***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mun omat reiskat on peräisin kirppikseltä, hankittu siis joskus kuusi vuotta sitten. Toivottavasti niitä ei oo kukaan syyläjalka käyttänyt. :xmas: No, ilmeisesti ei, koska mulla on edelleen ihan terveet jalat. Ja tokihan mä ne putsasin hyvin ennen käyttöön ottoa.
Mulle tuli vasta nyt tän kuopuksen jälkeen mieleen, että voiko joku syyhy tarttua vaatteista... |O :xmas:
Periaatteessa voi, mutta kait sä nyt peset kirpparilta ostetut kampsut ennen käyttöön ottoa? Mä en osta kirpparilta mitään kulahtaneita, joten aika epätodennäköistä olis, että sais sieltä jotain tartuntoja. Ei nuo syyhyt tms. niin kovin yleisiä ole. Täit sen sijaan tarttuu melko helposti päiväkoti- ja koulumaailmassa. :x

 
Ieva Olipa tuossa listaa mitä teidän neiti ei huoli...sama täällä! :/

En tiiä mitä sitä tarjoisi. Kurkkua tänään söi pienen palan. Ananasta tarjosin myös...ei kelvannut. Ruuaksi söi perunamuusia ja jokusen herneen, porkkanan ja maissin palan. Muuten mennyt pieni pala ruisleipää ja pari muumi-keksiä. Luumusosetta söi puoli purkkia.
Juustoa söisi, mutta eiköhän se koveta vatsaa lisää ja tietty on suolaistakin...

No, kaipa se tästä ajanmyötä helpottuu kun lapselle tulee ikää lisää. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Kävin tänään Jumbon POPissa kuolailemassa. Mitään en ostanut. Siellä muuten on kivoja kesähattuja ja muitakin kesävaatteita.
Mä kans kävin Roi:n popissa 2 vkoa sitten. Siellä oli kyllä liikaa ihanaa :p Mä haaveilen, että alkaisin pop-yrittäjäks...Joskus sitten eläkepäivillä :LOL:
 
Juu, meillä on syömisissään erittäin valikoiva lapsi, mikä osaltaan ehkä selittyy allergioilla ja osaltaan temperamentilla. Tänään olimme Hesessä lounaalla ja lapsi suostui armollisesti syömään neljäsosapurkillisen valmisHippiä ja juomaan maidon. Valmisruoat eivät nykyisin oikein kelpaa, vaikka olemmekin niitä säännöllisesti tarjonneet, jottei alkaisi hylkimään niitä. Mun salaatistani hän naposteli kurkkua ja salaattia ja söi yli puolet sämpylästä ja isänsä ranuja veteli kyllä oikein antaumuksella. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Periaatteessa voi, mutta kait sä nyt peset kirpparilta ostetut kampsut ennen käyttöön ottoa?
Joo, kyllä pesen. Välillä vähän "nolottaa" kun olen saanut ystäviltäni heidän lastensa vanhoja vaatteita ja ne on jopa silitetty valmiiksi. No, mä silti aina pesen ne ennenkuin otan käyttöön. Sitä vaan toinen tekee ihan turhaa työtä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Juu, meillä on syömisissään erittäin valikoiva lapsi, mikä osaltaan ehkä selittyy allergioilla ja osaltaan temperamentilla. Tänään olimme Hesessä lounaalla ja lapsi suostui armollisesti syömään neljäsosapurkillisen valmisHippiä ja juomaan maidon. Valmisruoat eivät nykyisin oikein kelpaa, vaikka olemmekin niitä säännöllisesti tarjonneet, jottei alkaisi hylkimään niitä. Mun salaatistani hän naposteli kurkkua ja salaattia ja söi yli puolet sämpylästä ja isänsä ranuja veteli kyllä oikein antaumuksella. :whistle:



Niitä ei taida kukaan lapsi vastustaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Meniskö pilvis Muksu-puurot kaupaks paremmin?
Ei oo eroo valmispuurolla ja omatekemällä. Yhtä huonosti uppoo. :| Joskus tuntuu maistuvan toinen ja joskus toinen, mutta varmaan kerran viikossa suostuu syömään lautasellisen.
Murot??
Meillä riks raks poks on in
Riks raks poksit ovat jo menneen talven lumia... :D Söi niitä heti silloin kun hylkäsi puurot ja nyt sitten jo on hylännyt poksit. Nyt ostin niitä Talk muruja/muroja ja niitä meni jokunen...nyt nekään ei enää kelpaa :eek: . Viskelee vaan lattialle. :/ Merkillinen mies! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Kävin tänään Jumbon POPissa kuolailemassa. Mitään en ostanut. Siellä muuten on kivoja kesähattuja ja muitakin kesävaatteita.
Mä kans kävin Roi:n popissa 2 vkoa sitten. Siellä oli kyllä liikaa ihanaa :p Mä haaveilen, että alkaisin pop-yrittäjäks...Joskus sitten eläkepäivillä :LOL:
Mulla kans yks kaveri suunnittelee POP-yrittäjäksi ryhtymistä erääseen keskisuureen kaupunkiin. Mä en nyt ostanut mitään, koska a) ei tarvita ihan just nyt mitään :attn: :attn: HYVÄ MINÄ! b) ostin aika paljon POPia Tukholmasta reilu kuukausi sitten c) ensi viikonloppuna on keskustassa POPin Second Hand -päivät, jossa myydään myös mallikappaleita -50% ja aion ampaista sinne. :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Juu, meillä on syömisissään erittäin valikoiva lapsi, mikä osaltaan ehkä selittyy allergioilla ja osaltaan temperamentilla. Tänään olimme Hesessä lounaalla ja lapsi suostui armollisesti syömään neljäsosapurkillisen valmisHippiä ja juomaan maidon. Valmisruoat eivät nykyisin oikein kelpaa, vaikka olemmekin niitä säännöllisesti tarjonneet, jottei alkaisi hylkimään niitä. Mun salaatistani hän naposteli kurkkua ja salaattia ja söi yli puolet sämpylästä ja isänsä ranuja veteli kyllä oikein antaumuksella. :whistle:



Niitä ei taida kukaan lapsi vastustaa :LOL:
Kumma kyllä en ole koskaan kuullut lapsesta, joka ei pitäisi ranskiksista. :LOL:
 

Yhteistyössä