***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitenköhän noita kaakeleita nykyään valitaan? Onko liikkeissä joku mallikuvasto jonka saa mukaan vai pitääkö jo mennessään tietää mitä ehkä haluaa??? :whistle:

Huu nous? :xmas:
Silmät kiinni ja kattoo mikä osuu kohalle B)

Siis kyllähän useimmista liikkeistä saa mallikappaleen kotiin mietittäväksi....
Meillä on kyl kaikki laitettu vähän mutulla :whistle:
Onko nyt muotii laittaa kahta eriväristä laattaa seiniin ja ehkä jotain extra-laattoja vielä sinne väliin?? Hiukan hirvittää kun jää täysin mun valinnan varaan... *glup* En oo siis vielä laatan laattaa nähnyt.... :whistle: No, ehkä liikkeessäkin osataan neuvoa sitten kun se aika koittaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Huomenna tarttis käydä kirjastossa viemässä laina DVD kasa pois. Voi olla että tulee pientä älämölöä, ku tuo esikko ehti jo kiintyä tuohon Eemeliin... :whistle:
Ei muutaku uusiks lainaan :D
En tiiä saako sitä vielä, kun on jo nyt toista viikkoa uusintalainassa... :whistle:
:LOL: :LOL:
Sanos muuta! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitenköhän noita kaakeleita nykyään valitaan? Onko liikkeissä joku mallikuvasto jonka saa mukaan vai pitääkö jo mennessään tietää mitä ehkä haluaa??? :whistle:

Huu nous? :xmas:
Silmät kiinni ja kattoo mikä osuu kohalle B)

Siis kyllähän useimmista liikkeistä saa mallikappaleen kotiin mietittäväksi....
Meillä on kyl kaikki laitettu vähän mutulla :whistle:
Onko nyt muotii laittaa kahta eriväristä laattaa seiniin ja ehkä jotain extra-laattoja vielä sinne väliin?? Hiukan hirvittää kun jää täysin mun valinnan varaan... *glup* En oo siis vielä laatan laattaa nähnyt.... :whistle: No, ehkä liikkeessäkin osataan neuvoa sitten kun se aika koittaa...
Mitäs ootte niinku laittamassa? :D
Mie en tykkää et on 2 eriväriä seinässä... :D Mut oman maun mukaanhan se pitää laittaa :LOL:
Tietäsin kyllä miten mm kylppärin laittasin, jos nyt tehtäs sitä...

*muoks* ei siis silleen 2 väriä, et ylhäällä toista ja alhaalla toista.... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitenköhän noita kaakeleita nykyään valitaan? Onko liikkeissä joku mallikuvasto jonka saa mukaan vai pitääkö jo mennessään tietää mitä ehkä haluaa??? :whistle:

Huu nous? :xmas:
Silmät kiinni ja kattoo mikä osuu kohalle B)

Siis kyllähän useimmista liikkeistä saa mallikappaleen kotiin mietittäväksi....
Meillä on kyl kaikki laitettu vähän mutulla :whistle:
Onko nyt muotii laittaa kahta eriväristä laattaa seiniin ja ehkä jotain extra-laattoja vielä sinne väliin?? Hiukan hirvittää kun jää täysin mun valinnan varaan... *glup* En oo siis vielä laatan laattaa nähnyt.... :whistle: No, ehkä liikkeessäkin osataan neuvoa sitten kun se aika koittaa...
Mitäs ootte niinku laittamassa? :D
Mie en tykkää et on 2 eriväriä seinässä... :D Mut oman maun mukaanhan se pitää laittaa :LOL:
Tietäsin kyllä miten mm kylppärin laittasin, jos nyt tehtäs sitä...
Vessa/suihkutila pitäisi purkaa ku seinien laatat halkeilleet. Katsotaan onko jotain kasvua laattojen alla tapahtunut ja laitetaan kuntoon. Tällä hetkellä vessassa yksiväriset seinät (valkoiset) ja lattia joku punaruskea... On sodan jälkeen rakennettu... :xmas: Olis ehkä aika tehdä jotain... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs miettiä, et laitetaaks tohon lasten aulaan laattaa vai laminaattia ja et laatotetaanko tää ruokailuhuone vai ei :/ :/ :/
Kuulostaa tosi hankalilta päätöksiltä! Mä olen meinaan tosi huono päättämään mitään ja vielä päätöksen jälkeenkin mietin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vessa/suihkutila pitäisi purkaa ku seinien laatat halkeilleet. Katsotaan onko jotain kasvua laattojen alla tapahtunut ja laitetaan kuntoon. Tällä hetkellä vessassa yksiväriset seinät (valkoiset) ja lattia joku punaruskea... On sodan jälkeen rakennettu... :xmas: Olis ehkä aika tehdä jotain... :LOL:
Meillä on vessassa vitivalkoset kaakelit seinissä ja niissä on pinnalla sellanen "huurre"...siis tietyssä valossa näyttää, et ne on huurteessa, ihan kivat =) Lattiassa sellain keskisininen laatta...

