:flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Onnea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Vähän joo ihmettelin ku hävisitAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Ukko kysyi tänään että: Niin kuinkas vanha sä oletkaan??? :headwall: Mä mietin hetken ja totesin että olen edelleen neljä vuotta sua nuorempi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Mulla olis viel muutama viikko armonaikaa
Meilläki ukko 4v vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ukko kysyi tänään että: Niin kuinkas vanha sä oletkaan??? :headwall: Mä mietin hetken ja totesin että olen edelleen neljä vuotta sua nuorempi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Alkoi kummasti sänky kutsua... Jotenkin kun härdellipäivän jälkeen pysähtyy niin sitten on jo taju pois...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vähän joo ihmettelin ku hävisitAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
KIITOS paljon! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Onnea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Vuoden vanhempi, kokeneempi, viisaampi. :flower: =)
Hmmmm...mitäs jos oliskin meitin ukot 4 v nuorempia kuin me?? Mitenköhän sitten olis asiat???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meilläki ukko 4v vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ukko kysyi tänään että: Niin kuinkas vanha sä oletkaan??? :headwall: Mä mietin hetken ja totesin että olen edelleen neljä vuotta sua nuorempi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Yks lapsi lisää Tai yksi entistäkin pienempi lapsi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hmmmm...mitäs jos oliskin meitin ukot 4 v nuorempia kuin me?? Mitenköhän sitten olis asiat???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meilläki ukko 4v vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ukko kysyi tänään että: Niin kuinkas vanha sä oletkaan??? :headwall: Mä mietin hetken ja totesin että olen edelleen neljä vuotta sua nuorempi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O :headwall:
Tuskin maltan odottaa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie onnittelen sua vasta huomenna :xmas:
Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?
Yks lapsi lisää Tai yksi entistäkin pienempi lapsi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hmmmm...mitäs jos oliskin meitin ukot 4 v nuorempia kuin me?? Mitenköhän sitten olis asiat???
Eikö tuo oo Helmeri, kun ei oo täällä näkynyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kuka on tuo DJ?
...ööö...poppia vai rokkia?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?