Heips!
Olettekohan mahtaneet keskustella jo
äitienpäiväjutuista, kun en oo ehtinyt käydä lukemassa vielä viestejänne? :ashamed: Mä mietin täällä pääni puhki, että
mitä askartelis pojan kanssa mummuille? Ja muutenkin on jäänyt lahjat miettimättä, vinkkejä otetaan vastaan! :wave: Valokuvia olis kiva hyödyntää jotenkin...Hitto, että mä oon taas myöhään liikkeellä :headwall:
Ja sitten toinen asia, joka mua suoraan sanottuna ahdistaa valtavasti
Eli jälleen kerran ruuanlaittojutut :ashamed: Musta tuntuu, etten osaa laittaa oikein mitään "kunnollista" ruokaa, mitä vois koko perhe syödä :'( Pojalle ei erityisemmin maita mun tekemät pöperöt enkä sitä kyllä yhtään ihmettele. Lihapullat, broilerpullat,kinkkukiusaus, kalamurekepihvit ja uunilohi uppoaa kyllä hyvin, mutta siinä ne tais sitten pääasiallisesti ollakin. Niin ja broilerista tykkää muutenkin. Mutta olis kiva tarjota jotain muutakin, mutta mitä?? Riisistä ei tykkää, peruna maistuu välillä, mutta useimmiten tökkii.
Syöko lapsenne jo täysin samaa ruokaa kuin tekin?
Keitättekö kaksi kertaa päivässä perunat?
Entä
kuinka monta kertaa tarjoatte samaa ruokaa peräkkäin, jos sitä on jäänyt edelliseltä ruokailulta?
Pakastatteko ruokia ja jos niin mitä? (Meillä pakastimessa just noita lihapullia, broilerpullia ja kalamurekepihvejä)
Onko teillä aina tarjolla perunoiden kanssa kastiketta? ( Meillä ei :ashamed: )
Mä tunnen aina syyllisyyttä purkkiruokia antaessani, mutta eilen päätin, että meillä annetaan ainakin toistaiseksi niitä, kun en kerran osaa normaalia ruokaa tehdä
Josko vaikka sitten saisin taas uudestaan kiinni ajatuksesta, että voisin jotain osata itsekin tehdä
Hullua muuten, että ennen vuoden ikää mulla ei tuntunut niin vaikealta tää ruuanlaitto, tein itse kaikki soseet, mutta nyt kun tilanteen pitäisi helpottua samaan ruokaan siirtymisen vuoksi, niin nyt tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta :/
Anteeksi vali-vali! :ashamed: Toivottavasti edes joku jaksaisi vastailla mun kysymyksiin...