***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Palatakseni kodinkoneisiin...haluaisin kestävän ja helpon. Mieleä, AEG:tä ja Bochia on suositeltu. Meillä kotona on 23 v vanha Zanussi-merkkinen kuivausrumpu ja yks osa on vaan pitäny kerran vaihtaa :eek: Torniin kuuluva pesukone meni vaihtoon muutama vuosi sitten. Mutta eihän nuita nykyajan koneita edes tehdä niin kestäviks :x
 
Mä en jaksa katsoa tuota Suomen häviöö...menen siis nukkumaan. Sairausloma on ohi ja huomenna töihin :( Vielä on flunssainen olo, mutta enköhän mä jaksa. Pojallakaan ei enää tänään ollu kuumetta. Mutta voi hitto kun mä haluan takas kotiäidiks! En edes muistanu kuinka kivaa se oli :/

Onko muut työssä käyvät mammat kaipaillu takas kotiin?

Hyvää yötä!
 
Huomenta!

Simpuransimpuran suomi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meni peli niin penkin alle plaah....

noh, asiasta viidenteen... painonpudotus mulla taas tökkii...ja nousee... mä en tajuu mikä himo mulla on tullu kaikkii kekseihin :eek: syön ihan järkkyjä määriä keksejä joka päivä ja aina ostan uutta :ashamed: :snotty: päätin et maanantaina alkaa dieetti ILMAN KEKSIÄ |O
ihan ku ois oikein riippuvainen et niitä keksejä pitää saada :| :ashamed: :snotty:

meil on lauantaina ne hautajaiset :'(
eilen ostin ittelleni vaatteet sinne...mustat suorat housut ja sellanen kiva musta jakku ...kengät mulla onkin jo. miehillä on aina niin helppoo tuo pukeutuminen. :headwall:

Niiskulle jaksuja loppumetreille! meillä poika kans vellin suurkuluttaja...maito tökkii mut velliä lipittää...

lapset on vieläki räkäsiä ja yskivät. kuumeita ei enää oo onneks.

juuh, nyt leikkimään...
 
Harvinaisen oudoiksi on meidän tytön unet menneet. Nukkui kyllä yön heräämättä ja yskimättäkin 21-730 mutta jo klo 8.15 nukahti sohvalle kalsarit kaulassa :LOL: ja on siitä asti vedellyt sikeitä. Eilen nukkui päikkäreitä 20 minsaa päivällä ja uudelleen jonkun ½h klo 18.. Ei voi ymmärtää :eek:

Mulla iski eilen yhtäkkiä lievä paniikki muuton suhteen. Muutetaan siis 2 vkon päästä ja pakkaamaan aletaan 2 päivää ennen muuttoa. Aiemmin ei ehkä kannatakaan koska mitäs muuta tyty tekiskään ku levittelis pakattuja tavaroita ympäriinsä.. Mutta se mitä mun pitäis tehä on paperi-invis. Mulla on kauheesti kaikkea turhaa paperia. Joo, kirjanpitolaki "velvoittaa" säästämään kaikenlaisia papereita 6 vuotta mutta jotenkin en viittis säilyttää ikivanhoja laskuja. Huitasin menemään 4 vuotta vanhan kauppakirjan mun entisestä asunnostakin..who cares? Eli sellasta pientä järjestelyä pitäis tehä.. Nythän ku toi muksu nukkuu,ois oiva tilaisuus mutta kun ei jaksais.
 
Helmis meillä kodinkonekorjaaja kaverina joka meillekkin suositteli kodinkoneita! Parashan on miele, mutta aikas hintavia on kyllä. Sitten tulee aika tasaisena siemens, aeg, bosch ja e-lux. Noistakin ns. halvemmista kannattaa ottaa kalliimmat koneet ja kattoo ettei niitä oo tehty made in hongkong :D Meillä itellä keittiössä Aeg:tä ja e-luxia pesukone ja rumpu LG. Hyvin on pelittäneet varsinkin pkone kun käytössä ollut nyt JO n. 3.5 vuotta eikä mitään vikaa vaikka kone laulaakin n 2xpvä. Jooh eilen pääsin kehumasta ettei tyttö ole sairastanut niin yöllä nousi kuume, annoin panadolia ja juomaa. Aamulla ei sitten mitään. Käytin kuitenkin lääkärissä ja taas sama korvat ei tulehtuneen näköiset,mutta toinen hieman sumeampi kuin toinen :whistle: Lääkekuuri saatiin, mutta en tiedä et syötänkö sen ns. turhaan. Muuten neiti ihan samanlainen ilopilleri, yön jälkeen kuumetta siis ei oo ollunna :whistle: ihmeellistä :/ Nyt ruoan laittoon kun meni päiväsuunnitelmat ihan uusiksi! Ootteko muuten käyny ulkoilemassa jos yöllä ollut kuumetta mut aamulla/päivällä ei? Ois niin ihana auringon paiste et tekis mieli lähteä puistoilemaan :p
 
