***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Meillä vietetään äitienpäivää kotosalla perheen kesken. Ajattelimme ensin mennä lounaalle jonnekin, kuten yleensä. Nyt kun olemme ihan omalla porukalla, niin päätimmekin olla kotona mies kokkailee jotain hyvää sapuskaa. :) Kalapaketti nayttäisi jääkaapissa olevan. :p Kortin saan varmaankin ja nukkua pitkään. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä vietetään äitienpäivää kotosalla perheen kesken. Ajattelimme ensin mennä lounaalle jonnekin, kuten yleensä. Nyt kun olemme ihan omalla porukalla, niin päätimmekin olla kotona mies kokkailee jotain hyvää sapuskaa. :) Kalapaketti nayttäisi jääkaapissa olevan. :p Kortin saan varmaankin ja nukkua pitkään. :heart:
Meillä on kans kalaa =)
ja ajateltiin ihan samoin, eli ekaks että syömään, mutta sitten, että kivempi olla kotona. Etenkin kun kaikki ollaan flunssassa
 
Kun mentiin naimisiin, saatiin lahjaks miehellä ja pojalle (silloin mahassa) reinot ja mulle liian isot ainot. Ja olen siitä asti halunnu itsellenikin reinoja.

Tänään sitten oltiin illalla koko perheen voimin reinot jalassa :LOL:
 
Mä sanoin miehelle, etten halua mitään kovin hintavaa lahjaa, enkä vältsisti tarvitse mitään tavaraa lainkaan. Lahja on siis yllätys, jos sellainen tulee. :xmas: Meillä on nyt touko- ja kesäkuussa tulossa niin paljon rahareikiä, että ihan tarpeeksi on niissä: ylppärijuhlat x 2, 50-v. ja 30-v. -juhlat, viikon reissu Lontooseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
No kerro jo, helmis, mitä sait? :xmas:
Pinkit reinot...olin niitä toivonut ja ostin mun äidillekin samat :)
Jeah, ne on hienot! ostin sellaiset mun äidille joululahjaksi. Mulla itselläni on ruskeat tavisreinot.
Paljon noista saa pulittaa? =)

*muoks. eli siis paljonko reinot maksavat? =)
 
:wave:

Meillä äitienpäivän viettoa rajoittaa miehen iltavuoro, aamupäivän tietty on kotona ja sit mennään ennen puoltapäivää mun vanhemmille syömään äitienpäivälounas ja juomaan kahvit ennenkuin mies lähtee töihin. Sinne tulee sit myös anoppi ja mun mummi, joten tulee heidätkin onniteltua samalla kertaa. =) Eiköhän poika ole kerhossa jotain väsännyt, muuten en tiedä tuleeko mitään vai ei. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
ai reinoista? varmaan 25-30 eeroa
...elämä on. ;)

Mitäs sulle kuuluu? Ei olla paljo pulistu. :hug:

*muoks. siis viime aikoina juteltu. :whistle: :LOL: (miksi minun täytyy tänään selventää itseäni :xmas: )
no olisin mä ymmärtäny =)
Kun mä olen täällä aina niin aikaisin ja te muut niin myöhään :p
 
Ei mitään ihmeempiä, kiitos kysymästä =) Ottaa päähän tää flunssailu, poikakin on niin pahalla päällä koko ajan, ettei ikinä!!! Kesää odotellessa...sairasloma aiheutti siis kaipuun kotiäitiydestä ja vauvakuume vaan pahenee SEKUNTI SEKUNNILTA :LOL: ja muuttoa odotan kun kuuta taivaalta ja etsin sopivaa pesutornia ja himoan uutta sohvaa. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kun mä olen täällä aina niin aikaisin ja te muut niin myöhään :p
Tuntuu ettei meinaa enää ees ehtiä tänne pyörähtämään. Tuo kuopus kun ei oo enää mikään paikallaan oleva lapsonen ja ulkona tulee vietettyä aika suuri osa päivästä. Nuo kaksi pientä kun tuossa iltasella raakkuu ja niitä vahtii etteivät toisiaan kaltoin kohtele. =)
 
Mun omat reiskat on peräisin kirppikseltä, hankittu siis joskus kuusi vuotta sitten. Toivottavasti niitä ei oo kukaan syyläjalka käyttänyt. :xmas: No, ilmeisesti ei, koska mulla on edelleen ihan terveet jalat. Ja tokihan mä ne putsasin hyvin ennen käyttöön ottoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuis pellon siellä puolen hurisee?
Peltotyöt ovat hyvällä mallilla :D . Kylvöt on tehty ja nyt ukko pesee kalustoa. Miehellä yksi viikko kesälomasta pidetty.

Pienellä poitsulla vatsa ei oo ihan kunnossa. Syö aika huonosti. Ei anna syöttää, joten määrät pienet ja nirsoilee. Luumu ei meinaa auttaa vatsantoimintaan. Maitoa ei enää huoli juurikaan :headwall: . No, jospa tää menis ohi ja muona alkaisi taas maistumaan. Ruisleipä ei pidä mahaa kunnossa, vaan olisi hyvä jos saisin joka pv kipattua lautasellisen puuroa, mutta kun ei kelpaa. :/

Neuvola parin viikon päästä, joten siellä ainakin sitten selviää tuo painosuuntaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mun omat reiskat on peräisin kirppikseltä, hankittu siis joskus kuusi vuotta sitten. Toivottavasti niitä ei oo kukaan syyläjalka käyttänyt. :xmas: No, ilmeisesti ei, koska mulla on edelleen ihan terveet jalat. Ja tokihan mä ne putsasin hyvin ennen käyttöön ottoa.
Mulle tuli vasta nyt tän kuopuksen jälkeen mieleen, että voiko joku syyhy tarttua vaatteista... |O :xmas:
 
pp: :hug: noihin syömishommiin! Tiedän tosiaan, miltä susta tuntuu! :hug: Meillä lapsi onneksi syö nykyisin ihan hyvin. Aamu- ja iltapalalla ei tosin enää huoli muuta kuin leipää ja maitoa, mutta ilmeisesti se sitten riittää. Murot, soijajugut ja yosat ei enää kelpaa. Soseita ei ole suostunut syömään aikoihin, ei kelpaa kiisselit, marjakeitot, Elovena -välipalajuomat, marjat, hedelmät, kasvikset... Mitään makeaa soijajädeä lukuunottamatta ei suostu yleensä edes maistamaan, mikä herkkujen osalta on ihan hyvä, mutta hedelmien osalta huono. Aika yksipuolista on aamu- ja iltasyöminen kun neiti vetää aina leipää (niitä tosin syö monenlaisia) Keijulla/Flooralla ja kinkulla/kalkkunalla ja kurkkua. Paprikat, tomaatit jne. jättää syömättä. Ruoista menee kyllä onneksi kaikki tarjotut, mutta kasvisten, marjojen ja hedelmien suhteen on vähän huolissani... Kasviksia saa sentään kyllä ujutettua ruokiin ja teemmekin aika kasvispitoisia eväitä. No, ehkäpä hän joskus oppii noillekin mauille.
 

Yhteistyössä