*odottaa vaihdetaanko huominen viikkopino kesäkuun kuukausipinoksi* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:päivittäiset kävijät päättäköön, miten jatkossa toimitaan.
*kädet näppiksellä valmiina* :xmas:
*odottaa vaihdetaanko huominen viikkopino kesäkuun kuukausipinoksi* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:päivittäiset kävijät päättäköön, miten jatkossa toimitaan.
Ootas vaan ku ilta tulee ja tekstiä siinä sivussa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*odottaa vaihdetaanko huominen viikkopino kesäkuun kuukausipinoksi* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:päivittäiset kävijät päättäköön, miten jatkossa toimitaan.
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:mukaan tuun minäkin :wave: meillä poika synty 26.2.2008 rv 40+3 mitoin 3780g ja 52 cm
*alkaa odottamaan*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ootas vaan ku ilta tulee ja tekstiä siinä sivussa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*odottaa vaihdetaanko huominen viikkopino kesäkuun kuukausipinoksi* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:päivittäiset kävijät päättäköön, miten jatkossa toimitaan.
Mun pitäs viel tiskaa ja käydä suihkussa Sit ois niinkö iltaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*alkaa odottamaan*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ootas vaan ku ilta tulee ja tekstiä siinä sivussa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*odottaa vaihdetaanko huominen viikkopino kesäkuun kuukausipinoksi* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:päivittäiset kävijät päättäköön, miten jatkossa toimitaan.
*katsoo kelloa* Joo-o eiköhän jo...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs viel tiskaa ja käydä suihkussa Sit ois niinkö ilta
Tervetuloa myös täältä. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:mukaan tuun minäkin :wave: meillä poika synty 26.2.2008 rv 40+3 mitoin 3780g ja 52 cm
Jeah, kahtellaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Poistin pompun! :wave:
...katsotaan kestetäänkö kk:den loppuun saakka pystyssä...
Laitoitko sekkarin raksuttamaan?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*katsoo kelloa* Joo-o eiköhän jo...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs viel tiskaa ja käydä suihkussa Sit ois niinkö ilta
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
Joo ja patteritkin jo loppuivat...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Laitoitko sekkarin raksuttamaan?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*katsoo kelloa* Joo-o eiköhän jo...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs viel tiskaa ja käydä suihkussa Sit ois niinkö ilta
*tarjoo vaihto akkuja*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo ja patteritkin jo loppuivat...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Laitoitko sekkarin raksuttamaan?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*katsoo kelloa* Joo-o eiköhän jo...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs viel tiskaa ja käydä suihkussa Sit ois niinkö ilta
Silmät kiinni ja kattoo mikä osuu kohalle B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitenköhän noita kaakeleita nykyään valitaan? Onko liikkeissä joku mallikuvasto jonka saa mukaan vai pitääkö jo mennessään tietää mitä ehkä haluaa???
Huu nous? :xmas:
Ei muutaku uusiks lainaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomenna tarttis käydä kirjastossa viemässä laina DVD kasa pois. Voi olla että tulee pientä älämölöä, ku tuo esikko ehti jo kiintyä tuohon Eemeliin...
En tiiä saako sitä vielä, kun on jo nyt toista viikkoa uusintalainassa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei muutaku uusiks lainaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomenna tarttis käydä kirjastossa viemässä laina DVD kasa pois. Voi olla että tulee pientä älämölöä, ku tuo esikko ehti jo kiintyä tuohon Eemeliin...