Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuo ajattelematta jättäminen ei vaan ole mun parhaita puolia![]()
![]()
Minä en yleensä ajattele mitä teen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuo ajattelematta jättäminen ei vaan ole mun parhaita puolia![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Juuh, nyt tuo mies on kyllä niiiin rauhallinen ettei tosikaan, ei paljon hättäile minkään suhteen...:kieh:
Taisi tyhjentää energiavarastot jo lapsena tarpeeksi tehokkaasti!
![]()
![]()
![]()
Mut eiks kuitenki noin päin oo parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuo ajattelematta jättäminen ei vaan ole mun parhaita puolia![]()
![]()
Minä en yleensä ajattele mitä teen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Juuh, nyt tuo mies on kyllä niiiin rauhallinen ettei tosikaan, ei paljon hättäile minkään suhteen...:kieh:
![]()
![]()
![]()
No on toisaalta, mut arvaa miks meillä nää listat roikkuuu...ei ole kiirettä enää mihinkään ei... :xmas:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Juuh, nyt tuo mies on kyllä niiiin rauhallinen ettei tosikaan, ei paljon hättäile minkään suhteen...:kieh:
![]()
![]()
![]()
No on toisaalta, mut arvaa miks meillä nää listat roikkuuu...ei ole kiirettä enää mihinkään ei... :xmas:
![]()
![]()
Tiiät kuitenki syyn miks ei tapahdu :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:9v nukkuu olkkarinpöydän alla![]()
![]()
*muoks* Nukahtanu kesken pelin...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eikö enää löydy 3-4 vuotiaille ns. tukevia kävelykenkiä? Tuntuu että joka paikassa on vaan lenkkareita tai krokseja... :/
En tiiä...meillä ei pojat taas käytä varmaan koko kesänä muita ku crocseja :/ :headwall: Noh, voi ostaa vaik joka päivälle oman värin, kun kopsuja ostaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eikö enää löydy 3-4 vuotiaille ns. tukevia kävelykenkiä? Tuntuu että joka paikassa on vaan lenkkareita tai krokseja... :/
En tiiä...meillä ei pojat taas käytä varmaan koko kesänä muita ku crocseja :/ :headwall: Noh, voi ostaa vaik joka päivälle oman värin, kun kopsuja ostaa![]()
Meillä esikoinen totesi eilen autossa, kun ajeltiin Kaivariin piknikille, että oho, mulla jäi crocsit jalkaan. Pihalla oon antanut käyttää, jos pitää jotain kipasta hakemassa. :headwall: :headwall: On sitten esikoisella vissiin alkanut kesäkausi. Jätkä oli kyllä todennutkin keskiviikkona Rukan rinteissä, kun oli jo väsy painanut ja sukset temppuilleet, että tää kausi on niin ohi.![]()
Vinjan porukoille paranemisia. :hug: Tiedän tunteen. Meillä ei neidin räkänokkaisuus meinaa millään hellittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Poskihampaita tullu 4kpl ja muutamana yönä vähän kähnäsi, ei sen kummempaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Poskihampaita tullu 4kpl ja muutamana yönä vähän kähnäsi, ei sen kummempaa =)
Meillä kun on vielä tää vauvavaihe päällä, niin hampaita on ruhtinaaliset neljä: kaksi ylhäällä ja kaksi alhaalla. Tukkaa ei oo juurikaan. Puhetta ei tuu. Eilen kyllä vilkutti ja sanoi ei-ei. Ja kontaten mennään edelleen. =)
No esikkokin alkoi puhua ja kävellä vasta 1v 2 kk iässä, joten kohta vois olettaa tänkin version suhteen edistystä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Poskihampaita tullu 4kpl ja muutamana yönä vähän kähnäsi, ei sen kummempaa =)
Meillä kun on vielä tää vauvavaihe päällä, niin hampaita on ruhtinaaliset neljä: kaksi ylhäällä ja kaksi alhaalla. Tukkaa ei oo juurikaan. Puhetta ei tuu. Eilen kyllä vilkutti ja sanoi ei-ei. Ja kontaten mennään edelleen. =)
No esikkokin alkoi puhua ja kävellä vasta 1v 2 kk iässä, joten kohta vois olettaa tänkin version suhteen edistystä. =)
Meillä on hampuja alhaalla 4, ylhäällä 6, juostaan kyllä, mut tukkaa ei juuri täälläkään ole, noh takana muutama kiehkura![]()
![]()
Niin vauvan olonen kyllä muuten =) Eikä puhetta tulee kuin Kotka (Okka) ja Riku (Kiku)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1398565
Kyselen teiltäkii :wave: :wave:
Ja erityisesti, et kehtaisko pyytää tota lapsikorua 30v lahjaksi??Mun vanhemmilta. Äiti sanoi, että saan valkkaa minkä haluan...
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onhan täällä näköjään elämää!:wave: