***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Okei, mää meen pois ni työ voitte tulla :xmas: :whistle: :snotty:
:hug: Äläs ny! :hug:

Katsoin miss kovista telkusta ja kohta saunaan. =)
Kato ny heti ku uhkee lähteävnsä, ni joku tulee ;) :LOL: :LOL:
Konstit on monet! :D
Kaikkee pitää kokeilla paitti....hmmm... :LOL:
 
Kiitos kaikille vastanneille!! :flower: Ootte ihania, alkoi oma olo helpottaa, ku huomasin, ettei kaikki muutkaan välttämättä laita tuntitolkulla päivässä ruokaa, vaan että voi oikeesti välillä antaa vaikka purkistakin :) Mä tein tänään broilerikiusausta ja annoin kokeeks pojullekin (olin varautunut, että tarjoan purkista, jos ei mun tekemä uppoa). Mutta kyllä toi ihan mukavasti sitä söikin, ei nyt mitään valtavaa annosta, mut kuitenki sen verran, ettei tarvinnu purkkia avata :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko muutes nyt joku peli menossa telkussa? :whistle:

*ihan pihalla* :xmas:

Onko sivistyksessäni pienoisen pienoinen aukko? :ashamed:
Heh, heh, tää on ku mun suusta (taas)! :D Niin mikä peli? Jotain urheiluako? *ei mitään käsitystä eikä kiinnostusta* :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko muutes nyt joku peli menossa telkussa? :whistle:

*ihan pihalla* :xmas:

Onko sivistyksessäni pienoisen pienoinen aukko? :ashamed:
Heh, heh, tää on ku mun suusta (taas)! :D Niin mikä peli? Jotain urheiluako? *ei mitään käsitystä eikä kiinnostusta* :whistle: :LOL:
:D :wave:

Hyvä etten oo ainoo! =)
No JÄÄKIEKKOA :attn: :attn: :attn: :LOL:
Suomi-Canada :p
Vai Canada -Suomi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Niitä äitienpäiväaskarteluideoita kaipailen edelleen... :whistle: :)
Postissa toimitettavia vai kädestä käteen? :wave:
Kädestä käteen =) Siis korttia lähinnä ajattelin ja sitten jotain lahjaa tarttis kai ostaakin... Mietin, et onnistuiskohan sellanen kortti, et painais vihreällä pojan käden kuvan ja sitten vaikka maalais itse joka sormenpäähän valkoisella ja keltaisella valkovuokon kukat? Meillä poika kyllä ainakin vielä isänpäivänä INHOSI ku maalasin jalkapohjan ja painettiin jalanjälkiä, toivottavasti olis nyt vähän suotuisampi askartelija :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Niitä äitienpäiväaskarteluideoita kaipailen edelleen... :whistle: :)
Postissa toimitettavia vai kädestä käteen? :wave:
Kädestä käteen =) Siis korttia lähinnä ajattelin ja sitten jotain lahjaa tarttis kai ostaakin... Mietin, et onnistuiskohan sellanen kortti, et painais vihreällä pojan käden kuvan ja sitten vaikka maalais itse joka sormenpäähän valkoisella ja keltaisella valkovuokon kukat? Meillä poika kyllä ainakin vielä isänpäivänä INHOSI ku maalasin jalkapohjan ja painettiin jalanjälkiä, toivottavasti olis nyt vähän suotuisampi askartelija :whistle:
Mä tein jalanjälkitaulun mummulle tämän syntymäpäivänä, kun oli tuplasti helpompaa. =)
 

Meillä neiti syö täysin samaa ruokaa kuin kaikki muutkin ja purkkiruuat ovat jääneet oikeastaan kokonaan pois, en edes muista milloin viimeksi saanut vaikka pari hätävarapurkkia kaapista löytyykin. Yritän kierrättää ruokia niin että pasta, riisi ja peruna joko keitettynä tai muussina kiertäis tasaisesti kun kyllästyy itsekin jos samaa sorttia jatkuvasti tarjolla.

Meillä syödään paljon kanaa, kiusauksia ja laatikkoruokia eri versioina, sekä kastikkeita, keittoja ja jauhelihaa eri muodoissaan, yleisesti ottaen kaikkea mikä on nopeaa tehdä arkena. Useimmiten teen vain yhden ruuan päivässä sen verran isona satsina, että siitä sitten riittää lämmitettäväksi toiselle ruualle-ei siis keitellä perunoita kahteen kertaan päivässä. =) Ja aika usein, kuten tänäänkin, teen seuraavan päivän lounaan valmiiksi jo edellisenä iltana. Saadaan sitten ulkoilla rauhassa lasten kanssa koko aamupäivä kun ruoka tarvitsee vaan lämmittää.

Keitetyn perunan kanssa tehdään yleensä aina kastike, muussin kanssa taasen ei. Pakkaseen menee mitä milloinkin, lihapullia, makaronilaatikkoa, jauheliharisottoa jne.
 
Ai niin ja parantumisia kaikille sairastelijoille! :hug: Meillä kanssa alkaa pikkuhiljaa olla taas yks flunssa väistymässä pojulta, nuhainen on kyllä vielä. Viikko sitten alkoi ja kyllä meni monta yötä pipariks. Päikkäreitä nukuttiin yleensä kahdet, kahtena päivänä nukkui yhdet, mutta ne olikin melkein viisi tuntia pitkät :eek:
 

Yhteistyössä