Mua kanssa on alkanu vähä väliä epäilyttää, et onko tuol ees ketään :/ Pahoinvointi on loppunu, väsymys alkanu helpottaa ja ruoka taas maistuu!! Ainoostaan kahvi ei uppoo.
Minäkin olen vain testin varassa...selkeen haamun sillon sain ja nyt olen alkanut itseäni epäillä, et jos se olikin vain vaikka roskishaamu tms...tarkottaski tuulimunaa nyt sitte tms :ashamed: Jotenki vaan sellanen olo, et ei voi olla ok... :'( :'(
MUT...eihän mulla oo menkkoja ollu 2½ kuukauteen, et kylhä se yks merkki toki raskaudesta on
Tuulimuna tms saattaa vielä toki tulla ilmi...tai keskeytynyt km :/
Mut eikai pitäs niitä miettiä...nyt ainakaan kun ultraankaan ei ole kuin viikko!! Mut mitä lähemmäs se tulee, sitä enemmän oon huolissani
Mutes muuten muut, tunnetteko te
kohdun, kun painelette alavatsaa? Minä en ole koskaan sitä näin aikasin tuntenu :ashamed: Pitäskö vaan painella ronskimmin? |O Neljättä kertaa asialla eikä tunne |O :kieh:
vatsallaan kun makaa, niin selkeesti tuossa alavatsalla tuntuu, kuin joku golfpallon kokoinen möntti olisi siinä patjaa vasten =)
Eilen mietin, et pitäskö kuitenkin jo lauantaina paljastaa mun vanhemmille "tyypin" olemassaolo...kun mun äidillä olis sopivasti synttäritkin =) Vai odotetaanko ultra ensin?? Mielipiteitä?? :attn: :attn: :kieh:
Pojille vois kertoo sit ultran jälkeen...mut ne kyllä kailottaa sen sit koko maailmalle :ashamed:
Äh, katsotaan =)
Jahvetti 10+2