Hellohello!
Vappu meni kivasti, kiitosta vaan helmis. FB:ssä on osia meidän vapputunnelmista. :xmas: Vappuaatolta ei ole kuvia
; olin silloin aikuisten bileissä illan. Elikkäs vappupäivänä olimme Hakiksen torilla ja piknikillä ja puistoilemassa ystävien kanssa. Eilisen sitten olimme tässä lähimaastossa; ulkoilimme ja sellaista.
Nyt on sitten meillä(kin) lapsonen flunssassa, joten tänään olimme melkolailla kotosalla. Toivottavasti menee tämä flunssa pian ohi... Meillevauva kirjoitti jossain vaiheessa
maitohappobakteereista ja vastustuskyvystä. Mä kyllä uskon mhb:n tehoon, ja onhan niiden puolesta ihan tutkimuksiakin tehty. Meillä on lapsonen saanut koko elämänsä ajan mhb:a, ja itsekin niitä vetelin raskauden loppuajan. Lapsi on mielestäni ollut melko lailla terve; nyt on hänellä elämänsä toinen flunssa ja näiden lisäksi on sairastettu yksi vatsatauti. Bakteeritulehduksia ei ole ollut, eikä siten siis antibioottejakaan ole tarvittu. *kopkop* Sattumastahan voin toki olla kyse, mutta itse uskon kyllä noihin maitohappoihinkin.
Heklalle tervetuloa joukkoon! :wave: