Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
:flower:
Mulla olis viel muutama viikko armonaikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
Ukko kysyi tänään että: Niin kuinkas vanha sä oletkaan??? :headwall: Mä mietin hetken ja totesin että olen edelleen neljä vuotta sua nuorempi!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinhän siinä eilen kävi, että äippäkin nukahti nukuttaessaan lapsiaan... :ashamed:
Vähän joo ihmettelin ku hävisit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
Onnea! :flower:
Vuoden vanhempi, kokeneempi, viisaampi. :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
Ukko kysyi tänään että: Niin kuinkas vanha sä oletkaan??? :headwall: Mä mietin hetken ja totesin että olen edelleen neljä vuotta sua nuorempi!!!![]()
![]()
Meilläki ukko 4v vanhempi
![]()
Yks lapsi lisääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minusta tulee huomenna TAAS vuoden vanhempi!!!! |O:headwall:
![]()
Meilläki ukko 4v vanhempi
![]()
Hmmmm...mitäs jos oliskin meitin ukot 4 v nuorempia kuin me?? Mitenköhän sitten olis asiat???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie onnittelen sua vasta huomenna:xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?![]()
Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!![]()
Yks lapsi lisääAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hmmmm...mitäs jos oliskin meitin ukot 4 v nuorempia kuin me?? Mitenköhän sitten olis asiat???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:![]()
Kuka on tuo DJ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikäs on musiikkimakunne? Laitetaanko tankoa vai hiphoppia?![]()
Kiitos vaan PP, mut mieluummin ei kumpaakaan!![]()