Jos nyt laittasin kylppärin uusiks, ni valkoset seinät ja tummansinisellä sellaset pystyraidat suihkujen ja wc-pytyn kohdille :whistle:
Vaikka on tuo meidän "delfiini-maalaus" tuolla ihan ookoo :whistle: :D
 
Meillä on tuolla kylppärin seinissä kahta eri väristä laattaa, vähäisessä määrin tosin. Väritys on musta-valkoinen eli hiilenmustaa laattaa lattia ja isoa valkoista laattaa seinät ja sit ollaan suihkun kohdalla nostettu se lattialaatta viiruksi seinälle...jos tajusitte kun sekavaksi meni. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs miettiä, et laitetaaks tohon lasten aulaan laattaa vai laminaattia ja et laatotetaanko tää ruokailuhuone vai ei :/ :/ :/
Kuulostaa tosi hankalilta päätöksiltä! Mä olen meinaan tosi huono päättämään mitään ja vielä päätöksen jälkeenkin mietin... :whistle:
Siks koitanki saaha ukon sanomaan sen viimesen sanan :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meillä on tuolla kylppärin seinissä kahta eri väristä laattaa, vähäisessä määrin tosin. Väritys on musta-valkoinen eli hiilenmustaa laattaa lattia ja isoa valkoista laattaa seinät ja sit ollaan suihkun kohdalla nostettu se lattialaatta viiruksi seinälle...jos tajusitte kun sekavaksi meni. :xmas:
Tajusin, koska jotain tollasta oon miettiny :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Vaikka on tuo meidän "delfiini-maalaus" tuolla ihan ookoo :whistle: :D
Ihan itsekkö teit? :D
Joo :LOL: :LOL:
Ei vaan...tollanen 4 kaakelin (vai oliko 6, ei jaksa tarkistaa) kokonene poltettu kuva...ja sitte 2 erillistä yksittäistä delfiinin kuvaa :whistle:
Kuulostaa ainaski kivalta idealta. =)

Tuo meidän tila vaan tosi pieni eli ei tarvi paljon ideoita onneksi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Vaikka on tuo meidän "delfiini-maalaus" tuolla ihan ookoo :whistle: :D
Ihan itsekkö teit? :D
Joo :LOL: :LOL:
Ei vaan...tollanen 4 kaakelin (vai oliko 6, ei jaksa tarkistaa) kokonene poltettu kuva...ja sitte 2 erillistä yksittäistä delfiinin kuvaa :whistle:
Kuulostaa ainaski kivalta idealta. =)

Tuo meidän tila vaan tosi pieni eli ei tarvi paljon ideoita onneksi. :D
:LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Aika paljon olen nähnyt uudehkoissa taloissa vessoissa ja kylppäreissä myös niin, että yksi seinä on erivärinen. Mutta siis yhdelle seinälle ei ole sekoitettu kahta väriä.
Tää vois kanssa olla ihan ookoo....mut varmaan vaatii hieman isomman tilan kun 2 neliöö ollakseen riittävän hyvän näkönen :D
 

Yhteistyössä