:flower: onnea kaikille ultrauutisista!
Minäkin sain vihdoin kuulla, että siellä masussa ON joku! :heart:
Sellainen 1.1 cm pitkä ja jolla oma ruskuaispussi ja sydän lyö. Ja että siellä se on ollut nyt 7+5 ja la tällä hetkellä 25.2. Pää on IHAN pyörällä =)
Sain kolme kuvaa matkaan ja niitä olen ihmetellyt.
Vastaanotolla jännitin kamalasti. Hiki virtasi kainaloista
ja kun kuulin, että aika pieni on... pelotti, mutta olin sanonut hädissäni vääriä päivämääriä, joten sekin selvisi!
Lääkäri sanoi myös että vaikeaa hieman mitata kokoa kun on sammakkoasennossa! Tietysti heti syttyi lamppu päässä: " Onko normaalia?!", mutta samalla sekunnilla ajattelin jo, ai sehän tulee äitiinsä, sillä minä nukun tosi omituisissa asennoissa ja yhtä niistä nimitän sammakkoasennoksi.
Lääkäristä kun selvisin oikeista ovista ulos, soitin pikkusiskolle, joka oli tietysti onnellinen ja yhtä sekavissa oloissa kuin minäkin! Ostin torilta auringonkukkia ja kauppahallista kallista hoitoainetta ja shampoota! Kävin mehulla ja sämpylällä ja vaan olin ja ihmettelin kaikkea. Ja hymyilin itsekseni kuin hangonkeksi!!!
Nyt pitäisi rueta siivoamaan. Kutsuin vieraita huomiseksi, että saisin siivottua!
Muuten en varmaan jaksaisi... Teistä osa on niin touhukkaita, että ihmetyttää! Itse olen huomannut, kuten Napsukin kirjoitti, ettei huvittais tehdä mitään. Minä en tahdo jaksaa keskittyä! Takana on kyllä tosi rankka työputki ja stressi on ollut kova viime viikkoina ja nyt olen saanut itseni kiinni välillä ns. "oikomisesta", mutta kun itselleni teen työtä niin en kuitenkaan voi oikoa kovinkaan paljon. Sattuu nimittäin vain omaan nilkkaan. Eiköhän se tuo luonto järjestä asiat niin kun parhaammaksi näkee. Silloin kun väsyttää ei kannata touhuta!
Olen pudotellut taas tätä paniikkilääkitystäni 1/4 osalla. Optimisti sanoisi, että olet jo puolessa välissä ja niinhän sitä melkein jo ollaankin. Tsemppiä kaikille jotka samankaltaisten asioiden kanssa painivat! Yritän huijata itseäni nostamalla vitskupillereiden tms harmittomien tablettien määrää ja vähentää varsinaista lääkitystä. Siten ei pilleritasapaino järky :saint: ja kun muutenkin tämä pää viimeaikoina ollut hatara, hyvällä tuurilla huijaus onnistuu ja placebot toimivat =) Kaikkea sitä ihminen keksiikin
Muistetaan hemmotella itseämme jollain pienellä ( ei niillä suklaalevyillä, paitsi silloin kun pitää ekstrahemmotella ekstraharmitukseen =) ).
Vauvajumppaa minäkin olen tässä miettinyt. Oikeastaan se syksy sopisi ihan hyvin. On semmoinen, olo että joudan nyt lomalle ilman ainuttakaan aikataulua ja vaatimusta. Jumppaan kanttarellimetsässä.
Halit kaikille =)