Mä en oo rasvaillu jollei ole tarvetta, nyt kyllä tarvii rasvailla kun on kuivia länttejä jaloissa ja masussa.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tapana rasvata lapsi aina kylvyn jälkeen? =)
Mä en oo rasvaillu jollei ole tarvetta, nyt kyllä tarvii rasvailla kun on kuivia länttejä jaloissa ja masussa.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tapana rasvata lapsi aina kylvyn jälkeen? =)
:flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Polarn O Pyret. Aivan ihaaaaaaaania vaatteita lapselle ja äidille. http://www.polarnopyret.se/startpage.aspx?id=102Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En taida kysyä että mikä on POP?
Meillä ranut pidetään aina piilossa servetin sisällä niin kauan, kunnes lapsi on syönyt syötävänsä purkkieväästään. Heh, tänään söi siis sen 1/4 purkillista, eikä maittanut enää. Ranuja sitten jaksoi vaikka kuinka.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Joo, ne taitaa kyllä upota kaikille... *nimimerkki kenen lapsi on yleensä syönyt mitävaanmissävaan niin ei purkki kelvannut kun ranskiksia oli muilla...*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niitä ei taida kukaan lapsi vastustaa
Mä joskus esikkoa rasvasin ns. muuten vaan, ilman että oli kuivaihoinen. Rasvauksen jälkeen sitten iho muuttuikin kuivaksi... Voiko olla totta?Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Mä en oo rasvaillu jollei ole tarvetta, nyt kyllä tarvii rasvailla kun on kuivia länttejä jaloissa ja masussa.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tapana rasvata lapsi aina kylvyn jälkeen? =)
tosta on kyllä meillä jo aikaa, ei olla ko. paikoissa käyty, mutta pitää varmaan kokeilla tommosta seuraavalla kerralla Tai todennäkösesti pitää eka syöttää purkkiruokaa ja sitten vasta hakea muut, kyllä tuo tajuaa jos piilossa on jotain muutaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meillä ranut pidetään aina piilossa servetin sisällä niin kauan, kunnes lapsi on syönyt syötävänsä purkkieväästään. Heh, tänään söi siis sen 1/4 purkillista, eikä maittanut enää. Ranuja sitten jaksoi vaikka kuinka.
Kiitos. Ihana poika! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Tsempit ruokailuongelmien kanssa painiville :hug:
Äitienpäiväsuunnitelmat ovat varsin mukavat: mies ja poika lähtevät kisoihin ja vievät tytön mummolaan, jotta äiti saa lukea tenttiin Lähtö siinä 8.30-8.45, joten aamuherätys tulee ajoissa. Poika on niin odottanut äitienpäivää ja haluaa tietysti tuoda ruoan ja lahjat sänkyyn. Onnistui pitämään suunsa kiinni suunnitelmista tähän iltaan asti, kunnes sitten ennen nukkumaanmenoa selitti huomisen aamun ohjelman :heart:
Meillä syö leipää ja sitten kun lähestyn lusikan kanssa niin kääntää päänsä vastakkaiseen suuntaan tai ravistaa päätään kaikenaikaa puolelta toiselle...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Meillä muuten toimii se, että jos rupee esim. puuro tai muu ruoka tökkimään niin antaa leipää tai hedelmää käteen niin sitten menee sitä puuroa/ruokaa vielä lisää
Ei toimi meillä. Meillä sitä paitsi lapsi syö suurimmaksi osaksi itse, niin silloin kun on lusikkaruoan syönyt, niin laittaa lusikan nätisti joko lautaselle tai pöydälle, eikä ole niitä sen jälkeen huomaavinaankaan. Itse tarjoan yleensä kerran vielä, johon tyttö tavallisesti vastaa: "Ei." ja pyörittää päätään. Sen jälkeen syöpöttelee yleensä rauhassa vielä leipää ja kurkkua.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Meillä muuten toimii se, että jos rupee esim. puuro tai muu ruoka tökkimään niin antaa leipää tai hedelmää käteen niin sitten menee sitä puuroa/ruokaa vielä lisää
Tolleenkin välillä, mut sit kuitenkin haluaa vielä ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä syö leipää ja sitten kun lähestyn lusikan kanssa niin kääntää päänsä vastakkaiseen suuntaan tai ravistaa päätään kaikenaikaa puolelta toiselle...
Mä olen tainnut luovuttaa liian helpolla...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Tolleenkin välillä, mut sit kuitenkin haluaa vielä ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä syö leipää ja sitten kun lähestyn lusikan kanssa niin kääntää päänsä vastakkaiseen suuntaan tai ravistaa päätään kaikenaikaa puolelta toiselle...
Pitää varmaan käydä POP:ssa shoppaamassa kun lähdetään kesäkuussa Tukholmaan... Taitavat olla vähän halvempiakin lahden tuolla puolen?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Polarn O Pyret. Aivan ihaaaaaaaania vaatteita lapselle ja äidille. http://www.polarnopyret.se/startpage.aspx?id=102Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En taida kysyä että mikä on POP?
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tykkääkö teillä lapset paahdetusta leivästä? quote]
Ei oo kovin montaa kertaa paahdettuna saanut ja silloin ei kelvannut niin hyvin niin on saanut ihan paahtamattomana.
Kyllä mäkin joskus tarjoan vielä toisen, ehkä kolmannenkin kerran, mutta yritän kovasti välttää tuputtamista aiemman ruokahistoriankin vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä olen tainnut luovuttaa liian helpolla...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Tolleenkin välillä, mut sit kuitenkin haluaa vielä ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä syö leipää ja sitten kun lähestyn lusikan kanssa niin kääntää päänsä vastakkaiseen suuntaan tai ravistaa päätään kaikenaikaa puolelta toiselle...
Eikö ne mene aika kovaksi? No, tietty lapsi oppii niitäkin syömään kun harjoittelee. Syöhän tuo jo tietty ruisleipääkin kokonaisena (pitää leipää kädessään ja haukkailee itse). =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tykkääkö teillä lapset paahdetusta leivästä? Meillä lapsi syö kyllä kaikkea leipää, mutta mieluisimpia ovat paahdetut ruis- tai kaurapalat ja grahampaahtis.
Ovat kyllä halvempia, esim. jos pusero on täällä 14,50e, niin siellä oli sitten ehkä 12,50e.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Pitää varmaan käydä POP:ssa shoppaamassa kun lähdetään kesäkuussa Tukholmaan... Taitavat olla vähän halvempiakin lahden tuolla puolen?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Polarn O Pyret. Aivan ihaaaaaaaania vaatteita lapselle ja äidille. http://www.polarnopyret.se/startpage.aspx?id=102Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En taida kysyä että mikä on POP?