Nonni, nyt on kädenkuvat painettu ja maalasin niihin sormienpäihin ne valkovuokot! Vielä tarttis leikata ja liimata, ni olis kortit valmiit :saint: Mut joku kiva runo olis tarpeen, oisko kellään plakkarissa sellasta? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Onko muut työssä käyvät mammat kaipaillu takas kotiin?
En ole. Onhan niitä toki toisinaan päiviä, jolloin tekisi mieli jäädä kotiin, mutta en vaihtaisi takaisin kotiäidiksi. Pidän kovasti työstäni ja olen paljon energisempi ja reippaampi, kotona läsnäolevampi, kun käyn töissä. En ole kotiäitityyppiä.
 
kuka poistelee.... :whistle: B)

Jätkällä korvatulehdus, tänää lääkekuuri saatiin. Ja lääkäri sano että suurehkot kitarisat.. Tarkottaakoha se et ne pitää joskus leikata vai..?

Nyt petiin, tarvi ees pelejä enää katella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
kuka poistelee.... :whistle: B)

Jätkällä korvatulehdus, tänää lääkekuuri saatiin. Ja lääkäri sano että suurehkot kitarisat.. Tarkottaakoha se et ne pitää joskus leikata vai..?

Nyt petiin, tarvi ees pelejä enää katella :D
Kuka? :eek: Eikö se ole jo moneen kertaan sanottu että täällä ei saa poistella eikä muuttaa tekstejään jälkikäteen!!! :headwall: |O *vihainen* :saint:

Hyvä että saitte lääkettä niin poitsu paranee pian. En mä usko että noita kitarisoja tarvii välttämättä leikata. Esikolla suurehkot kitarisat ja korskuu toisinaan öisin ja jokin aika sitten vielä kuolasi (nyt ei enää )... Juttelin asiasta asiantuntijan kanssa, joka totesi että kun lapsi kasvaa niin vaiva poistuu. Tullut kuulemma pieni valuvika että risat ovat kasvaneet nopeammin kuin itse muksu =) .

*muoks. paitsi tietty jos korvatulehduksia riesaksi asti niin eikö ne sitten usein poisteta. Minulla nuo risat myös poistettu :wave: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Meillevauva Anteeks nyt mut miks ihmeessä te alatte pakkaamaan vasta 2 päivää ennen muuttoa??? Oletteks tullu hulluiks? Tai hullummiks? :eek: Kirjoja sun muuta sälää oli niin tanasti..huh.
Näin mäkin saattaisin tehdä. Pakata siis 2 päivää ennen muuttoa. :whistle: Muutoin ainakin meillä kaikki tarpeellinen on sitte jossain laatikon pohjalla. Loppusiivous onkin sitten kyllä eri juttu. Jos tän meidän asunnon huolellisesti loppusiivois, niin johan siihen menis puoli päivää.

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
kuka poistelee.... :whistle: B)

Jätkällä korvatulehdus, tänää lääkekuuri saatiin. Ja lääkäri sano että suurehkot kitarisat.. Tarkottaakoha se et ne pitää joskus leikata vai..?

Nyt petiin, tarvi ees pelejä enää katella :D
Kuka? :eek: Eikö se ole jo moneen kertaan sanottu että täällä ei saa poistella eikä muuttaa tekstejään jälkikäteen!!! :headwall: |O *vihainen* :saint:

Hyvä että saitte lääkettä niin poitsu paranee pian. En mä usko että noita kitarisoja tarvii välttämättä leikata. Esikolla suurehkot kitarisat ja korskuu toisinaan öisin ja jokin aika sitten vielä kuolasi (nyt ei enää )... Juttelin asiasta asiantuntijan kanssa, joka totesi että kun lapsi kasvaa niin vaiva poistuu. Tullut kuulemma pieni valuvika että risat ovat kasvaneet nopeammin kuin itse muksu =) .

*muoks. paitsi tietty jos korvatulehduksia riesaksi asti niin eikö ne sitten usein poisteta. Minulla nuo risat myös poistettu :wave: .

Mie myös ymmärtäny et jos kovasti sairasteluja nii sitte poistettas, tiedä sit. NYt toinen korvatulehdus ja ihan perusterve miun mielestä lapsi ollu. Mut sen näkee sitten isompana mitä niille pitää tehdä. Isältä on leikattu mut tiedä onko sukujuttua ollenkaan tuommoinen...

 

Yhteistyössä