Joo...se on kyl toooosi ärsyttävä putsattava |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon muutes ihan unohtanu riisin olemassaolon. Ainoo vaan että se leviää joka paikkaan! Tarttee sitä kuiteski taas kokeilla josko maistuis.
Joo...se on kyl toooosi ärsyttävä putsattava |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon muutes ihan unohtanu riisin olemassaolon. Ainoo vaan että se leviää joka paikkaan! Tarttee sitä kuiteski taas kokeilla josko maistuis.
:hug: Äläs ny! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Okei, mää meen pois ni työ voitte tulla :xmas: :snotty:
Kato ny heti ku uhkee lähteävnsä, ni joku tuleeAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::hug: Äläs ny! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Okei, mää meen pois ni työ voitte tulla :xmas: :snotty:
Katsoin miss kovista telkusta ja kohta saunaan. =)
Konstit on monet!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kato ny heti ku uhkee lähteävnsä, ni joku tulee
Kaikkee pitää kokeilla paitti....hmmm...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Konstit on monet!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kato ny heti ku uhkee lähteävnsä, ni joku tuleeAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::hug: Äläs ny! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Okei, mää meen pois ni työ voitte tulla :xmas: :snotty:
Katsoin miss kovista telkusta ja kohta saunaan. =)
Täh???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tänään muutes vietiin Eemeli pois ja otettiin tilalle Peppi!
Puhun siis kirjaston DVD-kokoelmasta. Esikko niin tykästyi tuohon Eemeliin että uusintalainauksen jälkeenkään ei olisi sitä saanut palauttaa...Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tänään muutes vietiin Eemeli pois ja otettiin tilalle Peppi!
Heh, heh, tää on ku mun suusta (taas)! Niin mikä peli? Jotain urheiluako? *ei mitään käsitystä eikä kiinnostusta*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko muutes nyt joku peli menossa telkussa?
*ihan pihalla* :xmas:
Onko sivistyksessäni pienoisen pienoinen aukko? :ashamed:
Aha, okAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Puhun siis kirjaston DVD-kokoelmasta. Esikko niin tykästyi tuohon Eemeliin että uusintalainauksen jälkeenkään ei olisi sitä saanut palauttaa...Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tänään muutes vietiin Eemeli pois ja otettiin tilalle Peppi!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Heh, heh, tää on ku mun suusta (taas)! Niin mikä peli? Jotain urheiluako? *ei mitään käsitystä eikä kiinnostusta*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko muutes nyt joku peli menossa telkussa?
Postissa toimitettavia vai kädestä käteen? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Niitä äitienpäiväaskarteluideoita kaipailen edelleen...
No JÄÄKIEKKOA :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Heh, heh, tää on ku mun suusta (taas)! Niin mikä peli? Jotain urheiluako? *ei mitään käsitystä eikä kiinnostusta*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko muutes nyt joku peli menossa telkussa?
Hyvä etten oo ainoo! =)
Kädestä käteen =) Siis korttia lähinnä ajattelin ja sitten jotain lahjaa tarttis kai ostaakin... Mietin, et onnistuiskohan sellanen kortti, et painais vihreällä pojan käden kuvan ja sitten vaikka maalais itse joka sormenpäähän valkoisella ja keltaisella valkovuokon kukat? Meillä poika kyllä ainakin vielä isänpäivänä INHOSI ku maalasin jalkapohjan ja painettiin jalanjälkiä, toivottavasti olis nyt vähän suotuisampi askartelijaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Postissa toimitettavia vai kädestä käteen? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Niitä äitienpäiväaskarteluideoita kaipailen edelleen...
Kiitos linkistä! =) Ainoo vaan, ettei noita kyllä tuo poju pysty tekemään edes "pikkasen" autettunaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:verkkis http://www.tiimari.fi/ideat_ja_inspiraatio/askarteluohjeet/aitienpaiva/fi_FI/kortti/
Tuolla näyttäisi olevan aika somia! :heart: =)
Mä tein jalanjälkitaulun mummulle tämän syntymäpäivänä, kun oli tuplasti helpompaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Kädestä käteen =) Siis korttia lähinnä ajattelin ja sitten jotain lahjaa tarttis kai ostaakin... Mietin, et onnistuiskohan sellanen kortti, et painais vihreällä pojan käden kuvan ja sitten vaikka maalais itse joka sormenpäähän valkoisella ja keltaisella valkovuokon kukat? Meillä poika kyllä ainakin vielä isänpäivänä INHOSI ku maalasin jalkapohjan ja painettiin jalanjälkiä, toivottavasti olis nyt vähän suotuisampi askartelijaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Postissa toimitettavia vai kädestä käteen? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Niitä äitienpäiväaskarteluideoita kaipailen edelleen...