***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :whistle: :xmas:
Uskotteks et oon soittanu joskus viulua :D Tai vinguttanu ainakii :LOL:
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan (viime kerrasta tosin reilu vuosi)
No johan täällä pelimanneja on...Saatte soitella ihan kaksin, mä kun en ole viulua tai mitään muutakaan ikinä soitellut. :xmas:
Soot solisti B) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
:LOL: Ton takia meillä ei nukuteta ;)
No, miten ne sitten saa "tainnutettua"? :xmas:
Meillä vaan viiään sänkyyn ja peitellään... :whistle: :D :saint:
Juurikin näin :D Ja nuoremmalle tutti suuhun ja riepu (=unikaveri) kainaloon. Yleensä muutama minuutti ja on unten mailla, isompi joskus hetken on valveilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :whistle: :xmas:
Uskotteks et oon soittanu joskus viulua :D Tai vinguttanu ainakii :LOL:
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan (viime kerrasta tosin reilu vuosi)
No johan täällä pelimanneja on...Saatte soitella ihan kaksin, mä kun en ole viulua tai mitään muutakaan ikinä soitellut. :xmas:
Soot solisti B) :LOL:
Haluatko lukita vastauksen? :LOL: Kyllähän mä omaksi ja lasteni iloksi laulelen :xmas: mut saattaapi tuo solistin homma olla vähän turhan vaativa tälle äänelle! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :whistle: :xmas:
Uskotteks et oon soittanu joskus viulua :D Tai vinguttanu ainakii :LOL:

Viulu ja kurttu...mitä meiltä vielä puuttuu? :LOL:
Saanko mä hypätä tohon kurttu-pinoon :whistle: Tosin iskä sitä nykyään venyttelee mutta mun peruja se on :D

Ja meni sitten kuitenkin iha pyllylleen lainaukset vaikka koitin niin tarkka olla :whistle: *syyttää anopin punaviinilasillista...*
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei me PP mitään viulun soittoa tilattu... :whistle: :xmas:
Uskotteks et oon soittanu joskus viulua :D Tai vinguttanu ainakii :LOL:
Uskon! :saint: ...entä uskotteko jos mä sanon että mä soitan (viime kerrasta tosin reilu vuosi)
No johan täällä pelimanneja on...Saatte soitella ihan kaksin, mä kun en ole viulua tai mitään muutakaan ikinä soitellut. :xmas:
Soot solisti B) :LOL:
Haluatko lukita vastauksen? :LOL: Kyllähän mä omaksi ja lasteni iloksi laulelen :xmas: mut saattaapi tuo solistin homma olla vähän turhan vaativa tälle äänelle! :LOL:
No mut sitte se sopii joukon jatkeeksi...eipä minukaan viulu kovin kauniisti soi B) :D :saint: :LOL:
 
Heklalle tervetuloa!

Meillä oli hauska viikonloppu. Ystäväni oli kylässä ja ehdittiin puuhata vaikka ja mitä. Hoplopissakin käytiin tänään vaikka mä olen vähän kipeä. Kuumetta ei ole, eikä nuhakaan, eikä oikeastaan yskääkään (eli eihän mulla ole mitään :eek: ) niin, eikä kurkkukaan varsinaisesti kipeä, mutta ääni on meilkein menny ja hirveästi räkää kurkussa ja kolottaa (eli siis sikäinfluenssa...).
Työkykyinen olen periaatteessa, mutta en oikein tiedä, että mites tuolla sairaalassa, kun ei siellä oikein voi sairauksia levitellä :/

Mites muiden vaput?
 
Hellohello! :) Vappu meni kivasti, kiitosta vaan helmis. FB:ssä on osia meidän vapputunnelmista. :xmas: Vappuaatolta ei ole kuvia :whistle: ; olin silloin aikuisten bileissä illan. Elikkäs vappupäivänä olimme Hakiksen torilla ja piknikillä ja puistoilemassa ystävien kanssa. Eilisen sitten olimme tässä lähimaastossa; ulkoilimme ja sellaista.

Nyt on sitten meillä(kin) lapsonen flunssassa, joten tänään olimme melkolailla kotosalla. Toivottavasti menee tämä flunssa pian ohi... Meillevauva kirjoitti jossain vaiheessa maitohappobakteereista ja vastustuskyvystä. Mä kyllä uskon mhb:n tehoon, ja onhan niiden puolesta ihan tutkimuksiakin tehty. Meillä on lapsonen saanut koko elämänsä ajan mhb:a, ja itsekin niitä vetelin raskauden loppuajan. Lapsi on mielestäni ollut melko lailla terve; nyt on hänellä elämänsä toinen flunssa ja näiden lisäksi on sairastettu yksi vatsatauti. Bakteeritulehduksia ei ole ollut, eikä siten siis antibioottejakaan ole tarvittu. *kopkop* Sattumastahan voin toki olla kyse, mutta itse uskon kyllä noihin maitohappoihinkin. :)

Heklalle tervetuloa joukkoon! :wave:
 
Niin, ja juolahti mieleen, että nyt kun tätä tekstiä ei tosiaan enää tule satoja sivua per viikko, niin kannattaako uutta pinoa perustaa joka viikko? Jos uuden pinon perustaisi vaikka kuukausittain kuten aiemminkin? Tuli vaan mieleen, että jotkut saattavat käydä täällä harvemmin kuin viikoittain ja olisi varmaan mielekkäämpää pikaselata yksi pino kuin monta pinoa. Itse en täällä nykyisin niin usein pyöri, joten päivittäiset kävijät päättäköön, miten jatkossa toimitaan. :)
 

Yhteistyössä