleensä mut yksilöllistä. mulla loppu pojasta vkolla 15. ja joillain kestää koko raskauden mut se on harvinaista.Alkuperäinen kirjoittaja c81:katariina voi kun voisikin jäädä kotiin. Aamu alkoi hampaidenpesun yhteydessä oksentamisella, ja kamala olo jatkuu edelleen... Milläs viikolla se pahoinvointi yleensä loppuu???
empä usko, kyl ne tietää et jos on paha pahoinvointi ni sillo syödää just sitä mikä sattuu uppoomaa. kyl ne ruokailutottumukset kerkee sitte muuttaa ku olo paranee.Alkuperäinen kirjoittaja c81:Mulla on jääteetä koko ajan työpöydällä lasi.. se hiljalleen sippailtuna tuntuu helpottavan.. Illalla sorruin taas lihapiirakkaan.. AInut mitä pystyinkään kuvittelemaan syömään. Mitäköhän tästä oikein tulee? Ainakin neuvolassa huutia kun kuulee mun uusista ruokailutottumuksista.. :S
se on ekalla sivullaAlkuperäinen kirjoittaja Piiju:Laittaisiko joku sen listan näkyville, niin voisi kurkkia ketkä samoilla päivillä menossa =)
Kotkan Appelmedissä se oli jotain vähän alle 100? se omavastuu..Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:heips =)
pikaisesti vain kyselen että minkä hintaista mahtaa olla tuo ultraaminen yksityisellä?salosta pitäis sellainen löytää...!
helkutti kun tekis mieli varata neuvola-aika mut kun ei uskalla/viitsi ennenkuin tietää mikä tilanne tuolla masussa :/
hulipumpsis 6+6
kiitoksia :flower: ollaan juur vast muutettu tännepäin ja mä en tiedä edes salon sairaalan lyhennettä täytyypi alkaa soittelee...Alkuperäinen kirjoittaja c81:Kotkan Appelmedissä se oli jotain vähän alle 100? se omavastuu..Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:heips =)
pikaisesti vain kyselen että minkä hintaista mahtaa olla tuo ultraaminen yksityisellä?salosta pitäis sellainen löytää...!
helkutti kun tekis mieli varata neuvola-aika mut kun ei uskalla/viitsi ennenkuin tietää mikä tilanne tuolla masussa :/
hulipumpsis 6+6
Eikös teillä Salossa ole mitään yksityisiä lääkäriasemia, siellä taitaa ainakin olal Mehiläinen, tms. Soita ja kysy paljon maksaa, ja onko heillä laitteet.
Tällainen löytyi netistä :
http://www.salonhakemisto.com/Terveys/Terveys.html