Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eikö tuo oo Helmeri, kun ei oo täällä näkynyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kuka on tuo DJ?
Onko sillä tuoppi kädessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eikö tuo oo Helmeri, kun ei oo täällä näkynyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kuka on tuo DJ?
Suomi-poppia! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ööö...poppia vai rokkia?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?
Peesiä pukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Suomi-poppia! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ööö...poppia vai rokkia?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?
Kotimaista poppia/rokkia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Suomi-poppia! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ööö...poppia vai rokkia?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
No, miten ne sitten saa "tainnutettua"? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ton takia meillä ei nukutetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Meillä vaan viiään sänkyyn ja peitellään... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, miten ne sitten saa "tainnutettua"? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ton takia meillä ei nukutetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Samoin meillä. =) Isompi nukkumaan iltasadun ja iltajuttelun jälkeen, pienempi iltalaulun jälkeen ja hyvää yötä molemmille. Saattavathan nuo muutamaan kertaan huudella, mut yleensä asettuvat aika lailla samantien.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä vaan viiään sänkyyn ja peitellään... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, miten ne sitten saa "tainnutettua"? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ton takia meillä ei nukutetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Ai.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä vaan viiään sänkyyn ja peitellään... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, miten ne sitten saa "tainnutettua"? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ton takia meillä ei nukutetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Ukollekaan mitään oo koko illassa puhunu
Käy lukemassaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Että sillä lailla. :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Käy lukemassaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
No NII-I! |O :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Että sillä lailla. :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Käy lukemassaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Uskotteks et oon soittanu joskus viulua Tai vinguttanu ainakiiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No NII-I! |O :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Että sillä lailla. :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Käy lukemassaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotteks et oon soittanu joskus viulua Tai vinguttanu ainakiiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mut minähän en periksi anna, perskulesAlkuperäinen kirjoittaja hilunen::hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No NII-I! |O :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Että sillä lailla. :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Käy lukemassaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan kurttua...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotteks et oon soittanu joskus viulua Tai vinguttanu ainakiiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Oooo.. Meillähän on kohta oma orkesteriAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan kurttua (viime kerrasta tosin reilu vuosi)...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotteks et oon soittanu joskus viulua Tai vinguttanu ainakiiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
No johan täällä pelimanneja on...Saatte soitella ihan kaksin, mä kun en ole viulua tai mitään muutakaan ikinä soitellut. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan (viime kerrasta tosin reilu vuosi)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotteks et oon soittanu joskus viulua Tai vinguttanu ainakiiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Viulu ja kurttu...mitä meiltä vielä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oooo.. Meillähän on kohta oma orkesteriAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan kurttua (viime kerrasta tosin reilu vuosi)...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotteks et oon soittanu joskus viulua Tai vinguttanu ainakiiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mulla kyl viime vinguttelusta...hmm...20v