Kauniita unia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Tää suunnistaa nyt sänkyyn *miten päin sitä kompassia taas pidetäänkään?* Hyvät yöt kaikille! :wave:
Kauniita unia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Tää suunnistaa nyt sänkyyn *miten päin sitä kompassia taas pidetäänkään?* Hyvät yöt kaikille! :wave:
Meillä se on miehen hommaa....Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tää paistaa täällä vielä jauhelihaa...
Mä oks odotusaikanani syötyäni sellaisen ruskean vanukkaan jossa valkoista päällä. En kestä ees kaupassa katsoa niitä vanukaspurkkeja!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä se on miehen hommaa....Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tää paistaa täällä vielä jauhelihaa...
Kakkosen odotusaikana oksensin eräänki kerran paistaessani jauhista, et sen jälkeen en oo kovinkaan montaa kertaa paistanu...siitä siis jo 9-10v aikaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oks odotusaikanani syötyäni sellaisen ruskean vanukkaan jossa valkoista päällä. En kestä ees kaupassa katsoa niitä vanukaspurkkeja!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä se on miehen hommaa....Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tää paistaa täällä vielä jauhelihaa...
Kakkosen odotusaikana oksensin eräänki kerran paistaessani jauhista, et sen jälkeen en oo kovinkaan montaa kertaa paistanu...siitä siis jo 9-10v aikaa :saint:
Meillä mureke muotoillaan näpeillä.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mun tarttis ostaa sellainen murekevuoka, mut kun ei koskaan muista silloin ku on kaupoilla! |O
Sellanen korkeereunanen? =) Äiteellä on sellanen...olis kätsyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mun tarttis ostaa sellainen murekevuoka, mut kun ei koskaan muista silloin ku on kaupoilla! |O
Siis onko siihenkin olemassa vuoka Pellille meillä on aina mureke tehty, koskaan mistään vuoasta kuulutkaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mun tarttis ostaa sellainen murekevuoka, mut kun ei koskaan muista silloin ku on kaupoilla! |O
Meillä on torkuttu tänään 1 x 45min ja sekin kahdessa erässä.. Eilen samanmoinen. Yllättävän hyväntuulinen neiti ollu siitä huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Poika on nukkunut tänään 3 x TASAN 40 min päikkärit Mikä ihmeen 40 minuuttia????
Ventolineen tosiaan tarvitaan resepti. Ventolinen vaikuttava aine, salbutamoli, vähentää keuhkoputkien seinämien lihasjännitystä ja avartaa keuhkoputkia, jolloin hengitys helpottuu. Käytetään astman ja muiden hengityselinsairauksien hoitoon. Näin lukee siis "tuoteselosteessa". Meillä on myös Ventoline-pullo, mutta en ole koskaan sitä antanut, vaikka yskä on ollut kovaakin. Olen niin varovainen tuollaisten lääkkeiden kanssa, yritän välttää niitä, jos vain mahdollista. Itselläni on ollut astmalääke ja muistan, kuinka inhottava olo siitä aina tuli, sellainen heikotus ja vapina Lääkäri sanoi, että myös tästä Ventolinesta voi tulla samanlaisia oireita. Ja meillä ainakin suurin tarve lääkkeelle olisi öisin ja kun ohjeessa sanotaan, että Ventolinen on joskus todettu aiheuttaneen lihaskouristuksia, niin en uskalla yöllä antaa, kun sitten en uskalla itse nukkua ollenkaan, kun pelkään, että jos poju vaikka alkaa kouristelemaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:meillevauva siis ventolinea???? Mitä se on. Miksi meille ei kukaan ole kertonut että tohon yskäänkin olis jotain helpotusta. Neiti yskii niin kovin että muutaman kerran olen luullut sen tukehtuvan. Olen taas niin pässi näissä asioissa :ashamed: