***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Jepsu ja Poju kiittävät onnitteluista!

mihin tää vuosi on hujahtanu? Raksu täyttää jo 1-vuoden ja tuntuu et vastahan se synty. :ashamed: :'(
Synttäreitä juhlitaan tänään ja oon kovasti taas menny ja höösänny...kakku tehtynä ja peukut pystyssä ett juustokakku hyytyy...jouduin aamulla jo tekemään uuden kun eilinen kaksikerroksinen juustokakku löpsähti...alempi kerros ei ollu hyytyny tarpeeks. arvaa v...tiko? kova duuni oli siinä ja sit käy noin..ei tarpeeks ollu liivatetta tms. aargh!!! :headwall:

noh kaippa me näilläki eväillä pärjätään mitä on jäljellä, jos ei tuo hyydy...ressaa... :LOL: :LOL: :LOL:

pakko mennä jatkamaan siivoiluja vielä :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

jepsu
 
Onnittelut Jepsun synttärisankarille :flower: Mietin itekkin ykspäivä, millaiset välikausikengät hommais, oiskohan vuorelliset kumpparit hyvät sinne väliin vielä paksumpisukka niin pärjäisköhän? Tai sitten ostan semmoset välimallilenkkarit :whistle: Jahvetti mulla palelee ainakin just silloin kun laihdutan ja myös aina tiettyyn aikaan kuusta :/ pitäs alkaa ruoan laittoon, isäntä poitsun jäkispelissä ja sen jälkeen katteleen laattoja ja kaverin lapsen 1-vuotis synttäreille :D
 
Ai niin semmoista tässä mietin, kun palsta on niin hiljentynyt, et onko mammoja lähteny töihin vai pitääkö muuten vaan kiirettä? Ieva vissiin jo aloitellut työt, ja helmiskin kohta aloittaa... onko muita ketkä on palailemassa töihin lähiaikoina? :wave:
 
mammana Mä oon kotosalla, mutta ei tosiaankaan aika riitä.... itseasiassa mä en pysty nykyään tekemään mitään pikku-ukkelin ollessa hereillä ja jos mies on töissä :|
Pikku-ukkeli kiipeilee taukoamatta, heti kun selkänsä kääntää on milloin keittiön pöydällä, sohvalla, vessanpöntön päällä jne... :headwall:
En pysty laittamaan ruokaa, en siivoamaan, en mitään.... pinnasängystäkin kiipeää pois.
Toivottavasti tilanne helpottuu, sitten kun oppii kävelemään, nyt tää vaihe on jotain ihan hirveetä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Sanokaapas viisaammat, mitä ihmettä veisi lahjaksi perheelle johon syntyi neljäs tyttölapsi ? Taitaa niitä tyttöjen vaatteita olla iso pino ....
Lelu, kirja, astiasto...riippuu tietty vähän, et onko kaikkee tilpehööriä edellisiltä tallessa vai ei =)
Meillä kun on aina kaikki ollu jo hävitettynä, ni ei ossoo sanoo :D
Mut ainahan se on kiva uudelle vauvalle saada jotain uutta, vaikka vastaavaa olis jo edellisltä, minusta ainaki =)
 
Täällä yskitään kuorossa... :x Lapset ovat laihtuneet tosi paljon. Pojan 1v kuvausta siirsin viikolla, mut en tiiä riittääkö sekään... Yö meni paremmin. Nyt sitten odotellaan josko alkais helpottamaan... Kauan menee kuitenkin ennenkuin lapset samassa kunnossa kuin ennen tätä viikkoa. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
mammana Mä oon kotosalla, mutta ei tosiaankaan aika riitä.... itseasiassa mä en pysty nykyään tekemään mitään pikku-ukkelin ollessa hereillä ja jos mies on töissä :|
Pikku-ukkeli kiipeilee taukoamatta, heti kun selkänsä kääntää on milloin keittiön pöydällä, sohvalla, vessanpöntön päällä jne... :headwall:
En pysty laittamaan ruokaa, en siivoamaan, en mitään.... pinnasängystäkin kiipeää pois.
Toivottavasti tilanne helpottuu, sitten kun oppii kävelemään, nyt tää vaihe on jotain ihan hirveetä :/
Kuulostaa todella tutulta... pelkkä ruuanlaitto on aika hektistä kun toinen karjuu pää punasena lahkeessa roikkuen. Ja kiipeilee kanssa, mutta pinniksestä ei pääse pois. Mutta kun sohvalle ja sängylle pääsee ja niissä on kiva riehua, niin koko ajan saa vahtia ettei putoa (ainakaan kovin usein :snotty: ). Ja vessaan jos pääsee niin työntää käden pönttöön ja leikkii vessaharjaa. :kieh:

Äkkiä syömään, kohta tulee vieraat...
 
Syöttötuolia ei kyllä voi jättää niin, ettei olis pöytää vasten, koska sit se kiipee siihen jalkatelineelle seisomaan, nojaa turvakaareen, päästää kädet irti ja voin sieluni korvin kuulla kun huutais vielä *hihhei, kattokaa* :D :kieh: :kieh:
Mut siis sängylle, sohvalle tms ei yletä kiipeemään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Hei, eikö teillä muilla kiipeillä olleskaan? Vai onko meillään vaan tämmönen vuorikiipeilijän alku.
Meillä ollaa koko ajan sohvalla... Ja alettu hyppimään sieltä alas...

Joten tossa yks syy vauvan lisäks miks mua ei oo enää kauheesti näkyny täällä :D

*Muoks* nii ja meillä kävellään eikä kiipeily oo yhtään helpottanu :whistle: Sohvalle on edelleen kiva kiivetä ja kiva kun sielläki pääsee käveleen ja juokseen...
 
Onko kokemuksia ticket to heavenin pukujen laadusta, vedenpitävyydestä jne. ? Entäs kaksosaisesta puvusta 1 v:lle?

Mä löysin yhden kivan kaksosasen tth:n puvun ja poika sais sen lahjaks jos siis se on hyvä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
mammana Mä oon kotosalla, mutta ei tosiaankaan aika riitä.... itseasiassa mä en pysty nykyään tekemään mitään pikku-ukkelin ollessa hereillä ja jos mies on töissä :|
Meillä "vankilana" toimii kävelytuoli, leikkikehä, pinnasänky. Näköyhteyden päässä pidän pojan kuitenkin kaiken aikaa, ettei tuu mieliharmia eikä vaurioita... :heart:
 

Yhteistyössä