Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:![]()
Kuka on tuo DJ?![]()
Eikö tuo oo Helmeri, kun ei oo täällä näkyny![]()
Onko sillä tuoppi kädessä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:![]()
Kuka on tuo DJ?![]()
Eikö tuo oo Helmeri, kun ei oo täällä näkyny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?![]()
Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!![]()
...ööö...poppia vai rokkia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?![]()
Suomi-poppia! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?![]()
Suomi-poppia! B)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Ton takia meillä ei nukuteta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
![]()
No, miten ne sitten saa "tainnutettua"? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
![]()
Meillä vaan viiään sänkyyn ja peitellään...![]()
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
![]()
Meillä vaan viiään sänkyyn ja peitellään...![]()
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Ukollekaan mitään oo koko illassa puhunu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Noh? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Käy lukemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Käy lukemassa![]()
Että sillä lailla. :/
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu...:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Käy lukemassa![]()
No NII-I! |O :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Uskotteks et oon soittanu joskus viuluaTai vinguttanu ainakii
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsköhän lähtä nukkuu, kun ei nyt oikeen tuu juttua :snotty:
Käy lukemassa![]()
No NII-I! |O :headwall: :headwall:
:hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
![]()
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan kurttua (viime kerrasta tosin reilu vuosi)...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
![]()
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan (viime kerrasta tosin reilu vuosi)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
![]()
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan kurttua (viime kerrasta tosin reilu vuosi)...
![]()
Oooo..Meillähän on kohta oma orkesteri
![]()
![]()
Mulla kyl viime vinguttelusta...hmm...20v![]()
![]()